מקווה שתראו נוכחות . אוהבת .

LOVE ME LIKE YOU DO – פרק 5

17/03/2015 807 צפיות תגובה אחת
מקווה שתראו נוכחות . אוהבת .

טוב לא הייתי פה שבוע .
ודיי קיוותי שיהיה לפחות תגובה או מישהו שיהיה לו אכפת מפרק 4 .
אני מקווה שמספר קוראי הסיפור יעלה .
לא ואני לא יפסיק את הסיפור כי אני לא מהבנות האלו .
אני הייתי ממשיכה גם עם היה 2 אנשים שמתייחסים .

טוב גמרתי לחפור . עכשיו פרק .

***

"תסתכלו על טבלת הבורסה ," הפרופסור אמר "היא עלתה במיוחד בשנה הזאת . מישהו יודע למה ?"

אף יד לא הונפה .
רק שלי .

"כן גברת אנדרסון," הוא אמר מיואש . הוא בטח קיווה שמישהו שהוא לא אני יצביע ויגיד את התשובה .
טוב , אז שייסתפק בי . "הרבה אנשים מתחילים להשקיע , וזה גורם להרבה אנשים לפתח ."
"מצויין אנדרסון ." הוא אומר עם חיוך .
"השיעורים שלכם הם לכתוב לי חיבור על הבורסה . אתם תגישו לי אותם עוד חודש בדיוק מהיום , בנוסף , התלמיד שעבודתו תהיה הטובה ביותר ייזכה בניקוד בונוס. 5 נקודות .להתראות" .
אני קמה עם המחשב הנייד שלי , יורדת במדרגות ויוצאת החוצה . אני צריכה ללכת לעם זאיין לבראנץ' , אני רק יחליף בגדים .

אני מחליטה לעלות במדרגות , אני צריכה להתחיל לעבוד על הכושר הגופני שלי כי כבר בקומה השנייה התחלתי להיתנשף . אני מגיעה לקומה שלי , לוקחת מכיסי הג'נס שלי את המפתחות .
אני נכנסת פנימה וריח של אוכל נעים מאוד עם להודות , מגיעה מאזור המטבח . כן , החדר שלי ושל סטפני ענקי , שתי חדרים , הימיני שלי והשמאלי של סטפ , סלון עם פלזמה שטוחה ומטבח עם כמה כיסאות ושולחן . אין דבר שכסף לא יכול לקנות .

"היי הגעת ," שמעתי את קולו של זאיין מהמטבח .
אני ניגשת אליו ורואה אותו מערבב פסטה בולונז , האהוב עליי . "הו , עשית את זה בשבילי?" אני מחייכת ומביאה לו נשיקה בלחי . "כן . אני יודע שמה שעשית היה טעות . אני יודע שגם את אוהבת אותי וגם אני אותך ." הוא אומר ומחייך , נותן לי נשיקה סגורה ורגילה .
אני מניחה את התיק שלי על הספה שבסלון והולכת לחדר שלי להחליף בגדים . אני לובשת שמלה כחולה בהירה שיפה עם העיניים שלי , עם סנדלים לבנות עם מעט עקב . אני משפריצה עליי קצת בושם ויוצאת למטבח .

"יפה ," הוא אומר ואני מסמיקה ."את יכולה להשים צלחות על השולחן ?" הוא שאל ואני ניגשת לארון ומתכופפת כדי לקחת שתיי צלחות . כשאני אני מתכופפת זאיין הוציא מפיו גניחה חלשה , וידעתי הוא הסתכל לי על התחת . אני דווקא אוהבת את ההשפעה שלי עליו זה כיף .
"את יודעת שאני רוצה אותך ?" זאיין אמר ומתקרב אליי .
הינהנתי בראשי והוא בא לעברי , חיבק אותי חזק .
חיבקתי אותו חזרה .
הוא התחיל לנשק איתי וזרמתי .
הוא הרים אותי על השולחן והמשיך לנשק אותי , ידיו נוגעות בלחיי הסמוקות , וידיי בצווארו . אני אוהבת אותו .

הוא הפסיק לנשק אותי בחוסר רצון מחוסר אוויר .
הוא חיבר את המצחים שלנו , ואמר בשקט "יום אחד , אנחנו נתחתן" הוא אמר את זה בכמעט לחישה אבל בכל זאת שמעתי אותו ועשיתי את עצמי כאילו לא שמעתי .

ישבנו בשולחן , אוכלים את הפסטה של זאיין .
"טעים לך?" הוא שאל עם עיניים גדולות .
"כן,מאוד" עניתי והוא חייך חיוך מנצח .

טקטוק נשמע בדלת וזאיין הלך לפתוח , והלכתי אחריו .

"היי זאיין , אודרי ," הארי אמר "יש היום בבית האחווה את המשחק של מנצ'סטר סיטי נגד ברצלונה . אתה בא ?" הארי שאל והסתכל עליי ."אני לא חוש-" "לא זאיין תלך זה בסדר ."
קטעתי אותו "את בטוחה?" "כן ." אמרתי בטוחה . "את גם יכולה לבוא . שעה 19:30 בבית האחווה" הוא אמר והלך .
"את רוצה ללכת?" זאיין שאל . "למה לא ? זה יהיה כיף ." חייכתי וזאיין נישק אותי .

חזרנו לאכול , ובלי ששמתי לב עברה שעה , והייתי חייבת לחזור , סמכתי על זאיין שיסדר הכל וינעל עם המפתח שיש לו .

"ביי יפה , אל תעשי בעיות" זאיין אמר והצמיד אותי אליו , נתן לי נשיקה רטובה .
"אל תדאג ." חייכתי ויצאתי מהדלת סוגרת אחריי .

מתמטיקה . למה אנחנו צריכים את זה ?
זה סתם מקצוע סתמי .
אף על פי שאני טובה בו .
למען האמת אני טובה בכל המקצועות שאני לומדת .
ולא , אני לא חשה .

אני יורדת שוב במדרגות והולכת לכיתה שלי במבנה ה4 כיתה 467 .
אין לי כוח . אולי אני יבריז ?
לא אסור לי
אבא יכעס ואסור שזה ייקרה .


תגובות (1)

אהבתי. לא ממש את וואן דיירקשן, אבל את העלילה. (-:

17/03/2015 15:54
סיפורים נוספים שיעניינו אותך