תהנו :) הערות והארות יתקבלו בברכה ❤️ מי שרוצה לבקשה מיוחדת וואן שוטים, להוסיף דמויות , שאלות וכדומה , אפשר למצוא אותי בפייסבוק Mayan greenfild

Opposites פאנפייק על וואן דיירקשן |פרק 1|

תהנו :) הערות והארות יתקבלו בברכה ❤️ מי שרוצה לבקשה מיוחדת וואן שוטים, להוסיף דמויות , שאלות וכדומה , אפשר למצוא אותי בפייסבוק Mayan greenfild

Opposites-פרק 1 
הרגליים שלי טבעו באדמה כששער בית הספר התגלה על מול עיניי המפוחדות , ושיערי השחור נע חלושות לאחר שמקצת רוח נסה על פניי. התקדמתי לאט ,פותחת את עיניי בפחד, מנסה למצוא את הארי ולהתרחק ממנו כמה שיותר מהר. 
בבהלה גדולה הגוף שלי הופל ונחבט בבטון הקר וחסם את נשימתי . ורגל גדולה הופלה על גבי ושפשפה אותו בה. 
רעדתי ופחדתי להסתובב כששמעתי את צחקוק הקול ׳האהוב׳ אליי. מגף האור הגדול של הארי שפשף את גבי וכאב והצמיד את גופי לבטון בחוזקה .״ בוקר טוב לך״ לואי צחקק מאחורי הארי והחזיק את תיק הצד שלי . ליבי פעם בחוסר עונים ונסתי לאחור. ״ את נראת עייפה, עם כמה בנים שכבת היום?״ הארי שלף עוקץ ופיזר את הרעל . לא התכוונתי לענות , כבר הייתי רגילה לכל הדברים האלה. לואי והארי עקבו אחריי ודחפו אותי כל הדרך למסדרון ששם ניצבים הלוקרים. ״ דיי!״ פתחתי את פי בראשונה .״ תראו מי החליטה לדבר ״ לואי צעק בקולי קולות והעיר את כל התלמידים , שיצפו בהשפלה . הארי שלך את ידו הגדולה ומעוטרת הטבעות ודחף אותי מכתפי על הצד . התקפלתי בכאב ושיערי השחור התפזר על הרצפה . לאט לאט דמעה קטנה שטפה את לחיי והתערבבה עם קווי העיפרון השחור . ״ לעולם- אל תגידי לנו ׳ די׳ ״ הארי אמר בכאס לוקח את תיק הצד שלי מלואי וזורק אותו אליי . כשחבורת הילדים מסביבנו התפוגגה הרשתי לעצמי לקום . כשעשיתי את צעדי הראשון לכיתה בצד העיין שלי ראיתי שהארי מגרש את לואי במהרה . למראה עיניי התחלתי להתקדם יותר מהר .״ הת׳ר !״ הארי צעק ונעמד במקומו. כששמעתי את השם שלי יוצא מפי הארי, נדמה שאלוהים שלך ברק גדול לגבי וגרם לי להפסיק ללכת . הארי התקדם במהירות והעקב הקטן של מגפיו שבר את השקט ויצר אווירה מפחידה . הארי נצמד לגופי והחל לדבר .״ מתי תפסיקי להיות פצצה?״ הוא אמר ובגועל החזיק את מותניי מתחת לחולצתי . ״ עזוב אותי״ הוצאתי מפי חלושות, גופי כבר היה חלש – וכל מה שיכולתי לעשות זה לנענע את גופי . ״ אני מעדיפה שתמשיך להתעלל בי מאשר שאני ישכב איתך יא אפס״ הוראתי לו מזיזה את ידיו ממותני ובקושי רב הידיים שלו זזו .״ אני לא צריך את הרצון שלך, את יותר מדי חלשה״ המילים שלו שברו אותי לגמרי, מתי יגיע היום בו הארי יפסיק להציק לנפשי? ״ בבקשה הארי- תעזוב אותי״ אמרתי לו לוחצת על זרועותיו החזקות לאומתי, ובאותו מגע הרגשתי כל כך פגיעה מולו .״ מה אתה רוצה ממני? אני סתם עוד אחת מהקורבנות שלך״ הוצאתי בפיי , וכנראה בזכות זה הארי עזב את מותני ואפשר לי לדחוק חזרה את חולצתי למתחת מכנסי . ״ את לא קורבן״ הארי אמר כלא מבין ופלט צחקוק קטן .״ אתה מרביץ לי ומקלל אותי כל היום, זה לא נקרא קורבן? אתה הורס לי את החיים כל יום. ״ עניתי לו על שאלתו והתרחקתי ממנו מאט. ״ ואחר כך אתה בא אליי כיאילו לא קרה כלום .. אתה חתיכת אידיוט אפס- זה מה שאתה״ אמרתי לו בכעס טורקת אחריי את הלוקר החורק ורצה לכיתת המוסיקה. אומנם איחרתי, אבל זה היה שווה את זה להותיר את הארי חסר מילים. ביום הזה הבהרתי לו שהוא פשוט הורס אותי .. הוא והחבורה שלו. אני לא מאמינה איך אח שלי באותה הלהקה עם ארבעת הבנים האלו . 
יום מגעיל מלה בנעיצת מבטים מרחמת.. מלאה באנשים שלא מתכוונים לעשות דבר. חשבתי מסובבת את התפוח האדום באיטיות.״ היי לך״ זאין אמר בחיוך ,נשק לקודקוק ראשי והתיישב ליידי עם מגש הפלסטיק. ״ למה את לא אוכלת ?״ זאין שאל פותח את סכום הפלסטיק שלו .״ אני לא רעבה..״ אמרתי חלושות מניחה את התפוח על השולחן . ״ אולי תגיד להארי להפסיק להציק לי?״ שאלתי אותו פעם המאה .״ אני אומר לו- אבל הוא לא מפסיק״ זאין אמר מניח בזהירות את הלחם החום. ״ את בטוחה שאת לא רוצה לעבור בית ספר?״ זאין שאל בדאגה מסב את כל צומת ליבו אליי . ״ לא.. זה הבית ספר הכי טוב למוסיקה , לא?״ שאלתי אותו ברטורייות מנסה להעלות חיוך על פניי אח ללא הצלחה הוא התקמט . ״ כן..״ זאין מלמל משחק עם הסלט . ״ שלום לכולם!״ נייל אמר בצחקוק מתיישב ליידי ולאחר מכן גם שלושת הבנים שאני ׳ הכי אוהבת׳ התיישבו מולי . זאין קירב אותי אליו ונתן לי להרגיש בטוחה. ״ מה קורה הת׳ר? ״ ליאם שאל בצחקוק מתקדם במקומו על הסבסל . הבטתי בהארי מאט, שפניו נראו כיאילו שכח את כל מה שאמרתי לו לפני שעה בדיוק. ״ יש לנו סיבוב הופעות בעוד שבוע״ נייל הוסיף מחבק את מותניי . העפתי את ידיו והתקרבתי לזאין, למזלי נייל היה יותר חלש מהארי . ״ את באה איתנו נכון?״ הארי שאל בבטחון. לרגע הסטתי את מבטי לחבורת הבנות המקובלות, אלה שתמיד נמשכו לחבורת הבנים הנלה – ותמיד התייחסו אליי כזבל. ראיתי את הקנאה בעיניים שלהן, ולכן משהוא דגדג לי על להסכים .״ תבואי יהיה כיף״ לואי אמר ומרים את גבותיו בהתנשאות .״ שמעתם חברים? הת׳ר מצטרפת לסיבוב ההופעות של וואו דיירקשן!״ הארי צעק בקולי קולות וגרם לכולם להסתובב והלביט בי. כל השולחנות צחקקו בגאווה מלבדי ומלבד זאין, שכמובן בתור אחי חשב שזה רעיון גרוע ביותר .״ למה היא צריכה לבוא איתנו?״ זאין שאל בבטחון .״ מה יש לך אחי? ״ הארי שאל בציניות קורץ לי בגועל . ״ אני צריכה ללכת״ אמרתי בקול בוכייה צרוד וקמתי במהירות . ״ אני יראה מה איתה״ הארי אמר בצחקוק קל וקם מהספסל . ״ הארי!״ זאין שלח אליו צעקה . הארי לא התייחס והרים אצבע שלישית לעברו . 
״ הת׳ר?״ הארי שאל בנימה הכי נחמדה ששמעתי שיוצאת מפיו . כנראה הארי שמע את קול הבכי המר שלי ולא החסיר בושה להיכנס לשירותי הבנות . 
ישבתי לי מקופלת מתחת לכייורים הגדולים והרחבים. הארי הבחין בי . הוא חייך חלושות ונכנס למתחת לכייורים כמוני. ״ מה קרה?״ הוא ניסה להרגיע, מה שלא ממש הצליח לו וגרם לי לפחד עוד יותר . לא עניתי לו והסנפתי בו מבט קצר . ״ את לא שמחה?״ שאל מלטף את ברכיי. נענעתי את ראשי בסירוב . ״ למה?״ הוא החזיר לי מנער את טלטליו ומסדר אותם. משכתי את כתפי והמשכתי לבכות.״ אני מבין״ הארי אמר בקול חלש.״ אני מבטיח שאני לא יפגע בך שוב ״ הארי השלים את משפטו והרים את ראשי, הגוף שלי רעד אף יותר ובכל ליבי לא האמנתי לו . הוא ראה שעדיין פחד התגנב בתוכי ולא האמנתי למה שיוצא מהפה שלו. ״ אני מצטער״ הוא ניסה לשכנע אותי. משכתי בכתפיי כלא מקבלת את התנצלותו והלחיים שלי המשיכו להתמלא בבכי מר מעורבב עם צבע שחור . ״ אני לא מאמינה שאתה יכול להשתנות״ אמרתי ללא היסוס מרימה את עצמי ורצה לעבר חדר האוכל בכוונה לקחת את דבריי ולהסתגר איפה שהוא, כמנהגי.
״ הת׳ר!״ הוא צעק. הרגשתי בתוך טלנובלה, למה פתאום הארי כל כך רגיש אלי? פשוט מבלבל. לא שיש לי משהוא להארי- ואני בטוחה שלא יהיה .. אבל הוא דוחק אותי קרוב אליו לאחר כל יום מלא בדמעות וכאב בשבילי . ״ למה פתאום אכפת לך כל כך?! את היום הפלת אותי והרבצת לי! אתה משוגע !״ צעקתי אליו נעבקת עם ידיו הרוצות לנחם אותי .״ הארי אתה לא יכול לבוא אליי כיאילו לא קרה כלום״ ״ אני עושה את זה בצחוק״ הוא השיב לי ללא היסוס . קימטתי את פניי .״ בצחוק?!״ צעקת אליו .״ אתה לא מתבייש?״ שאלתי בכאס משלבת את ידי ומחכה לתשובה. ״ יודעת מה?״ הארי העלה את טון הדיבור שלו .״ את באמת הקורבן שלי, ואני יעשה בך כרצוני .״ הארי השחיל מתקרב אליי, וזה הפחיד אותי.״ את תבואי לסיבוב הופעות ״


תגובות (12)

יייואוו נשמע ממש יפה :)
יש מצב שאת מצרפת אותי בתור אחות תאומה של זאיין וחברה של הארי או ליאם ??
שם : תהל
גיל : מה שצריך
תיאור : שיער חום חלק גלי , רזה , גומה בצד שמאל , שונאת לאסוף את השיער היא אוספת אותו רק עם ממש חם לי והיא עצבנית ,עיניים חומות בהירות , (היא אחות תאומה של זאיין) היא נמוכה יחסית לזאיין והיא שונאת את זה ומתלוננת תמיד שהיא ירשה ממנו את היופי אבל לא את הגובה , והוא תמיד אומר לה שזה הכי חמוד והכי יפה
היא תמיד תומכת בכל מה שזאיין עושה והיא האחות הטיפה יותר אחראית ממנו במצבים שונים.. אבל מצד שני היא הכי שתוטניקית בעולם , היא ולואי כל היום עושים שטויות לאחרים! היא ממש אוהבת ילדים , אנשים עם גומות זה חולשה אצלה , היא משחקת אותה קשוחה בגלל החבר הקודם ששבר לה את הלב , אבל אחר כך היא משתחררת והכי טובה שבעולם , היא פשוט נהנת מהחיים ועם היא רואה אנשים שחותכים ולא מרוצים מעצמם ,היא פשוט לא יכולה להיסתכל עליהם..!! כי כשהיא וזאין היו קטנים אז כלהזמן הציקו לה וזאיין גונן עליה , אבל היו מצבים שזאיין לא היה איתה , והיא פשוט למדה לכסח להם את הצורה , לא היה אכפת לה מאף אחד והיא לא יכולה לראות שעושים משהו למשפחה או לחברים שלה היא יוצאת עליהם ומקללת אותם ככה שמסתכלים עליה בשוק וזאייןתמיד לוקח אותה משם ומטפל בזה בעצמו
היא אלופת מתיחות , והיא מתחרה בלהקת ריקוד שלה והיא הרקדנית הראשית שם , היא אף פעם לא תעשה קעקוע אבל היא אוהבת בנים עם קעקועים אבל לא על ממש כל הגוף , ומשהוא טיפשי – היא לא יכולה לראות גופיות אחרת היא מתחרפנת למרות שהיא רזה..
והיא עובדת בחנות בגדים.. :)
אשמח עם תצרפי אותיי :)

22/11/2013 08:44

עאעאעא זה ממש יפהה תמשיכייי

22/11/2013 08:59

סיפור יפהההה….
תמשיכי!!
{ואני לא מבקשת להצטרף כי אני פחות מתחברת לסיפורים כאלה :) }
ו… את כותבת ממש יפה… התיאורים והכול:)

22/11/2013 09:02

תודה בנות :> אני ימשיך בעוד כמה דקות כי יש לי כבר את הפרקים מוכנים

22/11/2013 09:04

רגעע אבל את מצרפת אותיי?? פליזז

22/11/2013 09:08

בגלל זה לבקשות כאלה אמרתי לפנות לפייסבוק שלי כי אני מחוברת הרבה. אבל בכל מקרה, כרגע נזכרתי שהמשכתי כבר כמה פרקים לפאנפייק הזה, וכשיגמרו הפרקים שכבר כתבתי, אני יוסיף אותך כדמות חדשה. ואם קראת , והיית צריכה לקרוא ולהבין מזה שהדמות הראשית אחות של זאין..
אז אם את רוצה אני יוסיף אותך בפרקים יותר מאוחר

22/11/2013 09:14

ייאיי תודה : ) אל תידאגי קראתי לפני שכתבתי , פשוט רציתי לדעת אם אני יכולהלהיות אחות תאומה של זאיין בנוסף …. וגם אין לי פייסבוק אז לא יכולתי להודיע לך שם ….

22/11/2013 09:29

אפשר גם להצתרף לא משנה לי עים מי? אים לא לא נורא בכל זאת סיפור יפה אני שניה שולחת תאור

22/11/2013 10:21

תאור

שם רוקי
גיל מה שצריך
מראה עיניים חומות כהות ושיער חום בהיר חלק עים פוני צידי
עגיל באף ובטבור גבוהה רזה מאוד יש לה אליקיסים (כמו בסט)
אופי: מצחיקה נחמדה חולת בגדים מכורה לאייפון למוזיקה עקשנית ליפעמים כלבה לא אוהבת שחופרים לה ישנה הרבה ביום וערה הרבה בלילה (חח כמו ערפד^-^)
סיגנון לבוש (אים צריך אים לא צריך לא נורא) http://www.polyvore.com/cgi/set?.out=HTML_MOBILE&id=104404369#cs

http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104398465

http://www.polyvore.com/cgi/set?id=104523266

קיצר זה סיגנון שיש כןבעי גרב וחולצות שקושרים על המותניים ומגפונים וכאלה

פליז תוסיפי אותי אבל גם אים לא זה ניראה סיפור יפה אז תמשיכי מהר!

22/11/2013 10:27

תמשיכי! ואיזה כיף לי שחזרת! :) מלא זמן לא היית פה אז ברוכה השבה :)
-שירה

22/11/2013 10:42

אני ממשיכה <3 תודה ואני אנסה להוסיף בפרקים היותר המאוחרים

22/11/2013 11:54

אפשר להצטרף? אני יודעת שכתבת לפנות אלייך בפייסבוק אבל אין לי, אפשר עם נייל, חברה טובה של לואי, חברה טובה של זאין, B.F.F של הדמות הראשית ואחות תאומה של הארי?
אם כן תיאור:

שם- אליס.

מראה- שיער חום, עיניים ירוקות וגבוה.

אופי- שקטה, סגורה, אוהבת לכתוב שירים וסיפורים, אוהבת לשיר ולנגן, אוהבת לרקוד, אוהבת לקרוא ואוהבת לשחק במחשב ולראות סרטים.

סטייל- ג'ינס קצר וטי-שירט, ובחורף אותו הדבר רק עם סוויטשירט על הטי-שירט וכשגשום ג'ינס ארוך ולא קצר או ג'ינס קצר על טייץ ארוך.

הערות- הארי תמיד מעודד אותה בבית בערב כשהיא עצובה, היא הולכת עם 1D לכל הופעה גם כשהיא חולה ומעודדת את הדמות הראשית תמיד אחרי בית-ספר.

מקווה שתוסיפי אותי וגם אם לא תמשיכי.

22/11/2013 12:51
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך