on the beach הקדמה

נועה D: 20/04/2014 754 צפיות 6 תגובות

מה קורה שאמה יוצאת לחופשה קצת מוזרה ממה שהיא חשבה , מה קורה שסוף סוף היא מוצאת אהבה , מה קורה ש..טוב הכל נגלה אחר כך.

"או הכל בסדר , הכל נפלא , חוץ מזה שאני צריכה ללכת בקיץ לבקתה מפגרת באמצע הים , הרעיון הכי טוב של אבא שלי מה אני יגיד . אז היי אני אמה ואני בת 17 , החיים שלי מסובכים ושנגיד מסובכים אז ממש מסובכים , עוד בגיל 8 התחלתי לעשות רע לכולם תמיד הייתי זאת שמאשימים אותה , בגיל 9 ברחתי מהבית והלכתי לעשות סקי עם חברה שלי ג'ן לא משנה שלא הצליח לי כי בכל זאת אנחנו גרים על אי מסריח , כל החיים האלה משעממים מזל שיש אותי".

יש לי אח ואחות שלא מחוברים לחיים בשיט , אח שלי בן 18 ושמו דרייק גדול ממני בשנה ומתנהג כמו ילד מגודל , אחות בת 12 קוראים לה מרי שכל מה שמעניין אותה זה "אוהב אותי לא אוהב אותי" פאק תלמדי אהבה זה בולשיט והשם מתאים להתנהגות שלה ממש.

אז הנה אנחנו , בשדה התעופה , וכמו תמיד אבא שלי שם אותנו במקומות הכי מפגרים בטיסה , טוב זה היה "בזול" בולשיט , לפחות עכשיו יהיה לי שקט , שמתי אוזניות והתחלתי לשמוע שירים .."פאק איפה כל השירים , זה לא השירים שלי" צרחתי "אמה תהיי בשקט" אימי מסמנת לי לסתום , "מרי ?" אמרתי במבט הורג "אולי בטעות ניסיתי להוריד שירים ומחקתי את שלך ?" היא אמרה במבט מודאג מוריה את הסוודר,"אני יהרוג אותך" התחלתי להשתגע , מה אני אמורה לעשות עכשיו ? לשמוע את הלהקות המפגרות שלה איכ .

הגענו , והנה הבקתה "המפוארת" של סבא שלי , "שלום ילדים" סבא שלי אמר בא אליינו בחיבוק , "סבא תחסוך ראית אותנו לפניי שבוע" אמרתי , טוב אז לפחות אני אטייל בשקט בחוף, טיילתי סוףסוף שקט באמת יפה פה ,שלווה וכיף לי האמת .

"תסתכלי לאן שאת הולכת ילדה" נער שנראה בגילי , שיער מתולתל ומקורזל , עיניים ירוקות ונראה אידיוט , "אמ לפי דעתי ילדות אמורות להיות קטנות ומציקות" עניתי "מתוחכמת,שמי הארי" הוא ענה בחיוך טיפשי "שמי לא אכפת לי , אתה יכול לזוז אתה מסתיר לי את הנוף" אמרתי הולכת מי זה בכלל ? בנים מפגרים .


תגובות (6)

תמשיכי:)

20/04/2014 17:01

תמשיכיייי

20/04/2014 17:09

תמשיכי !

20/04/2014 18:36

וואו זה ממש יפה !!! תמשיכייי ואת יכולה להוסיף דמות או שלא ? וגם אם לא את חייבת להמשיך !!!

20/04/2014 21:32

זה יפה!!!!!
תמשיכייי

20/04/2014 22:45

אהבתי תמשיכי!

21/04/2014 16:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך