Opposites פאנפייק על וואן דיירקשן |פרק עגול !! 10 |

30/11/2013 1267 צפיות 9 תגובות
תהנו

היווסס כמו ששמתם לב היום יש פרק עגול. זה פרקים כמו 10, 20, 30 וכאלו..
מה זה פרק עגול ?

פרק עגול זו התגובה הראשונה , בחורת דמות מוואן דיירקשן ואני עושה עלייה ועל הדמות ( זאין הארי לואי ליאם או נייל ) וואן שוט לפי בחירתה .
**אם בא לה **?

ועכשיו לפרק !!!

Opposites- פרק 10
פתחתי את עיניי בשמחה רציונלית וצחקתי בקולי קולות.״הביתה!״ צרחתי ופתחתי את ידיי לשני הצדדים . נרגשת כאשר שוב נגעתי במתג האור וכאשר התמוטטתי על הספה שבה לא נגעתי יותר מארבעה שבועות. חלצתי את נעליי ברישול וזרקתי את שתי המזוודות בפינת הסלון. עיניי סרקו את הסלון הנקי למדי וניסו למצוא את שלט הטלוויזיה המוכר. ״ הינה״ מילמלתי בכוח מושיטה את ידי לעבר שולחן הזכוכית ואוטפת את השלט בידי ומיד חוטפת אותו לחייקי. לחצתי על הלחצן האדום השרוט ומיד הטלוויזיה השטוחה נדלקה ללא ברירה . התכנית האהובה אליי התחילה , הרגשתי בעננים . את שתי רגליי הנחתי על שולחן הזכוכית , מעשה חדש במיוחד, כלכך התרגשתי שאת הארי אני לא יראה בזמן הקרוב .״ אנו קוטעים את משדר התכנית לאור תקרית מיוחדת״ שדרן חדשות התפרץ לשלווה שלי והקפיץ את ליבי. ״ הוא פשוט ברח מהחדר שלו!״ במקום השדרן הרשמי החליפה סדרנית בית חולים מוכרת. ״ הארי סטיילס, חבר להקת וואן דיירקשן התעלף לאחר תקרית אישית לפני יממה, ולאחר מכן נעלם ללא התראה. ״ השדרן צץ אל פניי הטלוויזיה ועורר בי צמרמורת. ״ אנחנו מחפשים אותו, ועושים את המיטב ״ הופיעה חלון ליד השדרן ובתוכו איש משטרה , ומאחוריו כל הבית חולים רץ ונע . ״ איזה טיפש!״ צעקתי בכעס קמה ממקומי ומחזיקה את ראשי . ״ למה כל הבולשיט חייב לקוראת דווקה לי?!״ הסטתי את מבטי לטלוויזיה ושיפשתי את עיניי.״ אם ידוע לכם על מיקומו , התקשרו בהקדם לבית החולים גרייס ולמשטרה .״ השדרן העביר דף. ״ ועכשיו נעבור לדיווח קצר מחדרו של סטיילס.״ הוא יכול לפגוע בעצמו לאור מצבו הבריאותי, הוא לא חושב פעמיים ״ אותה הסדרנית התפרצה והמסך נחלק לשניים .״ האם ידוע לכם משהוא על המקרה, האם היה מניע?״ השדרן שילב את ידו בחיכום.״ לא , הוא פשוט נעלם ; אבל.. אני זוכרת שהוא דיבר על איזו מישהי כשהוא היה בתרדמת״ הסדרנית גירדה את אפה.״ תודה לך, אנחנו נעדכן עוד בהמשך.״ השדרן גמר את דבריו והשידור הוחזר לתכנית הקודמת. פיי נותר חסר מילים . 
״אני לא יכולה איתו!״ הנפתי את שתי ידי והרגשתי את החום הבלתי מוסבר נס על פניי. גופי עבר לעבר השירותים שאותם לא ראיתי באותו אורך זמן. התיישבתי על האסלה ומעבירה מחשבות בראשי. אני ממש מפחדת, הארי לא שולט בעצמו, ויכול להיות שבעוד מספר דקות הוא יתפרץ לבית שלי ויקים מהומה , כל הדברים התבלגנו בראשי, ומאותו רגע הצטערתי בכל כוחי על שהסכמתי לבוא לסיבוב ההופעות המקולל הזה. 
הארי מסרב להבין שאני לא מחבבת אותו , בכל דרך שהיא , גם אם לא רומנטית , הוא פשוט כל כל רגיל שאנשים תופסים לו את התחת כשהוא נופל . זה ממש גרם לי להתעצבן. ניגשתי לכיור ופתחתי את זרם המים החזק והחלפתי אותו לאט לאט לחלש. הרמתי את מבטי למראה , הרגשתי שאפילו לא היה לי אז זמן להסתכל על איך שאני נראת, כל הזמן הייתי עסוקה בלשנוא דברים, בלקונן ולבכות ולרחם על עצמי. שטפתי את פניי בזהירות , מרגישה את החום המעיק נעלם אך הפחד מחליף אותו. לפני כמה זמן הארי נעלם, שעה? חצי שעה? יקח לו זמן להגיע לפה. אבל כשחשבתי כך, התחלפו מחשבות ממש מוזרות בראשי. אם הארי בכלל לא בא לחפש אותי? ואז אני יראה כמו אידיוטית שחושבת שכל בן בעולם מת אלייה. למרות שבכלל לא חשבתי את זה. 
רציתי לנקות את הראש שלי באופן מוחלט, להרגע. לחשוב על הדברים הטובים, שהארי אולי יכול להדרס, או שמישהוא ידקור אותו בדרך . יצאתי החוצה בנעליים חשופות והתיישבתי על הנדנדה הכחולה בחצר שלי. נשענתי אחורה וחיפשתי את קופסאת הסיגריות שזאין החביא ממני. ״ הינה ״ קראתי ביהירות ותפסתי את הקופסא הלבנה , ושלפתי סיגריה דקיקה . מצמצתי בעיניי ופחדתי להיבהל מהארי בכל דרך שהיא. עיני סרקו את אותה הקופסא שמצאתי בה את חבילת הסיגריות וניסיתי לאתר מצית. 
הדלקתי את הסיגריה והשלכתי את המצית הרחק ממני. 
כמה זמן לא עישנתי , לפחות חמש חודשים.. לא התגעגעתי לטעם המחריד של הסיגריה , אבל הייתי צריכה את זה . 
זה שוב פעם הזכיר לי למה אני שונאת את הארי , הוא גרם לי לעשן .
שונאת. 
שונאת.
שונאת .
צלצול הטלפון החרישי גרם לי להחסיר פעימה . כאשר פניתי לעבר כניסת הבית נזכרתי שאני מחזיקה סיגריה , ובדרך כלל אינני מאשרת הכנסת סיגריות דולקות לבית , אבל הרגשתי שהיום מותר לי לשבור את כל החוקים שבניתי לעצמי. 
ניגשתי בזהירות לפינת האוכל ולקטתי את הטלפון ממקומו. ״ הלו״ מלמלתי קלות . ״ תפתחי לי ״ הקול של הארי התנגן בקול רובוט קשה. ״ לא ! אתה לא נכנס לפה ״ הפחד דיבר במקומי , מיד זרקתי את הסיגריה לכיור והפעלתי את זרם המים. ״ אז אני הולך להכנס בכוח תזהרי ״ הארי הרים את קולו , הרגשתי תחת איום ; כיאילו עשיתי לו משהוא . ״ אני יפתח לך, פשוט תרגע ״ הסכמתי איתו . סידרתי את שיערי הפרוע בדרך לשער הגדול. 
ידי נגעה בידית , וברגש והרבה מחשבה דחקתי אותה לקדימה. היה שקט מהצד השני , חשבתי שהארי כבר יתפרץ פנימה ויחל להכות אותי מתוך הרגל , אז הספקתי לכסות את פניי. כבר שהרגשתי שכלום לא קורה הורדתי את ידי הימנית ולאחר מכן השמאלית. 
נוטרלתי פשוט , הייתי ללא מילים. הארי , היצור המכוער והטיפש שברח מבית החולים ללא כל דין וחשבון , צץ בפתח ביתי לבוש חליפה , שיער מסודר מחזיק זר פרחים רענן וחיוך מרוח על פניו. ״ מה אתה עושה כאן?״ חייכתי בטפשוט.״ באתי להתנצל.״ הארי הזרים ושלח אליי את זר הפרחים .״ תודה ״ מלמלתי ברוגע אוספת את זר הפרחים . זה ממש לא מתאים להארי , להתנהג בצורה לא מרושעת. ״ שניכנס ?״ הארי שאל .״ האמ , אוקי ״ צחקתי מדברו הרשמי. מישהוא פגע במוח של הארי וסידר אותו קצת , או שפשוט הוא נהיה חולה יותר . הארי סרק את הבית בשתי עיניו, כיאילו התאמץ לאגור מידה בראשו. הנחתי את זר הפרחים הצבעוני במטבח וחזרתי במהירות למקום בו היה ממוקם הארי. הובלתי אותו לספה. שנינו התיישבנו בשקט מוחלט. ליטפתי את גשר אפי בחומרה. ״ למה ברחת ?״ שאלתי לאוויר . 
הארי המתעלם משאלתי מסובב כיוונו ונוהר אליי. ״ אני אוהב אותך ״ הוא נשק לערפי והחזיק את מתני. ״ שחרר ״ מלמלתי , שוב הארי מתחיל עם התקפי השיגעון שלו. הארי הבין שאני לא מתכוונת לוותר , הוא שלף את שני ידיו ואחז בלסתי עד כמעט פירק אותה . באי רצון ראשי התקרב לראשו, ושכבר התקרבתי לשפתיו החלומיות ידי סטרה לפניו. שאגתי ברוע מושכת בטלטליו הכהים וכמעט מוציאה אותם ממקומם. ״ אה!״ הארי נאנק בכאב . ״ צא מפה !״ נעלתי את אחיזתי בטלטליו . ״ צא!״ קצפתי. כשהארי היה מחוץ לדלת חשבתי : וואו. מה קרה פה , רק שניה הארי נרגע וכבר חזר למשוגע רודף שמלות . גערתי למטבח ואחזתי את זר הפרחים. תלשתי את הפרחים בכעס וזרקתי אותם על הארי. ״ אם אי פעם חשבת , שאני יתאהב ביצור כמותך , אתה ממש ממש טועה ״ שיערי השתרעה על פניי האדומות והכעס דיבר במקומי. הארי המובך צפה בי ברגישות . ״ חתיכת חרא !״ צעקתי וסגרתי את הדלת על פניו, עד שרגלו הגדולה חסמה את זה .״ אני מצטער נו ״ הארי פתח את הדלת בניגודי .״ מה מצטער , הארי ?״ שלפתי בכעס . ״ לרגע אתה נחמד , ואז אתה נהיה מטורף חסר הגיון !״ הרמתי את ידי בבלבול. ״ כ-כי אני לא יודע מה לעשות לידך הת׳ר..״ הארי השפיל את מבטו מנקה את חזהו מעליי הכותרת היפיפיים. ״ תני לי עוד הזמנות .״ הארי תפס את מותני .״ לדוגמא , עכשיו, אתה מכאיב לי ״ צעקתי אליו . הארי מיד הרפה את מותני וניסה שוב. ״ ככה ?״ הוא הניח את שתי ידיו בליטוף ואינטימיות על מותני. ״ כן ״ התקבעתי ; לא ידעתי מה לעשות עכשיו. אם זה הרגע לנשק אותו או משהוא כזה , בדרך כלל בסרטים כשדבר כזב קורה אחרי חמש דקות תהיה סצנת סקס. ״ אפשר חיבוק ?״ הארי שבר את קולו , הרגשתי שהוא ממש צריך אתזה , והוא לא סתם ביקש את זה . פשוט לא היה לו את האומץ. פתחתי את ידי ואתפתי את כל כולו של הארי , אימצתי אותו אלי והארי שיטף איתי פעולה . הארי עצם את עיניו והתענג על זה . ליטפתי את ראשו העייף. ״ בוא הארי ״ שיחררתי את החיבוק והחזקתי את ידו . שיחקתי בין אצבעותיו והובלתי אותו פנימה. לקחתי אותו לספה פרוותית בחדרי והורדתי את מעילו. ״ יש לך מפתחות לבית ?״ שאלתי אותו ממקמת את המעיל על הכיסא. ״ את האמת לא.. ב-באתי לראות אותך ״ הארי מלמל . ״ הו..״ חשבתי במוחי מה להגיד לו. ״ אתה יודע שאתה עושה בלגן נכון? ושאם תשאר פה איתי יכולים לעשות מזה סיפור ״ התיישבתי ליד הארי.״ כן״ הוא נשכב על ידית הספה הרחבה. ״ טוב אתה רעב ?״ בהיתי בחולצתו ההדוקה. הוא הנהן בראשו ועצם את עיניו בריחוף. ״ צמה ?״ המשכתי .״ לא ״ הוא פצח את פיו . ״ עייף?״ ״ כן ״ הוא חייך ולא פתח את עיניו. ״ טוב יהיה לך קר , אני יביא לך שמיכה ״ הודעתי ויצאתי מהחדר . למה אני לוקחת אותו תחת חסותי ? זה לא בסדר , אולי אני מתחילה לפתח רגשות להארי? לא לא נראלי. 
לקחתי את שמיכת הפוח החלומית וזרקתי אותה על הארי. התיישבתי לידו ונשקתי ללחי הקרה שלו. הרגשתי בטוחה יותר לעשות את זה. רגלי לקחו אותי לעבר היציאה וסגרו את הדלת מאחורי.
מפני שזו הייתה יציאה דרמתית למדי מחדר השינה, כמו האנשים האלו בסרטים שיוצאים ממקום כל שהוא ונעלמים , ככה הרגשתי רק בצורה יותר מתוקה ; לא נכנסתי לחדר לנוח ולקבל את שיעות השינה שלי . ולא בעיקר שהארי שם. החלטתי שאני צריכה ליישב את הדברים עם הארי. להבהיר לו שאני לא מתכוונת להיות בת זוגו, שאני פשוט רוצה שהוא יצא מהחיים שלי . שלא יתקרב אליי. אבל העובדה שהוא .. הארי, מקשה אליי לבצע את משימתי.
העברתי את ידי החיוורת בין שיערותיו השחורות מרגישה אותן נופלות מטה ומרעננת את פיי בנשימה עמוקה. 
״הת׳ר!״ קול מלטף נשמע מחדר השינה. ״ אני באה ״ דיברתי בצורה חלקה , לא צועקת את דבריי כפי שעשה הארי. ״ הת׳ר , אני לא יכול להרדם בלי להתכרבל ״ מצאתי את הארי שכוב על מתתי ופורש את ידיו . ״ זה לא אשמתי ״ צחקקתי נשענת על משקוף הדלת. ״ בבקשה ?״ הארי חייך והרחיב את עיניו. ״ מה ?״ הרמתי את קולי במקצת.״ אתה בכלל אמור להיות במלון בניו יורק עושה חזרות למופע , ובמקום זה אתה בלונדון בתוך המיתה שלי חצי ערום ״ הצבעתי על הארי שברוב טיפשותו נראה כיאילו הוא מנסה לקלף את הפרפר החתום בבטנו, אך הוא בעצם גירד את האיזור המקועקע. ״נו ו?״ הארי הרים את גבותיו.״ פשוט תשכך מזה ״ גלגלתי את עיני והזזתי את שיערי לצד שונה. ״ רק תנסי ״ הארי הנציח את קולו בראשי.״ אני לא יפגע בך״ הוא מחק את חיוכו המעושה מפניו ופינה לי מקום במיטתי . ״ טוב ; רק בגלל שאני ממש עיפה״ אמרתי מנסה להסתיר את החיוך , ואת העובדה שבחיים לא התכרבלתי מסיבה רומנטית עם מישהו. הבטתי בהארי המשועמם. ״ מה אתה רוצה ?״ אספתי כרית והנחתי אותה על הארי .״ להתכרבל״ הוא חטף את ידי וגרם לי ליפול לתוך המיתה .״ איי ״ צחקקתי ובאופן מוזר הארי התחיל להביא אותי לחיכו , וליטף את ידי. ״ זה מדגדג ״ הוספתי מכה את ידו הנעימה .״ את מעצבנתתת״ הארי נשף ואטף את כל כולי.״ לא אכפת לי ״ שאגתי בזמן שאני מנסה למנוע משערות לחדור לפיו של הארי . כשגמרתי לסדר את הארגונים שלי , השתורר שקט, והיה לי נעים לשקוע בחיכו של הארי ולהקשיב לנחירות המתוקות שלו. הנשימות האלו גרמו לי לרצות לנשק אותו, אבל אני שוב לא יודעת מה ההשלכה של דבר כזה. 
הסתובבתי מתנוחתי וחיבקתי את מותניו של הארי. 
ידו הגדולה חיבקה את ראשי. ״ את עדיין לא סולחת לי ?״ הארי מלמל .״ לא ״ הטבעתי את עמדתי. ״ את אי פעם תסלחי לי ?״ הוא ניסה בחוסר אונים. ״ לא ״ השלמתי את שבריו. ״ בבקשה הת׳ר .. אני לא יכול לחיות בלעדייך ״הארי שחרר טיפה את מגעו. ״ בטח שאתה יכול ״ צחקקתי מלטפת את טלטליו הכהים . 
״ מה שאת עושה לי ״ הארי נשף בחוזקה נושך את שפתיו .״ לך לישון הארי ״ קבעתי במהירות , בעודי קמה מהמיטה ולוקחת את התשוקות איתי . ״ לא אל תלכי ״ הארי תפס בזרוע שלי , מה שהזכיר לי את כל אותם הפעמים שהוא תפס את זרועותי והתנפל אליי בבריונות. ליבי קפא , והארי שם לב לזה .״ סליחה ״ הוא מלמל ועזב את ידי. 
נרגעתי ושיניתי נטיב החשיבה שלי ופניתי להארי בשנית. ״ ו..מתי אתה מתכוון לחזור ?״ נעלתי את לסתי ושילבתי את ידי. ״ לא יודע ״ הוא התקווץ והסתובב במיטה. 
״ אנחנו חיים לדבר הארי ״ הרמתי את קולי וידי סובבה את הארי לאל מולי בחזרה. ״ על מה ?״ הארי סרק את פניי המודאגות. ״ אלינו ״ התיישבתי על המיטה.
את שתי ידי הנחתי על ראשו הקר של הארי וגרמתי לעיניו לבהות בי.״ מה אתה ״ נשפתי בקולי קולות .״ מרגיש כלפי ?״ גמרתי את משפטי. ״ אני לא יודע …״ גבו התיישר והוא הסיר את מבטו ממני במהירות.״ לרגע אני אוהב אותך…״ הוא התקשה להוציא את המילים מפיו , ידעתי זאת .״ ולרגע אני יכול להרוס אותך מבלי לראות בעניים.״ הוא הודה בשקט. ״ אני רוצה להיות זה שאוהב אותך כל הזמן ״ ראשו הסתובב לכיווני ונרתעתי לכבוד זה. ״ אבל אני טיפש, ואפס , וחרא , ואני לא יכול לעשות את זה ״ כשהארי אמר את המילים האלה. נזכרתי שכשאמרתי לו שהוא חתיכת חרא , ואפס , וילד טיפש , הוא קיבלת את זה לצומת ליבו , וזה מה שגרם לי לרצות לבכות.״ אתה יכול להיות ״ חייכתי אליו וראיתי את הארי בתור דמות פגיעה , ולאור דברים אלו הרגשתי שהארי הפך להיות אני , ואני הפכתי להיות הארי. ״ אני מצטערת שקיללתי אותך ופגעתי בך.. אבל זה הרגיש לי נכון באותם רגעים ״ תפכתי על שכמתו הבהירה. ״ זה בדרך כלל לא מזיז לי, אבל כשהבחורה שאתה אוהב אומרת את זה , זה מציק ״ הארי קם מהמיטה בחדות והסתובב בחדר באי נוחות .״ תקשיב,אני לא יודעת בדיוק מה קורה ביננו , אבל בינתיים אתה נותן לי הרגשה כיאילו אתה שונא אותי , וזה בכלל לא מרגיש שאתה אוהב אותי ״ המילים צפו במהירות על פיי והמשיכו להוציא משפטים .״ וחוץ מזה , למה אתה התחלת להציק לי בבית ספר ? שאני יחזור כל יום בוכה ?״ עמדתי על רגליי. זה הרגיש לי רגע נכון ; פשטתי את חולצתי והתקרבתי להארי כשהדמעות התחילו להתנפל על גרוני. ״ תסתכל ״ קולי נשבר והראתי לו את גבי , מלא צלקות וחתכים שהוכנו על ידי.״ די ״ הארי כיסה את פניו 


תגובות (9)

תמשיכי, כי זה פשוט מושלם כל פרק!

30/11/2013 05:26

תמשיכי :)
ואני יכולה וואנשוט?
אני רוצה עם הארי
שם : קטניס מווראק
גיל : עוד חודש תיהיה בת 20
מראה : שיער גלי חום ועיניים חומות בהירות
והנה קישור לאיך שהיא נראת: https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTQmqo8RZQ529VLUTldk5ge3WvSHyDqubEOZhwpaq2eOcskC18y ויש לה עגיל טבעת באף
אופי: מצחיקה חמודה ומאוד ביישנית
לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון ולא ניתנת להשגה בקלות
ולא נותת את המספר שלה לכל אחד
שונאת את כל הפאקצות האלה ואת הבנים שאוהבים בנות רק לפי היופי
נולדה ב: לוס אנג'לס ארצות הברית
דת: באה מבית נוצרי והתגיירה בדרך היתה חרדיה אבל הבינה שלהיות חרדה לדת זה קשה לה מידי אז עכשיו היא חילוניה היא ממש מנסה לשמור שבתות וגם חגים
ויש לה מגן דוד זהב שתמיד נמצא קרוב לליבה
וסגנון לבוש: אוהבת ללכת עם קצר אבל לא יותר מידי קצר ולא יותר מידי חשוף
ואלרגית לשוקולד ודבש

30/11/2013 05:37

וואי פרק מושלם!!!
תמשיכי אני מאוהבת בסיפור הזה!!!!!!

30/11/2013 06:07

ל lolD, אם דידי לא תרצה אני יעשה לך וואן שוט כי בעיקרון היא הייתה התגובה הראשונה

30/11/2013 08:55

אמחגמעכמנ9ונמ9ונ תמשיכיי

30/11/2013 09:20

תמשיכי הלוואי שהיו כבר זוג!!!

30/11/2013 10:54

תמשיכיייי

30/11/2013 11:46

תמשיכיייי!!! אניי מאוהבת בסיפור הזהה!!! ♥

30/11/2013 14:49

תעשי וואנשוט לlo1d!

02/12/2013 08:08
24 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך