מעכשיו אני אעלה כל יום פרק ב - 19:00
אבל תסלחו לי אם לפעמים זה כמה דקות איחור...
ישלי מצב רוח חרא היום :( למי שלא יודע - קורי מונטיית' מת... בגלל זה המצב רוח שלי בתחתית... :( אני עדיין לא קולטת את זה... התחלתי לכתוב לעצמי סיפור על 1D וGLEE ועכשיו קורי מת :( והוא משחק בGLEE... אז עצוווב לי :( וגם כי אני גליקית...
לאאאב יווו אווול 3>

more than this – פרק 19 (1D)

14/07/2013 691 צפיות 8 תגובות
מעכשיו אני אעלה כל יום פרק ב - 19:00
אבל תסלחו לי אם לפעמים זה כמה דקות איחור...
ישלי מצב רוח חרא היום :( למי שלא יודע - קורי מונטיית' מת... בגלל זה המצב רוח שלי בתחתית... :( אני עדיין לא קולטת את זה... התחלתי לכתוב לעצמי סיפור על 1D וGLEE ועכשיו קורי מת :( והוא משחק בGLEE... אז עצוווב לי :( וגם כי אני גליקית...
לאאאב יווו אווול 3>

"כן הייתה לנו נסיעה מאוד מאוד מעניינת" אמרתי והדגשתי את המאוד השני. חייכתי לאליס וידי התלפפה סביב מותניה.
"טוב לדעת!" נייל צעק לנו מהמטבח. לא סמתי לב שהוא הלך לשם… ואני דיי בטוח שגם כל האחרים לא שמו לב לפי הבעותיהם המבולבלות.
"את רוצה ללכת לחדר שלי?" שאלתי את אליס.
"כן" היא אמרה והתחלנו ללכת לכיוון המדרגות כשידינו שלובות.
"תהנו!" הארי אמר/צעק מאחורינו.
"תודה!" עניתי לו כשראשי חצי מסתובב לכיוונו.
"אתה רוצה להראות לי את החדר שלך?" שמעתי את קולה של קלסי במעומעם בגלל המרחק כשאני ואליס היינו באמצע המדרגות.
"סבבה" הארי אמר לה ושמעתי את קול צעדיהם אחרינו.
"הגענו" אמרתי לאליס כשעמדנו מול הדלת של חדרי. פתחתי אותה והחוויתי בידי פנימה. למזלי החדר שלי לא היה מבולגן.
"אז איפה היינו עד שזאין הפריע לנו באמצע?" אליס שאלה ומשכה אותי אליה בעזרת צווארון חולצתי. נישקתי אותה נשיקה מלאה בתשוקה. אחרי כמה דקות רגלה של אליס התנגשה במיטה והיא נפלה עליה, מושכת אותי ביחד איתה. התגלגלתי מעליה כך שאני לא ישכב על בטנה, כי לא רציתי להכביד עליה.
"אני אוהב אותך" אמרתי לה בלי להפריד את שפתינו אחת מהשניה.
"אני אוהבת אותך" היא אמרה לי וחמימות התפשטה בבתני. פתאום הבנתי שזאת הפעם הראשונה שהיא אמרה לי את זה. נישקתי אותה שוב נשיקה ארוכה והסתתי את שערה הארוך מאחורי אוזנה.
"אף אחד לא אהב אף אחת אי פעם כמו שאני אוהב אותך" אמרתי לה ונתתי לה נשיקה קצרצרה על שפתיה. היא נישקה אותי בחזרה.
"ניראלי שאני מכירה מישהי שאהבה מישהו יותר משאתה אוהב אותי" אליס אמרה לי וחייכה אלי את החיוך הלבן שלה.
"באמת? מי זאת?" שאלתי אותה.
"אני, שאוהבת אותך" היא אמרה לי. נישקתי אותה והרגשתי את שפתיה נמתחות לחיוך שהתמזג לתוך הנשיקה שלנו
"אווווווו" מקהלת קולות אמרה מהכניסה לחדר. הצצתי לכיוון הדלת וראיתי את…


תגובות (8)

גמאני ככה, אני לא גלייקית אני לא מעריצה או משהו תאמת אני לא ממש מכירה אותו אבל ככשמעתי שהוא מת פשוט התחלתי לבכות
מסכן וכול כך הרבה מפורסמים הם חברים שלו אוףףף הוא היה אמור להתחתן ועכשיו יש לו הלוויה
תמשיייכיי פרק מושלם ♥

14/07/2013 10:08

נכון… הוא וליאה כבר התחילו לתכנן תינוק… וכלכך הרבה אנשים צייצו עליו בטוויטר… ועם כל ציוץ נשבר לי הלב יותר… :(
ותודה ;) אני ימשיך מחר ב 19:00 ;)

14/07/2013 10:10

תמשיכי

14/07/2013 10:11

גם אני קצת בכיתי כי זאת אכזריות לא לבכות שמשהו מת

14/07/2013 10:13

מי זה הבחור שאתן מדברות עליו?
סורי, אבל אני לא גליקית, לא רואה גלי ולא מעניין אותי…
משתתפת בצערכן, למרות שאינלי שום מושג מי זה הבחור…
המשךךךךךךך ;)

14/07/2013 12:09

אמרו לי שהוא מת ממנת יתר של סמים:\ והסיפור מהמםםם תמשיכיייייייייייי

14/07/2013 13:14

חחח הדר זה קורי מונטיית׳ והוא מת ממנת יתר כמו שנעה אמרה… :/
ואני אמשיך היום בשבע בערב…

15/07/2013 01:10

חחחח אווווו איזה נושים תמשיכי

15/07/2013 04:01
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך