מה רציתי להוסיף?.. אה..




תגיבוו^*^

one direction פרק שני ^^

06/11/2013 655 צפיות 3 תגובות
מה רציתי להוסיף?.. אה..




תגיבוו^*^

~בפרק הקודם~
קים, מכבלת אפשרות לבוא למופע של וואן דיירקשן שהיא כ"כ אוהבת!
היא מספרת לכולם! היא נורא נורא מיתרגשת! אך מישהו בשם ג'וש הורס לה את המצב רוח. קים, לא סובלת את ג'וש. אך ג'וש מנסה להזמין אותה לדייט. קים ברוגע מסבירה לו שיש לה חבר (ג'יימס) ואז קים מתחילה לרדת עליו. ג'וש לא עונה ופשוט הולך.. כאשר קים מגיע הביתה היא עולה למעלה ומתחילה לעשות שיעורי בית ופתאום אמא שלה קוראת לה…

~פרק שני~
"קים! בואי מייד לפה!" צעקה אמא שלי בכעס רב.
"מה?" ירדתי וניגשתי אליה בתמימות.
"תישבי פה!" צעקה ואמרה לי לשבת על הכיסא.
"מה קרה?" שאלתי.
"עכשיו, מנהלת בית הספר התקשרה אלי ואמרה שאת בבית הספר, הרבצת וקיללת את ג'ש!" צעקה עלי.
"מה? לא נגעתי בוא!" התעצבנתי.
"אז מה? המנהלת סתם ממציאה?!" הרימה עוד את הטון שלה.
"לא! ביגלל שג'וש לא סובל אותי, הוא ממציא כל מיני שקרים עלי!" אני צועקת.
"דבר ראשון, אל תיצעקי עלי ותירגעי עכשיו. דבר שני, ג'וש הוא ילד מאוד מנומס, אני פגשתי אותו ודיברתי איתו פעם והוא היה ילד מאוד חמוד אז אל תמציאי לי פה שקרים שהוא מלכלך עליך!" אמרה אמא שלי.
החלטתי פשוט לישתוק ולא לענות אבל ביפנים אני בערתי! פשוט לא יכולתי להרגע! נהיה לי ממש חם, אז פשוט קמתי והלכתי לישתות.
"לאן את הולכת גיברת?! אני מדברת איתך!" אמרה אמא שלי בעצבים.
"תירגעי!! יואו!! אני הולכת סך הכול לישתות!" צעקתי עליה.
דאגתי מאוד! לא, לא ביגלל שעכשיו אני יצעק על ג'וש וג'וש יקלל אותי והכול.. אלה שאמא שלי תחשוב על לבטל את ההופעה.
שתיתי והלכתי לחדרי וכשדרכתי על המדרגה הראשונה אני שומעת את אמא שלי צועקת לי:"בואי לפה! אני צריכה להגיד לך משהו"
החזקתי את שפתיי ונשכתי אותן מי רוב כעס.
"מה?!" צעקתי
"אני מבטלת את ההופעה, את לא הולכת להופעה" אמרה אמא שלי ברוגע ויוצאת מין המיטבח.
קפאתי, וכשאמא שלי יצאה מין המיטבח נישארתי קפואה. לא האמנתי.
'איזה-אמא-מ-ח-ו…." חשבתי לעצמי. נפלתי על הבירכיים החזקתי במיכנסיי, הסתכלתי על הריצפה וראיתי שפיתאום טיפת מטפטפות על הריצפה, ניגבתי את עיני. האף שלי האדים.
עליתי למעלה, ניכנסתי לשירותים שלי. שטפתי את פני וכשהייתי ליד המיטה נפלתי עליה.

בינתיים מעניין? תגיבו על אתם רוצים את ההמשך ^^


תגובות (3)

תמשיכי

06/11/2013 08:17

איזה חרא הג'וש הזה!
אוף איזו מסכנה… תמשיכי

06/11/2013 08:26

תמשיכעעע

06/11/2013 12:08
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך