lidor1110003
רק שלוש תגובות על הפרק הקודם? באמת שהתאכזבתי... שסיימתי את העונה הראשונה של הפאנפיק בנות שקראו אותו ולא הגיבו- הגיבו לראשונה ואמרו שהן מחכות שאני אעלה כבר את העונה השנייה. רוב הסיכויים שהן קוראות, או שלא, אני גם לא אדע כי הן לא מגיבות. אני רואה שיש צפיות רבות ואף אנשים מדרגים את הפאנפיק, אבל בשביל לדעת שאתן ממשיכות לקרוא ולעקוב אני צריכה אפילו תגובה קצרה כדי לדעת שאני לא סתם משקיעה מהזמן שלי על מנת להעלות לכן את הפרקים. בבקשה, תעשו את זה בשבילי :) אוהבת אותכן :)

Love in the city- פאנפיק על הארי עונה שנייה פרק 6

lidor1110003 20/07/2015 1341 צפיות 6 תגובות
רק שלוש תגובות על הפרק הקודם? באמת שהתאכזבתי... שסיימתי את העונה הראשונה של הפאנפיק בנות שקראו אותו ולא הגיבו- הגיבו לראשונה ואמרו שהן מחכות שאני אעלה כבר את העונה השנייה. רוב הסיכויים שהן קוראות, או שלא, אני גם לא אדע כי הן לא מגיבות. אני רואה שיש צפיות רבות ואף אנשים מדרגים את הפאנפיק, אבל בשביל לדעת שאתן ממשיכות לקרוא ולעקוב אני צריכה אפילו תגובה קצרה כדי לדעת שאני לא סתם משקיעה מהזמן שלי על מנת להעלות לכן את הפרקים. בבקשה, תעשו את זה בשבילי :) אוהבת אותכן :)

-נקודת מבט של הארי-

דיאנה ואני התעוררנו זה בזרועות של זו, והחלטנו שהכי טוב יהיה אם אני אפרד מקנדל בהקדם האפשרי!
התלבשתי ויצאתי במהירות האפשרית. דיאנה עובדת הערב ואני רוצה לבלות איתה קצת איתה אחרי שאני…אסיים יפה את מערכת היחסים הזו.

הגעתי אל המסעדה שבה קבעתי עם קנדל, והיא נכנסה עם שתי חברותיה.
"היי מותק, זו מיסי וזו שיילי." היא אמרה והצביעה על חברותיה. קמתי ולחצתי את ידיהן בנעימות.
"אני כותבת את שמי במחובר ולא בנפרד." היא אמרה בחיוך רחב. ואכפת לי כי…?
"מגניב." אמרתי, מנסה להישאר רגוע.
"קנדל אמרתי לך לבוא הנה כי יש סיבה לכך. אנחנו צריכים לדבר…" אמרתי והסתכלתי עליה.
היא התיישבה וכך גם חברותיה.
"לבד." הוספתי. היא הביטה בהן והן התרחקו מעט.
"על מה אתה רוצה לדבר?" היא שאלה וגיחכה בזמן שהבליטה את החזה שלה. לא.
"אני חושב שאנחנו צריכים להיפרד, זה היה נפלא אבל-"
"האם זה בגלל הזונה הזו מהמסעדה?" היא שאלה.
"דיאנה, כן למעשה-"
"הארי, מה לעזאזל?" היא אמרה וגלגלה את עיניה.
"קנדל, אני יכול להסביר. את מבינה-"
"אני לא רוצה לשמוע את זה. אני מוכנה להתעלם מהטירוף שלך אם תבטיח לי שלא תדבר איתה שוב." קנדל חייכה.
"אני מאוהב בדיאנה, אני מצטער קנדל, זה נגמר. אנחנו יכולים לדבר על-"
לפני שיכולתי לומר עוד מילה היא שפכה את כוס המים על פניי.
"אתה הולך לשלם, הארי." היא אמרה מבעד לשיניים חשוקות.
"קנדל, אני יכול להסביר." אמרתי, מנסה לספר לה את הסיפור המלא. אלוהים, היא אפילו לא רוצה להקשיב.
"אני במקומך הייתי צופה בחדשות הלילה." היא אמרה לפני שהסתערה החוצה.
מה הכוונה?

-נקודת מבט של דיאנה-

ישבתי בדירתו של הארי וצפיתי בחדשות הבידור. לפתע הרגשתי את ליבי נופל לתחתונים, קנדל?
"תודה רבה שהגעת לאולפן, קנדל." המארח אמר.
"זו לא בעיה." היא ענתה.
"אז את התקשרת אלינו וסיפרת לנו שיש לך כמה חדשות על המצב עם הארי. מה קורה?" הוא שאל.
"הארי בגד בי. אנחנו נפרדנו." היא אמרה בכעס. הו, לעזאזל!
"מה?! עם מי?" הוא שאל.
"דיאנה, רוז…" היא ענתה. מה לעזאזל? איך היא יודעת את שמי?!
"היא סתם מלצרית מחורבנת ששפכה עליי מים בזמן שהגישה לי ולהארי את האוכל, שהיינו ביחד כמובן." היא אמרה ונדה בראשה.
"הייתי צריכה לדעת שיש בינהם משהו…הדרך שהיא הביטה בו…היא כלבה שמפרקת משפחות." קנדל אמרה וניגבה את עיניה. אין אפילו דמעות, מה לעזאזל?
"תודה שבאת הנה. אנחנו שולחים אלייך בתקופה קשה זו את כל אהבתנו." המראיין אמר.
היא חייכה והנהנה לפני שהם סיימו את הראיון והמצלמה חזרה להתמקד רק במראיין.
"אז…הארי סטיילס בוגד? זה מתאים לאישיות של הבאד בוי שלו בצורה מושלמת, ועכשיו השאלה שכל הדיירקשניות שואלות את עצמן, מי היא דיאנה רוז?" כיביתי את הטלוויזיה והייתי בהלם.
שמעתי את הדלת נפתחת והארי נכנס.
"הארי…" נאנחתי.
"מתי?" הוא שאל.
"היא כלבה!"


תגובות (6)

אחרי שאני אסיים את העבודה המעצבנת שאני צריכה לעשות – אני אקרא.
אני זוכרת את הסיפורים שלך.
ממש אהבתי אותם.
ביי, תאחלי בהצלחה.
רפרפתי טיפה ונשמע מושלם.
אני חייבת לקרא.

20/07/2015 10:04

אני קוראת חדשה . הפאנפיק ( מילה מצחיקה) . אני מכורה לסיפור הזה<3<3 תמשיכי מהר זה מושלם^~^

20/07/2015 11:29

זה סיפור מדהים ואת מתרגמת ממש ממש טוב! תמשיכי מהר, אני לא יכולה לחכות כל כך הרבה זמן!!! מדהימה תודה רבה

20/07/2015 14:18

ווהוו סוף סוף המשכת !!
אל תיתני לי לחכות כל כך הרבה זמן יותר !!
התרגום שלך מושלם ואני מתה על הסיפור הזה!!

21/07/2015 13:41

וווואווווו את מתרגמת מממש מממש טוב!
תמשיכי :-)

22/07/2015 02:50

רק עכשיו ראיתי את הפרק! אומייגאד את מתרגמת מעולה! עכשיו תמשיכי כי אני כבר לא עומדת במתחחח!!!

28/07/2015 14:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך