המשך יבוא :)

My Bff One Direction Fanfic- פרק חמישי

28/06/2013 709 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא :)

מנקודת מבט של אשלי :
צילצולו בדלת .
רצתי לפתוח את הדלת ובדלת עמדו הבנים בפיג׳מות מצחיקות והבנות לידם גם עם פיג׳מות אבל נורמליות .כולם ניכנסו ושמו את הדברים בסלון ליד המיטות .
לואי ישר צעק ״ אני במיטה באמצע ״ וקפץ לאמצע המיטה …. ציחקקתי ואז גם נייל צעק ״ ואני ליד לואי ״ ואז לואי צעק אל נייל ״ אבל אלינור לידי ״ ודחף את נייל הצידה .נייל עשה את עצמו נעלב והלך לליאם ועשה את עצמו בוכה .ליאם אמר לנייל ״ היי אל תידאג תישן לידי וליד דניאל ״ ( אני יודעת שדניאל וליאם ניפרדו אבל בסיפור הם עדיין ביחד ) נייל חייך ורץ לדניאל, חיבק אותה ואמר ״ אני רוצה רק ליד דניאל״ דניאל חייכה וכולנו צחקנו . אחרי שקבענו איך נישן שזה היה כך : מעין לידי אני ליד הארי , הארי ליד לואי , לואי ליד אלינור , אלינור ליד דניאל , דניאל ליד ליאם , ליאם ליד נייל , נייל ליד פרי ופרי ליד זאיין .בחרנו לשחק עד שהאוכל יהיה מוכן .כול אחד הציע משחק ובסוף בחרנו אמת או חובה . ( כמובן שהאמת וחובה של הבנים היא מאוד מצחיקה ומביכה ) הלכתי להביא בקבוק ריק מהמטבח .חזרתי לסלון וישבנו במעגל .סובבתי את הבקבוק ויצא שלואי שואל את מעין .לואי ״ אמת או חובה ?״ מעין : ״ חובה ״ לחשתי למעין ( שישבה לידי ) ״ וואי למה לא בחרת אמת החובות של לואי מביכות ביותר ״ היא לחשה לי בחזרה ״ למה לא אמרת לי קודם ?!״ אני רק צחקקתי מהתגובה שלה ואז לואי אמר אחרי חשיבה ארוכה ״ אוקיי אז אנחנו נכין לך משקה שאת צריכה לשתות אותו עד הסוף ״ וחייך חיוך שובב.כולנו צחקנו שהבנו למעין לשתות תערובת מגעילה של ביצים , קולה …..היא כמובן ירקה הכול אחר כך אבל זה היה מצחיק .המשכנו לשחק עוד כמה סיבובים ואז הבקבוק עצר עליי ועל לואי . אמרתי ״ אוי לא ״ ואז לואי אמר ״ אמת או חובה ?״ חשבתי אני לא רוצה לגמור כמו מעין אז עדיף לבחור אמת ואמרתי ״ אמת ״ לואי חייך וישר אמר ״ אמת שאת מחבבת מישהוא ?״ ישר הסמקתי והצצתי לכיוון של הארי ואמרתי ״ אמת ״ כולם אמרו ״ אווו ״ ואמרתי ״ שתקו ״ אחרי הסיבוב הזה ניגשנו לאכול.באמצע השיחה הייתה להארי טלפון הוא אמר שהוא שנייה חוזר והלך לענות .
מנקודת מבט של הארי :… צילצל לי הטלפון אז אמרתי לכולם שאני שנייה הולך לענות וחוזר. הלכתי למיטבח ועניתי .״ הלו ?״ ״ היי הארי זאת אמא ״ אמרתי ״ היי ״ ״ אז מה רצית ? ״ המשכתי להגיד .היא אמרה ״ אממ תקשיב -״ ואז היא פרצה בבכי .לא הבנתי ושאלתי מהר ״ מה קרה ?״ והיא ענתה בגימגום ״ אאאמה עברה תתאונת דדרכים ומממתהה אני מצטערת הארי ״ ( אנה היא חברת ילדות של הארי בסיפור )מהר ניתקתי .בכיתי בשקט שהבנים והבנות לא ישמעו אותי ורצתי לשירותים לשטוף פנים כדי שלא ידעו שבכיתי.אחרי ששטפתי פנים ניגשתי לשולחן עם חיוך מזויף וחזרתי למקום ישיבה שלי.לואי שאל ״ מי זה היה ?״ אמרתי ״ אהה סתם אמא שלי ״ הוא אמר ״ אהה טוב״ מבחוץ כולם יכלו לראות שאני בסדר אבל בבפנים פשוט הייתי שבור .

מנקודת מבט של ליאם :כבר שבוע הארי מאחר לחזרות .בקושי אוכל ושאני מתכוון אוכל אני מתכוון שהוא פעם ביום לוקח חטיף שוקולד וזהו .הוא גם בקושי ששותה .ושאנחנו יוצאים לבלות הוא פשוט אומר שהוא עייף ומסתגר בחדר שלו.אני והבנים כבר יתחלנו לדאוג .אז החלטנו שהיום בערב ניכנס לחדר שלו לדבר איתו.בערב :קראתי לבנים וניגשנו לחדר של הארי.פשוט ניכנסנו בלי לדפוק .ראינו שהוא לא במיטה וראינו שהדלת של השירותים שלו סגורה ושמענו את הזרם של המים .החלטנו להיכנס לשירותים כי בכל זאת זה הארי וראינו אותו כבר מליון ואחת פעמיים ערום.נייל פתח את הדלת ופשוט היה בשוק.הוא ראה את הארי על הריצפה יושב עם ברכיים מקופלות ושראש קבור בין הידיים שלו , שאחת מהידיים שלו מחזיקות סכין ושמענו אותו בוכה בשקט.מהר רצנו להארי וזאיין לקח ממנו את הסכין.הוא צעק ״ הארי מה אתה עושה עם הסכין ?!״ הארי אפילו לו הרים את הראש ופשוט בכה יותר .זאיין הניח את הסכין בצד וניגש להארי.כולנו שאלנו את הארי ״ מה קרה ?״ הוא לא ענה .התחלתי כבר להיתצבן ואז צעקתי ״ הארי עכשיו אתה מספר לי מה קרה או שאני יתקשר לאמא שלך וישאל אותה מה קרה!!!״ הארי טיפה ניבהל וגם כך שאר הבנים.הארי הרים את הראש פעם ראשונה היסתכל עליי ואמר ״ אמה מתה ״ לקח לי כמה שניות להבין מה הוא אמר עכשיו ואז מהר אני וכול הבנים חיבקנו אותו .הארי העיף אותנו מהחיבוק קם בעצבנות מהריצפה ופשוט ניגש למיטה שלו , היתכסה אם השמיכה על כול הגוף כולל הראש ואמר ברוגז ״ פשוט תעזבו אותי״ .


תגובות (3)

חסרים שני פרקים

28/06/2013 08:50

תמשיכיי

28/06/2013 09:43

לא חסר שום פרק זה סיפור אחר שהתחלתי ממזמן :)
תרדיח למטה בסיפורים שלי ואז תמצאי את הפרקים האחרים :)

28/06/2013 10:13
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך