lidor1110003
וואו, הקוראות שלי עוד נשארו בכלל? הרבה זמן לא הייתי פה, אני מצטערת מכל הלב שלא העלתי יותר מחודש פרק חדש. הייתי בחו"ל, היה לי מתכונת באנגלית ועוד שלל מבחנים ועבודות ושיעורים, בקושי היה לי זמן לנשום. אני שוקלת להעלות את העונות האלו לאתר 'וואטפד' אבל אני אצטרך להעלות מהפרק הראשון של העונה הראשונה ועד לפרק האחרון שאתרגם וזו תהיה בעיה מבחינת הבאת קוראות שיהיו מספיק ומבחינתכם שתצטרכו לחכות המון זמן כך שעדייו אני מתלבטת(תעזרווו לייי בהחלטה!). אז לבינתיים, פרק חדש על הארי ודיאנה, תהנו ושבת שלום מהממות :)

Love in the city- פאנפיק על הארי עונה שנייה פרק 12

lidor1110003 09/01/2016 1558 צפיות 3 תגובות
וואו, הקוראות שלי עוד נשארו בכלל? הרבה זמן לא הייתי פה, אני מצטערת מכל הלב שלא העלתי יותר מחודש פרק חדש. הייתי בחו"ל, היה לי מתכונת באנגלית ועוד שלל מבחנים ועבודות ושיעורים, בקושי היה לי זמן לנשום. אני שוקלת להעלות את העונות האלו לאתר 'וואטפד' אבל אני אצטרך להעלות מהפרק הראשון של העונה הראשונה ועד לפרק האחרון שאתרגם וזו תהיה בעיה מבחינת הבאת קוראות שיהיו מספיק ומבחינתכם שתצטרכו לחכות המון זמן כך שעדייו אני מתלבטת(תעזרווו לייי בהחלטה!). אז לבינתיים, פרק חדש על הארי ודיאנה, תהנו ושבת שלום מהממות :)

** יש בפרק הזה קטע מיני, סימנתי לפני תחילתו בכוכביות :)
**תקראו בסוף הפרק את ה-'רציתי להוסיף'**

-נקודת מבט של דיאנה-

נכנסנו אל חדר בית המלון והרגשתי כאילו עבר נצח מאז שטעמתי את שפתיו של הארי. אני מניחה שזה מה שקורה שאתה יוצא מתרדמת ונמצא רק שבועיים עם אנשים לפני שאתה חוזר לנקודת ההתחלה.
הרגשתי כאילו אני והארי נמצאים על רכבת הרים תמידית ואף פעם לא נדע מה יהיה מעבר לפינה…אבל אני אוהבת את זה עלינו. זה תמיד משהו חדש ומרגש.
מחשבותיי חזרו אל הארי ואיך שהנשיקה שלנו התלהטה, ולפני שהבחנתי מה קורה הוא הפיל אותי על המיטה וריחף מעליי. ממזר.
"אני כל כך רוצה אותך." הוא מלמל נגד שפתיי. "חיכיתי במשך שלוש שנים."
"קח אותי." עניתי. הוא החל לנשק אותי בצוואר, ובטני החלה להתהפך.
הוא מצא את הנקודה המתוקה שלי, זכר איפה היא בדיוק כמו בימים הטובים ההם. הוא החל למצוץ אותה ונשך אותה בשקט, גורם לי לגנוח את שמו.
הוא חזר לפניי ברגע שהשאיר סימן ודחף את לשונו אל פי וחקר כל פינה בה.
התגריתי בו מעט והפסקתי את הנשיקה.
"משהו לא בסדר?" הוא שאל מודאג. כשהוא ראה שאני מגחכת לו, חיוך שטני עלה על פניו.
"את הולכת לשלם על האהבה הזו." הוא השיב.
**
בשניות, השמלה שלי הורדה והוא החל לפעול על גופי. עזרתי לו להוריד את חולצתו, וכשהבטתי בו הוא הפשיל את מכנסיו.
"אין משחק מקדים." הוא אמר בכעס. וואו, הוא בטח התגעגע אליי יותר ממה שחשבתי.
הוא הרים את ירכיי, סימנתי לו להתחיל אך הוא לא עשה זאת. פקחתי את עיניי, וכשעשיתי זאת הוא נכנס לתוכי. הוא החל לדחוף גס ומהיר, ולא הייתי מסוגלת לנשום.
"הארי, מהר יותר…בבקשה!" התחננתי.
"תצרחי את שמי." הוא לחש באוזני.
עשיתי כפי שאמר לי והוא נעשה מהיר יותר.
"חזק יותר!"
"הארי!" צרחתי.
"תצעקי את זה."
"הארי!" צרחתי בקול רם יותר, אם זה אפשרי. אני נשבעת שהאנשים שהיו במגדל אייפל יכלו לשמוע אותי.
לבסוף הוא זרק את הקונדום ומשך אותי. שנינו שכבנו במיטה חסרי מילים.
"התגעגעתי אלייך." הוא מלמל באוזני.
"התגעגעתי אלייך גם." עניתי.
הארי עמד להתלבש שוב, אבל אני לא עשיתי זאת עדיין.
"אוי, סטיילס!" הוא הסתובב בהלם וחייך אליי.
"סיבוב שני?"
**


תגובות (3)

היי לידור:) קוראים לי אלינה, וישלי משתמש בוואטפד. יש לי שם בערך 125 עוקבים והוא נפתח רק אתמול. אשמח לייעץ ולעזור אם את צריכה.

09/01/2016 22:43

תמשיכי זה ממש יפה

13/02/2016 02:17

היי
שוטטתי לי באינטרנט אחר הצהריים כמו כל יום. ונתקלתי בסיפור שלך. קראתי את כולו במשך אחר צהריים אחד. ורציתי לרשום לך כמה דברים.
את מתרגמת מעולה!! יצא לי לקרוא כבר תרגומים ולא תמיד הם מתורמים טוב.
אני חושבת שכדאי לך להמשיך ולעלות את הפרקים לפה. כי למרות שלא תמיד נראה לך ככה יש לך קהל קוראות. והם לא תמיד מגיבות בגלל שצריך בשביל זה משתמש.
אני ממש ממש מקווה שתמשיכי להעלות לפה את הפרקים.
אני מחכה להמשך במיוחד אחרי שקראתי את כולו ביום אחד.

ואם לא אכפת לך אני ממש אשמח לקישור לסיפור באנגלית.

21/02/2016 21:14
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך