on the beach פרק 1

נועה D: 22/04/2014 790 צפיות 5 תגובות

קמתי בבוקר והלכתי למטבח , איש לא בבית . אז התלבשתי ויצאתי שוב , הפעם חשבתי לאן ללכת ונכנסתי לים , הים היה שקט ולא סוער אז התחלתי לשחות , שמעתי שריקה אך לא התייחסתי המים התחילו להיות סוערים, ניסיתי לחזור לחוף אך גופי הקטן לא הצליח להתמודד ושקעתי .
" היי את בסדר ?" או לא יופי הילד האידיוט "הציל" את חיי , כל אחד אחר למה הוא ?
"כן , תודה ?" אמרתי מנסה לקום אך גופו מצמיד אותי לאדמה . "אל תזוזי את עדיין חלשה" הוא ענה מחייך עוד הפעם את החיוך הטיפשי, "אמ תקשיב באמת תודה שהצלת אותי אבל אני לא מעוניינת" אמרתי מתיישבת , הוא צחק "יש לי חברה ותאמיני לי את לא הסוג שלי" הוא ענה בקול קשוח , "הבנתי שהסוג שלך זה זונות ?" אמרתי ועיניו נפקחו "את משהו מיוחד את" הוא ענה "אני יודעת" אמרתי והתהלכתי לבקתה שוב.

אחותי חזרה הביתה והתיישבה לידי "תקשיבי בלי להעליב את מריחה זוועה" אמרתי מנסה לא לצחוק "רצתי לפה , ואני לא מדברת איתך" היא אמרה בפרצוף כועס , "מה עשיתי ?" אמרתי "את מכירה את הלהקה האהובה עליי ואת לא נותנת לי לפגוש אותם" היא ענתה "תקשיבי מרי עם זה עוד שטויות מפגרות אין לי כוח לריבים אז ביי" עניתי יורדת מהכסא "לאלא חכי , תקשיבי פשוט ממש באלי" היא אמרה "על מה את מדברת" אמרתי "על זה"

גופי התיישב על הספה ואני בוהה באידיוט מנשק אותי שהייתי חסרת הכרה
אני הולכת להרוג אותו.


תגובות (5)

עוד סיפור מפורסמים…
לא נמאס?

22/04/2014 14:20

לא טוב לך אל תקראי .

22/04/2014 14:21

תמשיכי!

22/04/2014 16:19

תמשיכיי

22/04/2014 19:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך