Magic וואנשוט על ניילר

לואי בעלי ושתקו 09/02/2013 1058 צפיות 2 תגובות

אני עולה לבמה, מסתכלת על הקהל ובניהם? נמצאים 4 בנים בריטים ואחד אירי. הם מריעים לי. אני מסמנת לנגנים להתחיל לנגן. המוזיקה מתחילה ואני מתחילה לשיר את הקאבר שלי לWMYB. תוך כדי שני שרה אני מסתכלת לנייל בעיניים הכחולות והמהממות שלו. סיימתי לשיר. אני שומעת את הקהל מריע לי, "מיה! מיה!" (קוראים לי מיה בראון,בת 19 ואני התפרסמתי בזכות הקאברים והקול המהמם שלי ששיתפתי ביוטיוב. בעוד חודשיים אני מוציאה סינגל ראשון שלי לאור.) ירדתי מהבמה, להחליף תלבושת ונייל ניגש אליי. "מיה? את שרה ממש יפה!!!" הוא לחש לי. "תודה נייל… גם אתה שר פשוט מדהים." ליאם נדחף: "ווהו מיה זה היה קאבר מהמם!" "תודה ליאם." הודיתי לו. נייל לחש משהו ליאם באוזן והם יצאו.
נק' המבט של נייל:
ווהו, מיה שרה את זה ממש יפה. היא שרה פשוט מדהים. ולא לדבר על שהיא נראת, פשוט פצצה! אני כ"כ רוצה להיות חבר שלה, ויותר. באתי להחמיא לה מאחורי הקלעים, היא החמיאה לי בחזרה, ואז ליאם החמיא לה ואמרתי לו: "ליאם, זאת הבחורה שאני מחפש." אני מקווה שהיא לא חשדה. אח"כ חזרנו למקומות בקהל. היא שרה את "Part of me" של קייטי פרי!! שמתי לב שהיא שרה היא מסתכלת עליי, אני עלייה ואני מרגיש בעננים. אני חייב לדבר עם הארי, הוא יודע הכל על בנות.
נק' המבט של מיה:
שרתי את Part of me של קייטי פרי ושוב הסתכלתי על נייל. יצרנו קשר עין ו..אני עדיין מודאגת מזה שנייל לחש באוזן של ליאם, מה הוא אמר לו?! שרתי כמה שירים ואז נגמרה ההופעה. וואן דיירקשן, המעריצים, המשפחה והרבה מראיינים היו שם.. הם באו אליי בבת אחת וחיבקו אותי ותמכו בי והחמיאו לי. נייל חיבק אותי חזק חזק. "שרת מהמם, היית מדהימה!" הוא אמר. הודיתי לו ואז חתמתי למעריצים.
נק' המבט של נייל:
במשך ההופעה, הארי הסביר לי על בנות. איך להרשים אותן, וכל זה. הארי הכי מבין בבנות בלהקה למרות שהוא הכי קטן. אחרי ההופעה כשהיינו בבית, סיפרתי את זה גם לזאין וללואי. הם החמיאו לי וזאין הציע שבאחת ההופעות שלנו, אני אקדיש לה שיר, אבל אני לא אגיד למי וככה הציבור לא יחשוד. זה גאוני, ההופעה הבאה שלנו שבוע הבא, אני יזמין את מיה לשם.
נק' המבט של מיה:
יום אחרי ההופעה קיבלתי תגובות לטובה בעיתונים, המעריצים הכינו לי סרטון וממש רציתי לבכות מאושר. יצאתי לקנות חלב וביצים (אני גרה לבד) ובדרך תקפו אותי המון מעריצים, הצטלמתי איתם וחתמתי להם ואז הלכתי למכולת. חזרתי הביתה וראיתי ששלחו לי בדואר כרטיס להופעה של וואן דיירקשן, באהבה מנייל? וואו הוא אוהב אותי!! איזה כיף!! התחלתי לרקוד באמצע הרחוב כמו משוגעת ואז שמתי לב שמסתכלים אז הפסקתי וחזרתי הביתה. נייל גם השאיר את מספר הטלפון שלו. התקשרתי אליו והודיתי לו. "נייל? תודה תודה תודה, אין לך מושג עד כמה!" "הכל בשבילך מיה.." "תודה נייל, אני אוהבת אותך!!!!!" "חכי רגע מיה, רק שנייה"-הוא אמר ואז חזר ואמר: "טוב מיה נדבר בעוד חמש ימים, בהופעה." "בהצלחה נייל, תמסור בהצלחה לכל חברי הלהקה."
נק' המבט של נייל:
מיה התקשרה אליי והיא אמרה: "תודה נייל, אני אוהבת אותך!!!@" ואז אמרתי לה: "חכי רגע מיה, רק שנייה" ואז צעקתי כזה "יש!!!!!!!!" ולואי העיף עליי כרית ושמעתי את זאין אומר: "מיה נכון?" ואז המשכתי לדבר איתה וניתקתי. זה חלומי, זה כמו קסם. אני אוהב אותה, עכשיו כל מה שנותר הוא לחכות להופעה שלנו.
-כעבור 5 ימים,ההופעה-
נק' המבט של מיה:
הגיע הזמן, התלבשתי יפה ואז וואן דיירקשן התחילו לשיר. אחרי עשר- שתיים עשרה שירים, נייל לקח את המיקרופון ואמר: "את השיר הזה אני מקדיש לנערה מיוחדת.. מיה" כל מי שקראו לה מיה בקהל התחילה לצעוק להתלהב וכה'. רגע?! אני מיה. נייל התחיל לשיר את moments כ"כ מדהים. אחרי השיר הייתה להם הפסקה של 5 דק'.הלכתי לנייל וממש רציתי לבכות מאושר והסמקנו שתינו. נייל דחף אותי לבמה ואמרתי: "נייל מה אתה עושה?" זאין נתן לי את המיקרופון ואז נייל אמר לנגנים להתחיל לנגן. הם ניגנו את WMYB הבנתי מה נייל ניסה לעשות. התחלתי לשיר והדיירקשניות צעקו: "בוז!" "איפה וואן דיירקשן?" "עופי מהבמה!" ואז הפסקתי לשיר וברחתי מההופעה. נייל רדף אחרי. הוא ראה אותי בוכה. מחיתי את הדמעות ואמרתי: "מה? מה כבר עשיתי? גרמת לי לסבל עכשיו נייל.אני.. אני… אני שונאת אותך!" אמרתי ורצתי משם. חזרתי הביתה במונית. הנהג נתן לי טישו. "קחי, בטח עבר עלייך יום קשה." "כן אין לך מושג עד כמה.." – אמרתי. "היי את לא…?" "כן כן אני כן מיה בראון." הנהג התפלא וביקש חתימה בשביל הבת שלו, לי. רשמתי: "לכבוד לי, שכל חלומתייך יתגשמו ושתדעי לדעת מי אלה חברים אמיתיים ומי לא, מיה בראון." שילמתי לנהג וירדתי מהמכונית. נכנסתי הביתה וצייצתי: "אל תשענו על חברים, שלא תתלכלכו מהצבע.." נרדמתי ולא יכלתי שלא לחשוב על ההשפלה הזאת… וכשקמתי הלכתי למכולת לקנות חלב וביצים והפעם גם שוקולד להתנחם. שחזרתי היה שלט ענקי מול הבית שלי שהיה רשום: "סליחה מיה, אני אוהב אותך! בבקשה תסלחי לי, נייל" ידעתי שהוא עדיין אוהב אותי! אני אתקשר אליו!
נק' המבט של נייל:
היא אמרה לי שהיא שונאת אותי. הכנתי לה שלט ואני מקווה שהיא תסלח לי.. היא התקשרה! "הלו? מיה?" – עניתי. "כן, זה נייל?" "כן זה אני!" "נייל רציתי לבקש סליחה שאמרתי שאני שונאת אותך.. זה ההפך מזה" "מיה רציתי להגיד לך משהו, אבל אני מפחד מהתגובה שלך.."
"זה בסדר נייל. גם אני אוהבת אותך♥"


תגובות (2)

אווווו חמודים הלוואי עלי חחחחחח

09/02/2013 14:41

יואווווו 3>

09/02/2013 20:30
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך