one direction פרק9!!!!!!!!!!

זאין אומר לי גאיה תודה שאת דואגת לי אבל…
ואני אומרת לו אבל מה?
הוא אומר לי מה עם הארי ליאם ונייל גם הם צריכים חברות אני עונה לו על תדאג אני יסדר להם
יש לי מישהיא בישביל הארי
וזאין כזה גאיה על מה את חושבת?
ואני עונה לו עוד תגלה.
טוב זזתי ביי
הלכתי לבית של לואי אמרתי לו היי חתיכי תגיד איפה הארי אני צריכה אותו הוא עונה לי מתקלח אמרתי לו טוב הוא שאל למה את צריכה אותו? אמרתי לו יש לי מישהיא בישבילו לואי כמובן שאל מי?
ואז אמרתי לו זכר את שקד החברה הכי טובה שלי סיס הוא אומר לי כן.
אמרתי לו הזוג המושלם הוא אומר לי אהה אמרתי לו מתאימים.
צחקנו ביחד והלכנו לאכול גלידה לואי אמר לי אני אוהב אותך!
אמרתי לו גם אני אותך
הוא אומר לי מה הייתי עושה בילעדיך.
אמרתי לו יש לך מבחר של בחורות בטח הייתה מוצא איזה אחת הוא אמר לי לא אני בחיים לא ימצא אחת שיכולה לאהוב אותי כמוך כולי הסמקתי אמרתי לו לואי בוא לדירה צריך להגיד להארי הוא אמר לי נכון שחכתי מימנו אמרתי לו גם אני כי שאני איתך העולם שלי קסום הוא אמר הדדי.
באנו לבית של כולם של כל חברי הלהקה יותר נכון וילה או ארמון.
הארי בא אליי הוא אמר לי מה המצב אמרתי לו סבבה תישמע יש לי מישהיא מיוחדת בשבילך הוא אמר לי בשבילי? וחייך
אמרתי כן הוא אמר לי תיאור
אמרתי לו בבקשה:
שם שקד
בת 18.
שיער בלונדיני קצוות צבועים בוורוד.
יש לה קעקוע של כוכב על הכתף.
אוהבת לשיר לנגן בגיטרה אוהבת ספורט ולישון.
ילדה מאומצת.
עיניים כחולות.
חולת שופינג ולקים.
המשפחה שלה עשירה וכל מה שהיא רוצה היא מקבלת…
הוא אמר בסדר
אני כזה מה בסדר טוב אמרתי לו תיראה אותה תדבר איתה ותיראה איך בנים רודפים אחריה
אני ועוד דבר החברה הכי טובה שלי.
והוא כזה אווקי בסדר אז תביא אותה לכאן וניראה אותה אמרתי לו טוב.
התקשרתי לשקד והיא כזה הלו אני חיימשלי סיס (כינוי שלנו) היא כזה מלכה שלי אני אומרת לה סידרתי לך משהוא היא עונה לי מה אמרתי לה סידרתי לך פה שתיראי אותי דבר ראשון דבר שני תבואי לבית של הלהקה ויש פה מישהוא שמעוניין בך היא אמרה בכיף בערב אני יקפוץ.
והינה הגיעה הערב צלצול בדלת נתתי לה חיבוק ענקי.
ולואי אומר לי אותו קעקוע אמרתי לו כן הוא אומר לי גם באותו מקום אמרתי לו כן כן והינה הארי הגיעה הוא כזה אוואוו אני כזה כן כן הארי אתה עוד תצטער על מה שאמרתה הוא אמר לי אני מוכן לשם את המחיר אמרתי לו חחח תרגע אני לא יעשה לך כלום.
אמרתי לשקד בואי שבי איתנו והארי אומר לה לא למה תני להפ פרטיות בואי לחדר שלי ואני כזה שמחה ולואי אומר לי חח יפה גאיה
אמרתי לו יםה על מה ?
הוא אומר לי אף פעם הארי לא לכך בחורה לחדר שלו בכזה מהירות אמרתי לו כן כן אני יודעת.
נקודת מבט של שקד:
הארי תרגע נעים מאוד שקד הוא אומר לי אני יודע אמרתי לו חחח אז אני מבינה שזה אתה.
הוא אמר לי מה אני ?
אמרתי לו המתלהב.
הוא אמר לי חח כן זה אני וברגע זה אני גם מתאהב.
צחקתי אמרתי לו הבנתי תרגע ותרגיש כאילו אני זה גאיה תספר לי הכל עלייך הוא ענה לי טוב את אני בגיל 19 אמרתי ואני 18 אווקי הוא המשיך
אני אוהב צבע עצרתי אותו לא מעניין אותי צבע אמרתי לו אני לא רוצה לישון פה אז על תשעממם אותי והוא אמר לי דווקא אני רוצה שתישני פה.
טיפה הסמקתי חחח צחקנו ביחד אמרתי לו רוצה נלך לאכול גלידה הוא אמר לי בכיף איזה טעם את אוהבת אמרתי לו עוגיות ושוקולד הוא ענה לי בידיוק כמוני חחח צחקנו ביחד כל הערב עד שהיה מאוחר אמרתי לו טוב היה לי וניראה שהגיעה הזמן שאני יזוז.
נקודת מבט של גאיה:
אמרתי ללואי ניראה שהם נהננים היחד הוא אמר לי הזוג המושלם צחקנו ביחד ואז ראיתי את הארי מלווה אותה לדלת אמרתי לה תקשרי אליי ותגידי לי איך היה איתו היא אמרה לי בסדר.


תגובות (5)

תמשיכי

20/09/2013 05:00

תמשיכי דחוף!!!!

20/09/2013 05:05

תמשיכי דחוף!!!!

20/09/2013 05:05

אומייגאדד עמיתוששש זה מושלםםם תמשיכיי עכשיו!!!!!!!!

20/09/2013 05:25

יפות שלי תודה אתן נותת לי את הכול להמשיך ליכתוב

20/09/2013 05:29
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך