Live the dream פרק 31 ;)

:)Dana13 18/02/2014 987 צפיות 10 תגובות

Live the dream 31:
-נקודת מבט כללית-

העצבים בתוך הארי בערו כל כך. המחשבה שהיא נמצאת עם בחור אחר, ועושה איתו כל מני דברים שרק הוא רוצה להיות זה שיעשה את זה איתה. הוא רתח מפנים. לראות את הבן אדם שהביא את הארי למצב שהוא בגד בה , הארי לא מאשים את עצמו בבגידה שלו, הוא משאים את אותו בחור שהרס לו הכל.

הוא התקדם אליו וחבט לו מכה רצינית בלסת . אותו בחור לא היסהס ומיד ניהיה קרב רציני ביו השניים.

״הארי תפסיק!״ קייט צעקה אך הוא לא הקשיב לה והמשיך להכות אותו
״הארי בבקשה״ היא התחננה כשראתה את ג׳יימי ספוג דם, היא החזיקה בידו של הארי והמגע שלה זה כנראה מה שגרם לו להפסיק.

״אתה הבן אדם הכי מטומטם שפגשתי בחיים שלי! עוף לי מעיניים!״ היא צעקה על הארי בעצבים. התחושה הזאת שהיא הרגישה בפנים אכלה אותה. מצד אחד היא כל כך שונאת אותו, מצד שני היא מאוהבת בו, היא לא יכלה ככה יותר, היא צריכה לקבל החלטה מה היא מרגישה.

היא ניגבה את הדם מג׳יימי מצטערת על האלימות של הארי. לאחר שכולם נרגעו הם חזרו לצילומים.
הצילומים היו דיי טובים בהתחשב במצב הרוח הגרוע של כולם .

״ביי קייט״ לואי חיבק אותה והשארי את הארי וקייט לבד . קייט סובבה את גבה הולכת לכיוון מכוניתה אך לפתע הרגישה יד חמה אוחזת בפרק כף ידה.

-נקודת מבט קייט-

״עזוב אותי״ פלטתי בעצבים
״לא לפני שתקשיבי לי״ שמעתי את קולו העמוק
״נו אני מקשיבה״ נאנחתי בעצבים
״תסתכלי עליי״ הוא דרש. סובבתי את ראשי אליו מביטה בעיניו העמוקות.
״הוא הרס הכל! הוא הרס את כל מה שאי פעם היה בנינו!״ הוא אמר בעצבים , לקח קצת זמן להבין מי זה ה׳הוא׳ שהארי מדבר עליו אבל במהרה הבנתי שזה ג׳יימי.
״אתה! אתה אשם בהכל! שלא תעז להאשים את ג׳יימי! אתה אשם! אתה הרסת הכל! אני שונאת אותך!״ צעקתי בעצבים.
״את לא יכולה לשנוא אותי, את בחיים לא תשנאי אותי, אני אהבת חייך בדיוק כמו שאת אהבת חיי, אני הכל בשבילך בדחוק כמו שאת הכל בשבילי , אני לא יכול לחיות בלעדייך כמו שאת לא יכולה לחיות בלעדי. אז השנה הזאת שעברה, זאת שנה שנינו לא היינו חיים , שנה שלא היינו אותו הדבר בלעדיי מה שהכי חשוב לנו בעולם! אני קוצה לפתוח דף חדש , שתשכחי ממה שעשיתי, תשכחי מהארי המטומטם , תהיי איתי, תאהבי אותי, כי אף אחד לא אוהב אותך כמו שאני אוהב״ המילים שלו חדרו לי ללב , השאירו כמה דמות קטנות על לחיי. אגודלו ניגבה את הדמעות המלוחות ופיו נשק בעדינות לפי.


תגובות (10)

אוווווווווו איזה חמוד :,)
תמשיכיייי!!!!!!!!!!!!!!!!

18/02/2014 08:43

תמשיכייייייייי

18/02/2014 09:02

תמשיכי זה הורס

18/02/2014 09:02

עאעאעאעאעאעאעאעעאעא יואו!!!!!!
ועכשיו, ג'יימי נכנס! ^^ (כן כן כן תעשי את זה!)
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

18/02/2014 09:16

מושלםםםםםםםםםםםםם
תמשיכייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

18/02/2014 10:55

בבקשה תמשיכיייי!!

24/02/2014 11:46

תמשיכיי משולם!!!!!!!!!!!!!

26/02/2014 12:16

את חייבת להמשיך !!!

01/03/2014 12:18

למה את לא ממשיכה?!?! תמשיכייייייייייייייייייייייייייי

08/03/2014 13:09

דיייייייי אם את לא ממשיכה היום אני לא מפסיקה להציק לךךך

09/04/2014 22:42
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך