סורי שלא העלתי אתמול... לא הספקתי...
אתמול הבנתי שאני מאוד מאוד מאווווד מפגרת... בערך ב12 בצהרים שתיתיואז פתאום קפצה לי מנגינה לראש, ואני שרתי אותה אבל במקום המילים שרתי "נהנה נהנה נהנה נה נהנהנה" כי לא זיהיתי לא את השם של השיר, לא את המילים ולא מי שר. ואז ב12 בלילה בערך שוב קפצה לי בהמנגינה ואני אוטומטית שרתי "she will be love" פעמיים ואז פתאום קלטתי שזה היה המילים והשיר היה שי וויל בי לאבד של מארון 5... ואני חושבת שה עלה לי לראש כי בדיוק שבוע לפני ראיתי הופעה של מארון 5 באמטיווי...
סורי על החפירה חחח
לאאאאאאאב יווווווווו 3>

more than this – פרק 18 (1D)

13/07/2013 795 צפיות 5 תגובות
סורי שלא העלתי אתמול... לא הספקתי...
אתמול הבנתי שאני מאוד מאוד מאווווד מפגרת... בערך ב12 בצהרים שתיתיואז פתאום קפצה לי מנגינה לראש, ואני שרתי אותה אבל במקום המילים שרתי "נהנה נהנה נהנה נה נהנהנה" כי לא זיהיתי לא את השם של השיר, לא את המילים ולא מי שר. ואז ב12 בלילה בערך שוב קפצה לי בהמנגינה ואני אוטומטית שרתי "she will be love" פעמיים ואז פתאום קלטתי שזה היה המילים והשיר היה שי וויל בי לאבד של מארון 5... ואני חושבת שה עלה לי לראש כי בדיוק שבוע לפני ראיתי הופעה של מארון 5 באמטיווי...
סורי על החפירה חחח
לאאאאאאאב יווווווווו 3>

~נקודת המבט של לואי~
פתאום ראיתי אור חזק מסנוור.
"אתם באים?" שמעתי קול מוכר, שאחרי שהתרגלתי לאור גיליתי שזה זאין שנתלה על דלת הבאגז' עם הידים שלו.
"טוב אנחנו באים" אליס אמרה ויצאה מהבאגז'. יצאתי אחריה והברשתי את מכנסי בידיי.
"זה היה נראה כאילו בבית חולים יותר מכמה שעות" אמרתי לזאין אחרי שהסתכלתי סביבי וגילתי שהיה רק צהרי היום.
"היינו שם יותר מעשרים וארבע שעות" זאין אמר והלך כמה צעדים לפני לכיוון הבית. אליס כבר לא נראתה באופק, אז הנחתי שהיא כבר נכנסה לבית.
"אז הלך הרעיון של המסיבת פיג'מות?" שאלתי מבואס. כל כך ציפיתי למלחמת הכריות עם הבנים, אליס וקלסי…
"לא נורא" זאין אמר מול הדלת. נכנסנו לבית והלכנו לכיוון הספה.
"איפה כולם?" שאלתי את זאין בבלבול.
"אין לי מושג" זאין אמר בהרהור וגירד את עורפו.
"בו!" פתאום נשמע צעקה. קפצתי בהפתעה, הבטתי סביבי וראיתי את כל הבנים -כולל זאין- והבנות עומדים סביבי וצועקים.
"זה היה התשובה שלנו למה ששית בבית חולים" קלסי אמרה לי וקרצה.
״ברצינות? לקחתם את זה קשה…״ אמרתי להם
״מה לעשות? הבנות ביקשו״ הארי אמר ושלח לקלסי נשיקה באוויר.
״גם את ביקשת?״ שאלתי את אליס בגבה מורמת, מופתע שהיא עשתה לי את זה אחרי מה שקרה לנו באוטו
״כן״ אליס אמרה בהתרסה ואז הוסיפה ״פעם הבאה תלמד לא להתעסק איתי״
״אל תדאגי זה לא יחזור על עצמו״ אמרתי לה והיא נישקה אותי.
״מתי הספקתם?״ קלסי שאלה
״היה לנו את הזמן שלנו״ אמרתי לה וחיכיתי עד שהיא והבנים עשו אחד ועוד אחד וגילו מה עבר עלינו בנסיעה.
״אז הייתה לכם נסיעה מעניינת?״ הארי שאל וניענע את גבותיו מעלה מטה במהירות.
״אפשר לומר״ אליס אמרה בקול תמים.
"כן, הייתה לנו נסיעה מאוד מאוד מעניינת" אמרתי והדגשתי את המאוד.


תגובות (5)

מהמם א לא מבינה כמה רציתי לקרוא את הסיפור שלך אבל לא ההיתי בבית שבוע ולא בדיוק היתה לי אפשרות לקרוא אותו.
ולא הגבתי לך בפרקים הקודמים כי נראה לי שחוץ ממני יש בקושי אנשים שניכנסים כל יום למייל ורואים שהגיבו להם על הסיפור והם ישר קוראים ועונים…..
בקיצור, מהמם ואני מחכה להמשך…..

13/07/2013 12:23

חחח אני נכנסת דייה הרבה למייל… ותודה 3>
לאאאב יוווו ואני ימשיך מחר ;)

13/07/2013 12:31

חחחחחחחחח מושלם תמשיכיי

13/07/2013 13:47

חחח הסיפור מהמםם תמשיכייי

13/07/2013 15:03

אני ימשיך מחר… היום העלתי רק שיר קטן ושאר היום אני באבל :(

14/07/2013 03:44
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך