תהנו בנות ❤️❤️

Opposites פאנפייק על וואן דיירקשן |פרק 2|

תהנו בנות ❤️❤️

לפני שאני מתחילה , אני רק רוצה להגיד שאני יוסיף את כולם , אבל בגלל שכבר יש לי פרקים מוכנים , אני יוסיף את כולם בפרקים יותר מאוחרים . אז תהנו ❤️❤️❤️❤️

Opposites- פרק 2
ארזתי את הבגדים שלי בחוסר רצון וקיפלתי אותם לתוך שתי מזוודות שחורות וגדולות . המחשבות על מה שארבעת הבנים יעשו לי אחרי ההצהרה של הארי לא עזבו את ראשי , ומדי פעם התחלתי לבכות אפילו. ״ את צריכה עזרה? ״ זאין שאל אחרי שפתח את הדלת ללא היסוס.״. כן תמסור לי את תיק האיפור בבקשה..״ אמרתי חלושות ולא הסתכלתי אליו אפילו . זאין ניגש ומסר לי את תיק האיפור.״ תודה..״ אמרתי ודחפתי אות לתא קטן במזוודה וסגרתי אותה.״ גמרת?״ זאין שאל מתיישב על המיטה בזמן שהנחתי את המזוודות בצד. ״ כן..״ מלמלתי .״ את רעבה? בואי נלך לאכול״ הוא ביקש וקם שוב מהמיטה. ״ אני לא ממש רעבה..״ מסרתי לו מסרקת מאט את שיערי בידיי. ״ את לא אוכלת בכלל! מה זה אמור להיות?״ זאין צעק בדאגה כשבחן את מפלס גופי .״ בסדר בוא נלך..״ נכנעתי אליו משפשפת את מפרקי ידי החתוכים ומסתירה אותם היטב מתחת לצמידים . 
הבזקים והאנשים הצועקים לא הרפו ממני ומזרים , ובקושי רב שינינו נשמדנו למכונית גדולה ושחורה . בחורה אחת משכה בשיער שלי אז הרשתי לעצמי לתת לה כאפה, ולכן זאין התחיל להתעצבן אליי והסתכל אליי בזעם כל הנסיעה .״ טוב מה?״ שברתי את השתיקה.״ היא מעריצה שלי את לא מבינה? ״ זאין פתח את פיו וקימט את המצח שלו.״ נו ו…?״ ״ פשוט תסתמי״ ״ בסדר בסדר״ צחקתי ועיצבתי מחדש את שיערו של זאין . ״ תפסיקי״ הוא צחקק והכה את ידי שנגעו בשיערו . כשהמכונית עצרה מול הקניון זאין אחז ביד שלי והורא לי כך:״ בשלוש אנחנו יוצאים״ אמר בוחן את כמות הילדות הצועקות והבוכות ממחוץ למכונית. ״ בסדר״ אמרתי בפחד .״אחד..״ זאין אמר אוחז את ידי בחוזקה .״ שתיים..״ הוא המשיך.״ שלוש!״ 
יצאנו במהירות מהמכונית והילדות הרבות צעקו דברים לא מובנים , הכל היה מלא פלאש , צעקות, בכי . הזוי לגמרי . בגלל זה לא אהבתי לצאת עם זאין לכל מני מקומות , ובכלל לצאת. כי כמובן , אני אחותו של זאין מאלייק- ולכן גם אנשים רצים אליי ומצטלמים איתי.. משהוא שלא ממש חביב אליי, אפשר להגיד שאני שונאת את זה אפילו. 
זאין ואני הבחנו בפיצרייה קרובה, ונכנסו אלייה בשקט. למזלנו לא הרבה אנשים היו שם .. אז הרגשנו הקלה. 
״ אני הולכת לשירותים ״ אמרתי לזאין כשפנינו למוכר מאחורי הדוכן .״ בסדר״ הוא אמר חלושות מעביר את צומת ליבו למוכר. חיפשתי את שירותי הבנות ונכנסתי אליהן במהירות . עצרתי ליד אחד הכיורים והבטתי במראה . הרגשתי שהנשימות שלי נהיות כבדות ואני תכף מקיאה .. אולי זה בגלל חוסר האוכל . ״ שלום לך״ קול מוכר מידי דיבר לאחר שעצמתי את עיני, פשוט לפתע הוא הופיע .״ הארי?״ שאלתי בפחד פותחת את עיניי , הלכתי לאחור ונתקעתי בחזהו של האדון סטיילס. הלכתי לאחור שתי צעדים כבדים כשחזהי נחבט בחזהו. ״ מה אתה עושה פה?״ שאלתי בבהלה .״ אתה עוקב אחריי?״ הלכתי עוד יותר אחורה.״ מה יש לך?״ הוא צחקק .״ כולם יודעים שאתם פה.. באתי להגיד שלום״ הארי אמר ומרח חיוך מעצבן על פניו . לאט לאט הארי צמצם את המרחק ביננו. פחדתי כל כך ממה שיקרה עד שפתחתי בריצה מהירה לעבר היציאה של השירותים. כשזינקתי לפתיחת הדלת שתי זרועות גדולות לקחו אותי בחזרה .״ שש.. שקט״ הארי לחש . ״ מה אתה רוצה?!״ סיננתי במהירות .״ כלום ״ הוא צחקק ואטף אותי בצורה בכלל לא נעימה. ״ תפסיק נו״ אמרתי מסננת. התנשפויות כבדות . דחפתי אותו מחזהו המוצק על אחד מתניע השירותים . נשמע קול רעוד כשגבו הופל על דלת התא . הוא קם במהירות והחזיק שוב את ידי . כמעט נעצתי את שיני בתוך בשרו של הארי, הרי לי עצמי אין מספיק חוזק בשביל לעצור אותו. ״ אני יקרא לזאין״ איימתי אליו מסתכלת בעיניו הגדולות .״ ומה תגידי לו?״ הוא גיחח מסובב אותי בצורה מוזרה . הלב שלי קפץ כשהארי קירב את ידו לפלג גופי התחתון . ידי הונפה ללא היסוס ונחתה בכאב על לחיו של הארי . לאחר שניות קלות ידו ליטפה את לחיו האדומה .״ זה כאב״ הוא דיבר .״ זה אפילו לא כלום על כל מה שאתה עושה לי״ מלמלתי מתקרבת אליו. הוא הסתכל אליי ללא דיבור, קיבלתי את זה כהסכמה . הרמתי את גבותי וחציתי את הארי לצאת . בדיוק כשהתחננתי שהארי לא יתפוס שוב בידי הוא עשה זאת, והפעם ממש הרגשתי את הטבעות שלו חודרות לבשרי . כשהוא קירב אותי אליו ללא שאלתי הוא נראה כיאילו רצה להוציא משהוא מפיו . הוא הניף את ידו בזהירות- ברגע זה מהרגל פשוט לשבתי שהוא ינחית לי מכה חזקה , אבל כשהוא ראה את הפחד בעיניי הוא הרגיע את מהירות הנהפת ידו . כשהעיין הקרובה שלי לידו המונפת של הארי נעצמה – אגודלו צייר עיגולים קטנטנים על לחיי . לאט לאט העיין שלי נפתחה . הוא ליטף את צווארי ובירר לאחור את שיערי השחור.״ אני באמת באמת מחבב אותך ״ הארי אמר בשקט, כמעט לחש , לוקח את ידו השניה ומצמיד אותי אליו יותר קרוב , ממותני השמאלית . השפלתי את מבטי למשמע המילים שלו . ״ היי תסתכלי אליי״ הוא נהר מרים את ראשי עם כריות ידיו . הוא התקרב יותר עד שכמעט הרגשתי את הריסים שלו מדגדגים את שלי ואת הנשימות החמות שלו מתפצלות כשהן פוגשות את צווארי . 
״ את חמודה ״ הוא המשיך .״ ותמימה״ הוא צחקק מעלה חיוך שהלחיץ אותי בכל התהליך .״ אני לא מחבבת אותך ״ הצהרתי מתרחקת ממנו ושוללת את ידיו מללטך את שיערי . הפעם הצלחתי לחצות את הארי ולהגיע לדלת היציאה של השירותים ללא כל פגע . כשראיתי את זאין מחזיק את שתי הפיצות ומתיישב הבנתי שהגעתי בזמן . פשוט ריחפתי אליו בכל כוחי .״ את נראת מוטשת״ זאין צחקק .״ אין לך מושג אפילו..״ מלמלתי פותחת את רוטב השום ברישלון.״ זאין הרים את גבותיו וקימט את מצחו כלא מבין.״ כלום, כלום״ הבהרתי לו . ראיתי את הארי יוצא מהשירותים בצחקוק . זאין בדק את הטלפון שלו באותו הרגע, הארי הביט אליי- לא היה לי כוח שזאין יריב עם הארי , אז ניסיתי לסלק אותו במהירות עם ידי . הוא נשאר אדיש . זאין הסתובב בחזרה והבחין בהארי. מהר מאוד העמדתי פניי ׳ לא ראיתי ולא שמעתי׳. זאין הביט אליו במבט מהיר ושלח לו הנהון . הארי חייך אליו . הסנפתי מבט קצר לעבר הארי והוא קרץ לי . רעל גועלי השתרע בגופי . ״ תאכלי כבר״ זאין זירז אותי .״ בסדר״ הסכמתי איתו מחזיקה בקושי רב את קצה הפיצה החמה .״ אני לא אוהבת בצל על הפיצה״ התלוננתי מניחה בחזרה את הפיצה.״ אמרתי לך לאכול..״ זאין לא וויתר .״ בסדר..״ צחקתי שופכת את הרוטב על הפיצה. 
וואו, מה קרה עכשיו. 
האם הארי אמר לי שהוא מחבב אותי? למה הכל כל כך מסובך? תהיתי אם הארי היה אונס אותי אבל העובדה שזאין הייה מחוץ לדלת בגישה מאוד קרובה אליו , הפריעה לו. מהר מאוד התמונות המטרידות על מה שיכל לקראתו עלו בראשי וגרמו לדקירות בפלג גופי התחתון. 
לא היה לי נעים לאכול שאני מול הדלתות, השקופות, שמאחוריהן מעריצות אובססיביות נועצות בי מבטים. זה היה מביך ולא כיפי . אכלתי בזהירות את קצה הפיצה מסתכלת על המעריצות , חלקן מתלחששות, מה שגרם לי לחשוב שאולי אני אוכלת כמו חזיר, או שיש לי משהוא על הפנים. ״ מה יש לך?״ זאין נשמע יותר תקיף .״ נו אני לא יכולה לאכול ככה זאין״ החזרתי לו. ״ בואי נתחלף במקומות.״
זאין הציע והתיישב במקומי מול הדלתות.״ זה לא מלחיץ אותך?״ שאלתי אותו מופתעת.״
לא אני רגיל..״ הוא מלמל נוגס בשער הפיצה שלו . התחלתי לאכול יותר בנוחות ולאחר שעה קלה גמרנו . 
״ את אוכלת ממש לאט״ זאין מרח את המילה ׳לאט׳ מה שגרם לי לצחקק בזמן שנדחקנו שוב בין המעריצות לתוך המכונית . ״זה בגלל שהקיבה שלך סגורה כי את לא אוכלת כלום , אנורקסית ממש״ זאין דיבר דיבורים הלא מעיניים שלו ונשמע ממש כמו אימא שלנו .״ את בסוף תמותי״ הוא המשיך .״ מה הקטע בלא לאכול? ״ הוא כבר התחיל לעצבן אותי.״טוב הבנו!״ צעקתי אליו מעיפה את ידי באוויר. ״ עוד יהיה לך התקפת לב״ אמרתי ועכשיו אני בעצמי הזכרתי את אימא שלנו- או סבתא, משהוא בסגנון. לרגע הסתכלתי על זאין, כולם אומרים לנו שאנחנו ממש דומים, גם באופי שלנו. כשזאים הבחין שהסתכלתי אליו יותר מדי הוא עשה מין דאק פייס וקיפל את גבותיו . גילחתי קלות . 


תגובות (8)

תמשיכי

22/11/2013 23:37

וואי תמשכי..
ויש לי שאלה^^
למה הארי מתעלל בה?! ומה הם יהיו זוג?? {הלוואי שכן}
את כותבת נפלא…
{זאת אני דברה איתך בפייסבוק}

22/11/2013 23:39

*****{זאני אני שדברה איתך בפייסבוק}

22/11/2013 23:40

תראי בדרך כלל אני לא אוהבת סיפורי מפורסמים, (בגלל הקיטשיות והרמה הנמוכה של שפת הכתיבה).(אבל יש כמה בנות שונות)
אבל באמת וואו, הרשמת אותי! הכתיבה שלך טובה!
זאת אומרת פשוט וואו!

22/11/2013 23:44

תמשיכי והארי מתעלל בה מסכנה!!!!!!!!!!!
איך הוא מחבב אותה אים הוא מתעלל בה?!!?!?!?!?!?!?!?!
ומה הוא שלח לזאין בהודעות?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
תמשיכי דחוף!!!!!!!!!!!
ואני לא מאמינה שקמתי בשעה כזו ביום שבת…

22/11/2013 23:56

אני מסכימה אם כולם אין לי מה להוסיף רק תמשיכי!

23/11/2013 00:30

חחח גמלי אין כ"כ מה להוסיף פשוט תמשיכי

23/11/2013 00:50

תודה באמת בנות , אני מעריכה את זה :)
אני מעלה עכשיו את הפרק הבא , תהנו

23/11/2013 02:04
13 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך