פרק 20 :)
מה אתם אומרים על התמונת פרופיל החדשה שלי?
אתמול פארמור צייצו בטוויטר שפעם קורי היה the only exeption ובזמן שכתבתי את הפרק וסידרתי את החדר שמתי מוזיקה באייפוד והפעלתי על אקראי והיה לי כבר 3 פעמים את זה במשך שלושת רבע שעה... :(
לאאאב יוווו אווול סוווו מאאאץ' 3>

more then this – פרק 20 (1D)

15/07/2013 1019 צפיות 4 תגובות
פרק 20 :)
מה אתם אומרים על התמונת פרופיל החדשה שלי?
אתמול פארמור צייצו בטוויטר שפעם קורי היה the only exeption ובזמן שכתבתי את הפרק וסידרתי את החדר שמתי מוזיקה באייפוד והפעלתי על אקראי והיה לי כבר 3 פעמים את זה במשך שלושת רבע שעה... :(
לאאאב יוווו אווול סוווו מאאאץ' 3>

"אוווו" נשמע מקהלת קולות מוכרים מהכניסה לחדר. הצצתי לכיוון הקול וראיתי את קלסי ואת הארי עומדים בכניסה.
"מה אתם עושים פה?" שאלתי א ותם בקול מופתע.
"אסור לנו לבקר את החברים שלנו?" הארי אמר, הלך לעבר המיטה שלי וישב עליה.
"בואי קלס המיטה נוחה" הארי אמר ומשך את הנוחה. קלסי הלכה גם למיטה וישבה על הארי. כחכחתי בגרוני וראשיהם הסתובבו אליי.
"אתם לא רואים שאתם מפריעים במשהו?" שאלתי אותם.
"לא" הארי אמר. הסתכלתי אליו בגבות מורמות. רמזתי בעייני על אליס.
"חשבתי שהיה בינינו משהו מיוחד!" הארי אמר לי בכעס.
"גם אני חשבתי! עד שהלכת לך עם קלס והשארת אותי בצד לבדי!" אמרתי בקול דרמטי ושמתי את ידי על ליבי. קלסי ואליס כחכחו בגרונותיהם באותו זמן.
"אם אנחנו מפריעות לכם אנחנו יכולות לזרוק אתכם ותוכלו לממש את הדבר המיוחד שחשבתם שהיה לכם" קלסי אמרה.
"לא צריך!" אני והארי אמרנו פה אחד במהירות. נישקתי את אליס נשיקה ארוכה.
"אם אתם מתעקשים" אליס אמרה ונישקה אותי נשיקה קטנה על האף.
"אתם עושים מסיבת פיג'מות ולא קראתם לי?" נייל שאל מהכניסה לחדר וקפץ על המיטה שלי. כמובן שאני וכל שאר נוכחים במיטה נמחצו מתחתיו.
"אני לא רוצה להיות משוגע כמו נייל ולקפוץ עליכם אז תפנו לי מקום או שאני אהיה חייב" ליאם אמר ומהר כולנו נדחקנו לקצה ונתנו לו מקום. הוא התרווח על המיטה והעביר את ידיו אל מאחורי ראשו. הארי דחף אותי כך שהתגלגלתי ועליתי על בטנו של ליאם. ליאם פקח את עיניו שהיו עצומות עד כה והסתכל עלי במבט כועס.
"אממ… היי?" אמרתי וחייכתי חיוך לחוץ ותמים.
"גרר" ליאם אמר בכעס.
"זה היה הוא" אמרתי במהירות והצבעתי על הארי.
"הארי!" ליאם צעק צעקה שלא הייתה מביישת אצטדיון מלא באנשים.
"תצילו את עצמכם אנשים! אני מוכן להקריב את עצמי בשבילכם חבריי היקרים ואישתי לעתיד" הארי אמר ובסוף המשפט קרץ לקלסי ואז התחיל לרוץ בכל הבית. ליאם העיף אותי מהבטן שלו ורץ אחרי הארי אחרי התעכבות של שניה בשביל להגיד לי "סליחה חבר".
"זה בסדר" אמרתי לו אפילו שלא הייתי בטוח שהוא שמע אותי… פתאום ראיתי את הארי מול החדר, מחליק.
"מי לעזאזל השאיר פה שלולית מיץ גזר?" הוא שאל ואז הסתכל עלי במבט כועס. אופס עלו עליי.
"לואי!" הארי צעק "חכה חכה" הוא אמר לי כי אז ליאם הגיע אליו והתחיל לקרקף אותו…
"לא! התלתלים היפים שלי" הארי צעק בקול חסר אונים.
"הארי אתה יודע שאתה תמיד יכול ללכת לספר איתי נכון?" זאין אמר מלמטה.
"כן אני יודע" הארי אמר.
"אוי נו ליאם תעזוב אותו כבר" קלסי אמרה ועזרה להארי לקום מהרצפה. בשנייה שהארי עמד הוא רץ אליי והתחיל לקרקף לי את השיער. אחרי כמה דקות כבר התחלתי לפהק אז הארי עזב אותי…
"בפעם הבאה לו אל תשאיר מיץ גזר על הרצפה" הארי אמר וסימן עם שתי אצבעות על עיניו ואז עלי פעמיים והלך למדרגות.


תגובות (4)

דיייייייייי איזה פרק מצחיקקקק חחחחח תמשייכככייייייייייי

15/07/2013 10:17

המשך דחוף!!!

15/07/2013 10:17

אני אמשיך מחר ;)
חחח טנקיו נעה :-*
לאב יו אול 3>

15/07/2013 10:26

תמשיכיייייייייייייייייייייי!

15/07/2013 16:32
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך