never say never(סיפור על ג'סטין ביבר ווואן דיירקשן)

פרק 1:)
זה היה עוד לילה של חקירות….אני וג'סטין משוטטים לנו בזירת הפשע!! אומנם אני רק בת 16 אבל כמו שאתם רואים אני עובדת עם אבא שלי במשטרה…אני וג'סטין סוכנים חשאיים וגם פרשני רצח!!! לפני שאמשיך אולי כדאי שאציג את עצמי קודם:) קוראים לי אדלין ג'יימס…לאבא שלי קוראים אדם והוא בן 40 ולאימא שלי קוראים מדליין והיא בת 37 יש לי אח גדול שקוראים לו רון בן 18 ובנוסף יש לי אחות קטנה שקוראים לה אלכס בת 5. כמו שאמרתי אבא שלי הוא מפקד תחנת המשטרה בלוס אנג'לס ואימא שלי היא ראש העיר, אח שלי לומד בקולג' אז הוא לא ממש נמצא בבית, ההורים שלי מאוד עסוקים, אחותי אלכס בגן ואחרי הגן היא נמצאת עם המטפלת הקבועה שלה…וכמו שאתם רואים רק לי יש זמן פנוי(חחח טוב לא ממש בלילה אני עובדת). אני עשירה ולא מפונקת למרות שאני מקבלת כל מה שאני רוצה, הבית שלנו נראה כמו ארמון: הבית ממש ענק, יש לנו בריכה ענקית, יש לנו יותר מ-40 חדרים בבית, יש לנו אורווה עם סוסים בבית…ועוד מלא. ועכשיו אחרי שהכרתם אותי ואת משפחתי אתחיל בסיפור:)
כמו שאמרתי קודם זה היה עוד לילה של חקירות אני וג'סטין משוטטים בזירת הפשע. "כמו שזה נראה…אני חוששת שהבנאדם שנרצח כאן…"אמרתי לג'סטין ובדיוק הוא קטע את דברי ואמר "את חושבת ש…", "לצערי כן ג'סטין…הבנאדם שנרצח כאן הוא איש שהתעסק עם המאפיה וכנראה ראש המאפיה שלח אליו אנשים שירצחו אותו" כך אמרתי. אחרי שאספנו ראיות לקחנו אותם למעבדה שנמצאת בתחנת המשטרה, השארנו אותם שם ואז ג'סטין הסיע אותי לבית. כשהגענו לבית ג'סטין חייך לעברי "אז נראה אותך מחר, נכון?" הוא אמר והסמיק קלות, "כן בטח" אמרתי עם חיוך מבויש ויצאתי מן המכונית…המכונית כבר נאבדה בתוך החושך שמכסה את הכביש ואני נכנסתי לבית.

בבוקר שלמחרת:)

התעוררתי בבוקר, הציפורים צייצו, רוח קלה נשבה לא ממש שומעים אותה בעיקר שומעים את העלים של העצים שמרשרשים בקול נעים. זה היה בוקר ממש נהדר עד ששמעתי את אלכס (-.- נוו באמת עד שהיה לי בוקר נהדר חחח) קוראת לי לבוא לאכול ארוחת בוקר. התקלחתי ולאחר מכן הלכתי לכיוון המדרגות פתאום אני רואה את התמונה האהובה עלי…זו התמונה שלי עם עם ריאן ריינולדס ואדם סנדלר השחקנים האהובים עלי…פגשתי אותם בטקס פרסי אוסקר, נורא התרגשתי לראות אותם אז הייתי חייבת תמונה איתם ( אני חייבת לציין שה נראים ממש ממש טוב). אחרי שהסתכלתי על התמונה במשך שתי דקות ירדתי במדרגות המפוארות שלנו לכיוון פינת האוכל. אחרי שאכלתי יצאתי קצת החוצה ופתאום מרחוק אני רואה בשער של הבית שלנו ארגז סגור שנשלח אלינו ממקור לא ידוע, זה היה ממש מוזר אז התקרבתי לשער, פתחתי את הארגז וראיתי….


תגובות (5)

היי סיון
ושאלתי אם אפשר להצטרף לסיפור כאילו להופיע שם בתור חברה של הארי
ושאלתי אם אפשר גם שהחברות המציאותיות של זאין לואי וליאם יכולות להשתתף כדמויות

20/10/2013 09:21

תמשיכי

20/10/2013 09:59

תמשיכייייי באמת יפה

20/10/2013 10:50

מה היא ראתה תמשיכי!!!!

21/10/2013 09:56

חחח שירוש אני אוסיף אותך כי כבר יש לי על המחשב 30 פרקים וכבר להארי יש חברה אבל אני אוסיף אותך וכן הן יכולות להשתתף החברות שלהן
תני לי רעיון שיר פליזז חחחח אני צריכה לראות איך לשלב אותן וגם אותך אלא אם כן בא לך להיות החברה של נייל? או משהו תני לי רעיון ואוסיף אותך לסיפור..חחחחחח יואוווו שיר את כן תופיעי בסיפור בתור החברה הכי טובה של אדלין כי רשמתי את השם שלך בסיפור את רוצה?
וכבר פירסמתי את פרק 2 :)

22/10/2013 06:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך