EmilyScott
תגיבו אם אהבתם!!!!

LOVE YOURSELF פרק 4

EmilyScott 15/06/2017 1279 צפיות אין תגובות
תגיבו אם אהבתם!!!!

~נקודת מבט ג'סיקה~
פרק 4
קמתי בבוקר במיטה ענקית בחדר ענקי וכפי שהבנתי בסוויטה ענקית ולידי ישן מישהו, מה שהיה מובן שקרה משהו בלילה שהיה. הזזתי את האיש לכיווני כדי לראות את פניו וקלטתי את ג'סטין ביבר! אתמול שכבתי עם ג'סטין ביבר!! ברגע שסובבתי אותו עיינו נפתחו ובהו בי ברגע שהוא קלט אותי החיוך הממיס שלו נמרח אל פניו. כל כך התאפקתי לא לצרוח! "מותר לך להתלהב מימני, מי לא תתלהב מימני?" הוא אמר בקול שחצני, הפה שלי לא הצליח להוציא מילה והדמעות שלי מתו להתפרץ החוצה. אחרי שתיקה קלה ג'סטין אמר לי "מותר לך לדבר והייתי מתחיל עם שם פרינססה" עניתי לו בגמגום "אממ.. ג'סיקה.. .ואממ.. אני.. בליברית.." וצחוק מטומטם יצא לו מהפה שגרם גם לי לצחוק "יש לך חיוך יפה" הוא אמר וקרץ וכמו סתומה התחלתי להסמיק ועניתי לו "תודה" וצחקקנו "טוב איפה את גרה אני אקח אותך" הוא אמר ויצא למטבח. שמתי את בגדיי ויצאתי אחריו "שתי סמטות מכאן" צעקתי שישמע "ויש מישהו בבית שלך?" ענה ואחרי שהגעתי למטבח הוא הסתכל אלי ואמר "יותר יפה לך ערום" וצחק זה הצחיק אותי אבל לא צחקתי כי לרגע השאלה הזו "יש לך מישהו בבית?" הזכירה לי את אחי… "אני… גרה.. לבד…" גמגמתי והשפלתי מבט. "זה לא כזה נורא לגור לבד, אני גר לבד" אמר בקור רוח. "לא כל כך לבד, יש לך חברים, הורים, אחים ואנשים שאוהבים אותך ומאמינים בך, יש לך את הבליברס" עניתי. שנייה לאחר מכן הרגשתי רע עם עצמי והתחלתי ללכת לבד לביתי, זה כיף לחשוב שג'סטין ביבר גר כל כך קרוב אליי! המשכתי ללכת ושמעתי צעקה. "עצרי רגע, אני אסיע אותך!" משכתי בכתפיי והסתובבתי להיכנס לאוטו, והוו איזה אוטו, פרארי כחולה וזוהרת כמו חדשה. אחרי כמה שניות שבהיתי באוטו נכנסתי אליו. "עוד סמטה אחת קדימה נכון?" שאל ג'סטין בעודו מחזיק בהגה. הנהנתי עם ראשי לכן ועל הדרך קפאתי במקום והרגשתי מוזר בסופו של דבר אני עדיין עם ג'סטין ביבר הבן אדם הכי אהוב עליי באותו אוטו!!! הוא פנה ימינה שזה לא הדרך, לא הבנתי חששתי אבל שתקתי. הגענו לפארק והוא אמר לי "בואי אחרי" עדיין שתקתי והלכתי אחריו. הגענו לאזור בודד יותר ללא אנשים במרכז הפארק וישבנו מתחת לעץ גדול.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך