ליאור123
אם לא תגיבו אני לא ימשיך כי אני חושבת שאף אחד לא אוהב את הסיפור ואני מתאמצת שיהיה מעניין

One Direction ההתחלה פרק 12

ליאור123 17/08/2014 790 צפיות תגובה אחת
אם לא תגיבו אני לא ימשיך כי אני חושבת שאף אחד לא אוהב את הסיפור ואני מתאמצת שיהיה מעניין

בבוקר הם קמו ונכנסו לבריכה (היתה להם בריכה בגודל של בריכה עירונית) והשפריצו זה על זה היה להם כיף ושירן לא יכלה להיכנס כי הייתה חולה אז נתנו לה גיגית עם מים שלפחות קצת תיתקרר למרות שהיא חולה.
פתאום בדיוק שיצאו מהבריכהשמעו מישהו הולך ליד הבית הם חשבו שזה כלום אבל ליאור התקלחה ועוד פעם שמעה את זה היא יצאה לבדוק מזהולא ראתה כלום אז נכנסה אבל בדיק שהיסתובבה מישהו עם בגדים שחורים וכובע גרב תפס אותה והיא הצליחה לראות רק את העניים היא נסתה לתת לא מכות כדי להישתחרר וצעקה ואז הפורץ שלף אקדח ואמר "אם תבואי איתי לא אפגע בחברים שלך".
אורי ראתה את הצעקה והבחינה בגינה במגבת ראש של ליאור וחשבה שמשהו לא בסדר אז קראה לכולם לסלון ואמרה "ליאור נעלמה זה מה שמעצתי בגינה" כולם היו בהלם והארי אמר בכעס "בואו נחפש אותה עכשיו" זאיין אמר "ואם היא יצאה לטייל?" הארי אמר לא "יכול להיות אבל חייבים לחפש זאת חברה ואני כולנו אוהבים אותה במיוחד אני אז אם אתם לא רוצים למצוא אותה תישארו כאן" ואז כולם קמו והחלו לחפש והרבו את המשטרה.
כעבור שבוע:
הארי היסתכל בלוח שנה וראה שעבר שבוע מאז שליאור נעלה ואמר לכולם "שבוע עבר מהחטיפה של ליאור והמסכנה היחידה היא שקרה לה משהו סיכויים גדולים שליאור כבר לא היתנו" אמר והלך בבכי לחדרה של ליאור.
ליאור הייתה בצריף וכבר ידע מי חתף אותה זה היה שחף הוא צילם דיסק ושלח להארי וליאור אמרה לו בבכי "האתה לא תצליח לעולם לא תקבל אותי בחזרה אני המשכתי קדימה".

זאיין הביא להארי את הדיסק עם המוות המבויים של ליאור הארי הכניס למחב וראה את שחף אומר "לעולם לא תמצאו אותה היא אצלי " ואז שחף כאילו ירה בה והארי בכה ורץ אחוצה


תגובות (1)

אהבתי!!!
תמשיכי דחווף ♥
יש לי סיפור חדש, אני אשמח שתקראי♥

21/08/2014 17:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך