EmilyScott
עם אהבתם תפיצו ותגיבו XOXO

LOVE YOURSELF פרק 2+3

EmilyScott 14/06/2017 1281 צפיות אין תגובות
עם אהבתם תפיצו ותגיבו XOXO

שני הפרקים קצרים אז חיברתי בניהם

פרק 2
הגעתי הביתה כיסיתי את אחי בשמיכה ונרדמתי, בבוקר לבשתי שמלה רופפת עד הברכים עם המספר 59 והכיתוב LOVE YOURSELF מתחת למספר. חבשתי כובע גרב עם הכיתוב BIEBER ונעלי ואנס שחורות ואספתי את אח שלי מהלימודים. ברגע שהוא נכנס לאוטו שלי (פוקוס לבנה ופשוטה) הודעתי לו שאני שולחת אותו לפנימיה לנוער כי אני עוברת לגור לבד. הוא כעס והתנגד אבל לא היה לו ברירה בסופו של דבר אני עכשיו האחראית, אחרי מלחמה של שעה הוא נשבר ואני? אני התחלתי את חיי.. השעה שש בערב וקיבלתי הודעה להגיע ליום הראשון בעבודה נכנסתי למקלחת סירקתי את השיער שמתי חצאית מיני שחורה עם חולצת בטן קצרה תואמת ומחשוף די גדול התאפרתי באודם אדום וזונתי שמתי עיפרון שחור ומסקרה כיסיתי את פני במייקאפ בגוון עורי ויצאתי. הגעתי לשם וכמו כל זונה לקחתי מנת אלכוהול כדי שיהיה לי קל לעשות מה שאני עושה רקדתי נמרחתי על בנים והענקתי להם מה שהם רוצים התחלתי להבין שככה יראו חיי ולמה? הכל בגלל התאונה.. כלכך קל לרדת למטה ולהרוס לך את החיים אבל אין מה לעשות ככה העולם בנוי.. הגעתי הביתה עייפה ומוטשת ונרדמתי שקמתי בבוקר התחלתי להקיא והזמנתי את אלכס ועומר החברים הטובים והיחידים שלי סיפרתי להם הכל על הזונות והתאונה בבכי חזק והם כמו כל חברים תמכו בי ופסקו את דמעותי. עומר הביא לי כדור אקמול ואלכס עשתה לי צמה הם עזרו לי להתלבש. (לא היה לי בעיה להיות ערומה ליד עומר, זו העבודה שלי.) הם שמו לי גופיה לבנה וג'קט שחור עם סמיילי מחייך בגב ג'ינס בויפרינד בנדנה אדומה ואדידס פשוטות הוספתי קצת אודם ורדרד ואחרי שכאבי הראש חלפו יצאנו. הלכנו במסדרון והפרצופים שאני רגילה אליהם השתנו בפרצופי רחמים ואת האמת זה עיצבן רצח "אל תתייחסי" לחשה לי אלכס "כן זה לא שווה את זה" לחש עומר וצחקקנו. המשכנו ללכת בכיתה וכרגיל היה המראה הכואב והמגעיל של ההתמזמזות של נועה ואיתי (חבר שלה). כשסוף היום הגיע איתי סיפר בדיחה וכמו כולם צחקתי וביציאה מהדלת נועה באה הפנים המאיימות שלה ואומרת לי למחוק את החיוך מהפנים.

פרק 3
(חודש לאחר מכן)
הגעתי הביתה והשעה הייתה חמש פתחתי את הטלפון וראשית נכנסתי לטוויטר קפצה לי תמונת סלפי של ג'סטין עם החיוך המקסים שלו והכיתוב קליפורניה הגענו, אמא אני בדרך אלייך והאשטג הפסקה מהליב טור וישר נפלטה לי צרחה מהפה "אעאע גסטין ביבר בקליפורניה!!" ושנייה לאחר מכן קפצה לי הודעת תזכורת מברנדון (הבוס שלי) לא לשכוח שש את פה. אז כרגיל התקלחתי הסתרקתי לבשתי שמלת מיני צמודה ואדומה עם מחשוף שמתי את אותו אודם הדבקתי ריסים כיסיתי את עצמי במייקאפ ויצאתי. הגעתי למועדון השתכרתי ודמות שרירית מזמזה אותי בקיר לא יכולתי להתנגד אבל מה שכן הוא מנשק מדהים הייתה לי הרגשה שהלילה אני יאבד את בתולתי סופסוף.
_פלאשבק לניפני כמה שנים_
אז ככה בקשר לנועה ניפני כמה שנים אני הייתי מלכת השכבה עם לא הבית ספר אני ואיתי היינו זוג ויום אחד איתי ניסה להשכיב אותי בספרייה שהייתה ריקה למראנו. (לאיתי היה מפתחות לכל אזור בבית ספר הוא היה מלך המורים והבית ספר) הייתי בת 16 פחדתי והתנגדתי, ונועה אוי נועה היא ראתה הכל וזה לא הספיק היא צילמה והפיצה עם הרישום זו המלכה שהייתם רוצים, פחדנית? יום למחרת נועה ויתרה על לוק ורוד ובאה עם מחשוף ואיתי פשוט החליף בנינו, וכמובן שלנועה זה לא הספיק היא פחדה שאיתי יתחרט ויחזור אליי אז היא החרימה אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך