lidor1110003
וואו, כבר שכחתי איך וכמה זה כיף לתרגם, באמת שהתגעגעתי לזה. מצטערת שלא קיימתי את הבטחתי ולא העלתי פרק כפול פשוט לא היה לי זמן לתרגם עוד פרק(הפרקים ארוכים ולוקח זמן לתרגם). אני אשמח שתכתבו כל מה שעולה לכן בראש על הפרק, באמת חשוב לי לדעת :) נ.ב- הנדל זה קנדל הארי(ככה הכותבת קראה להם) :)

Love in the city- פאנפיק על הארי עונה שנייה פרק 8

lidor1110003 24/10/2015 1101 צפיות 4 תגובות
וואו, כבר שכחתי איך וכמה זה כיף לתרגם, באמת שהתגעגעתי לזה. מצטערת שלא קיימתי את הבטחתי ולא העלתי פרק כפול פשוט לא היה לי זמן לתרגם עוד פרק(הפרקים ארוכים ולוקח זמן לתרגם). אני אשמח שתכתבו כל מה שעולה לכן בראש על הפרק, באמת חשוב לי לדעת :) נ.ב- הנדל זה קנדל הארי(ככה הכותבת קראה להם) :)

-נקודת מבט של דיאנה-

עמדנו במאחורי הקלעים של התוכנית 'בוקר טוב אמריקה' ואני מפחדת לצאת מדעתי. הסתכלתי על הארי והוא נראה עצבני בדיוק כמוני.
הוא דיבר עם המנהלים והיה נראה שהם צועקים עליו. הוא אמר שהם מעוצבנים, אבל הבנים מגבים אותו וכך גם אני.
הוא סוף סוף אמר להם שהוא לא רוצה להמשיך לצאת עם בנות הזוג המזויפות שהם משדכים לו.
הארי ניגש אליי וחיבק את גופי בזרועותיו. הרגשתי אותו נשען עליי וצמרמורת עברה בגופי כאשר הרגשתי את נשימתו החמה על צווארי.
"את מוכנה?" הוא שאל.
"מוכנה מתמיד. רק אל תתן לי ללכת." עניתי. הסתכלתי עליו והוא הנהן בקשיחות.
"עכשיו קבלו בברכה- הארי סטיילס וילדת התעלומה שלו שכולם מדברים עליה, דיאנה רוז!" עלינו לבמה ומחיאות הכפיים של הקהל נשמעו.
שמעתי נערה אחת שבאופן ברור הייתה 'דיירקשנית' כפי שכולם קוראים להן צועקת עליי להתרחק מבעלה. ובכן…
הארי ואני התיישבנו על הספה והוא אחז בידי. לחצתי את ידו בחוזקה לתמיכה והוא חייך אליי.
"תודה לכם על שבאתם אל התוכנית." המראיינת אמרה.
"תודה על שהזמנתם אותנו." הארי השיב בחמימות. הוא תמיד היה אדם חברותי, כך שלא מפתיע אותי שהוא טוב בראיונות.
"אז…בואו נגש ישר לעניין. האם זה נכון שעזבת את קנדל ג'נר בשביל גברת רוז שכאן?" הגברת שאלה.
"כן." הארי ענה בעצבנות. חלק מהקהל הריע וחלק צעקו בוז.
"דיאנה, הארי הודה שעזב את קנדל ג'נר בשבילך, האם את מחשיבה את עצמך לאחת שמפרקת זוגיות?" הארי פנה אליי, הוא עמד לפתוח את הפה שלו לדבר אבל אני גרמתי לבלגן הזה ואני רוצה לתקן את זה.
"למעשה, אני מרגישה נורא עם איך שהדברים נגמרו בין קנדל להארי, ו-" הגברת קטעה אותי באותה המהירות שדיברתי.
"אז את מודה שהפרדת בין הארי לקנדל?" היא שאלה. שמעתי אנשים בקהל צועקים עליי.
"זונה!" נערה אחת צעקה. מה לעזאזל?
"האיש גנב זונה!" אדם נוסף ששונא אותי? חשבתי שלקסי הספיקה לי!
"כלבה! תתרחקי מהארי שלי!" אוקיי, ראשית הנערה הייתה נראית בת עשר, ושנית המילים 'הארי שלי' הרתיחו אותי. חזרתי במהירות אל תוך המציאות ועניתי על שאלתה במהירות.
"מה? לא, זה לא היה בכוונה." עניתי בהלם. וואו, הארי והבנים עושים זאת לעיתים קרובות?
"אז את אומרת שלא בכוונה הפרדת בין הנדל?" היא שאלה. ניסיתי לדבר אך המילים נתקעו לי.
"האם אני יכול בבקשה להסביר למה עזבתי את קנדל?" הארי שאל, מנסה להשתלט על המצב. המראיינת הנהנה והארי לקח נשימה עמוקה.
"דיאנה ואני באמת מכירים אחד את השנייה במשך זמן מה. הלכנו לבית הספר היסודי ביחד וגם בתיכון למדנו ביחד בהולמס צ'אפל. אני עדיין זוכר כשהיא עברה להולמס צא'פל, הייתי הראשון שהניח עליה את עיניו. למדנו ביחד מתמטיקה והיא ישבה לידי. קינאתי בה כל כך על כך שהייתה המועדפת החדשה של המורים." הארי אמר בצחוק וגרם לקהל לצחוק איתו.
"בכל אופן, זו הנקודה- דיאנה ואני היינו מאוהבים במשך שנים… אבל לפני שלוש שנים…" הארי הפסיק לדבר ויכולתי להעיד שהוא עמד לבכות. החזקתי את ידו בחוזקה וליטפתי את גבו.
"אני כמעט איבדתי אותה." קולו חרק. התנשפויות נשמעו מצד הקהל. זה כאילו ויש כפתור שאחראי לתגובות שלהם.
"את מבינה, דיאנה נכנסה…ובכן, לתרדמת במשך שלוש שנים… ובשבוע שעבר היא התעוררה." הארי אמר בחיוך ונישק אותי במהירות.
"אז אם דיאנה לא הייתה מתעוררת, עדיין היית נשאר עם קנדל?" הגברת שאלה. האם היא לא שמעה את מה שהארי סיפר הרגע?
"תני לי לשאול אותך את זה, וכולם צופים! תחשבי שאת מאבדת את אהבת חייך, והוא או היא חוזרים…לא היית מסכנת את הכל רק בשביל לומר להם שוב 'אני אוהבת אותך', ורק לקבל להיות איתם שוב?" הארי שאל. וואו, הוא טוב.
"ובכן-"
"היית?" הארי שאל, קוטע אותה.
"כן. אני מניחה." היא השיבה. הארי הנהן ויכולתי לומר שהוא נזף על המראיינת.
"אז אני מצטער. מצטער שפגעתי בקנדל. מעולם לא התכוונתי לעשות זאת, וגם לא לדיאנה. אני חושב שקנדל בחורה נהדרת והיא תמצא מישהו שאוהב אותה כל כך הרבה. זה פשוט לא יהיה אני." הארי אמר בחיוך ופנה אליי.
"זה לא אני, כי אני מאוהב בדיאנה רוז." וכאשר הוא אמר את זה הוא נישק אותי נשיקה גדולה. הקהל הריע, והפעם לא היו קריאות בוז.
"שמעתם את זה, הארי ודיאנה הם הדבר האמיתי ויש לי הרגשה שאנחנו נראה עוד הרבה מהזוג הזה. תודה שצפיתם ב'בוקר טוב אמריקה'!" המראיינת אמרה למצלמה לפני שירדנו משידור.
נפרדנו מכולם, הארי חתם להמון מעריצים וצילמתי אותו איתם.
צפיתי בהארי מתקשר עם כל המעריצים כאשר נערה ניגשה אליי ונעצה בי את אצבעה. הסתובבתי וזו הייתה אותה הנערה שקראה לי כלבה.
"היי…" היא אמרה בשקט.
"שלום, את רוצה תמונה עם הארי? אני אוכל לעזור לך." הצעתי.
"יש לי אחת, האמת שאני רוצה תמונה איתך אם זה בסדר." היא ענתה. איתי? למה אני?
"בטח." עניתי בחיוך. אני לא רוצה שהיא תכעס עליי שוב. הפנתי את פניי אל אמה והתכופפתי מעט. אמה צילמה כמה תמונות והנערה חייכה אליי.
"טעיתי לגבייך." היא אמרה לפני שברחה.
אני מניחה שהראיון הזה היה מוצלח…הסתובבתי וראיתי את הארי מתקדם לעברי. נופפנו להם לשלום והלכנו אל מאחורי הקלעים. הארי נשען במהירות ולחש משהו באוזני.
"הם אהבו אותך."
"אני חושבת שזה אתה שהם אוהבים אותו." עניתי בצחוק.
"חלק מהם אמרו לי שהם שמחים שסוף סוף אני יוצא עם מישהי אמיתית, ולא עם כלבה מזויפת כמו קנדל." הוא השיב, גורם לי לכסות את פי עם ידי ולעצור את הצחוק.
"ובכן, אני שמחה לשמוע. עכשיו, אני רעבה ואני רוצה אוכל. מקדונלס?"


תגובות (4)

יאייייי! כבר הרבה זמן שלר נכנסתי לאתר ואני כל כך שמחה לראות את הסיפור!
אני כרגע גם עובדת על משהו אני אשמח אם תקראי את זה לאחר שאני אעלה את זה!

24/10/2015 02:23

סוף סוף פרק!!!! מושלם! תמשיכי!!♡♡

24/10/2015 21:59

וואי איזה כיף שסוף סוף המשכת !!
את מתרגמת ממש טוב וממש יפה ואני מתה על הסיפור הזה !
מקווה שלא ייקח לך הרבה זמן לתרגם את הפרק הבא, אוהבתת ♥

24/10/2015 22:44

שמחה שהמשכת אוהבת את הסיפור המושלם הזה ! תמשיכי :)

24/10/2015 23:18
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך