תהנו !! סליחה על השגיאות שוב חוח

Opposites פאנפייק על וואן דיירקשן |פרק 3|

תהנו !! סליחה על השגיאות שוב חוח

כדם כל , זה מעלה לי את המוטיבציה שאתן אומרות שהפאנפייק שלי מיוחד וכתוב טוב ;) בגלל זה אני ממשיכה ממש מהר . תהני ;) וסליחה על הל השגיאות כי אני כותבת את זה מהאייפון . ✌️Opposites- פרק 3 
ישבתי בכבדות על כיסא המטוס המרווח .״ זאין״ קרעתי מסתכלת לאחור . להפתעתי צפיתי בליאם וזאין ישנים אחד על השני , זה היה כזה חמוד.. לא הבנתי איך הם נרדמים כל כך מהר . הלוואי שאני יכולתי להירדם כל כך מהר במקום לבכות כל לילה. דיילת נחמדה ויפיפה קראה .״ סליחה?״ היא נשמע .״ כן?״ חייכתי אלייה והפנתי את צומת ליבי אלייה. ״ לפי ידיעתי ישנם עוד שלושה גברים שטסים איתך, ברשותך אמי יעביר אותך למושב משוטף ״ היא השלימה את משפטה וחייכה אליי חיוך יפיפה . ׳ אוי לעזאזל׳ חשבתי . ״ כן בכיף״ עניתי לה לוקחת את תיק הצד שלי ואת הטלפון שלי ועוקבת אחרי הדיילת הנחמדה, עוברת בקושי רב את האנשים הנשערים במטוס .״ הינה״ הדיילת הצהירה והצביעה על ארבע מושבים, שלושה מהם שייכים להארי נייל ולואי. לואי ונייל שיחקו במשחק מטופש שכולל מין חבל לבן וקטן, זכרתי ששיחקתי את זה בגיל 7 לפחות . הכיסא היחיד הפנוי היה בין לואי והארי . המצב הכי לא נוח. הייתי מעדיפה לשבת לייד נייל עם כבר . מזלי שלואי התעסק עם הגומי שהיה מתוח על אצבעותיו של נייל . התיישבתי בשקט לייד הארי , שבאוזניו תחובות אוזניות קטנות , לפחות הם עסוקים והם לא יציקו לי . פלג גופו העליון הרחב של הארי ממש הפריעה לי, הכתפיים שלו הציקו לי , אבל לא היה לי נעים לבקש ממנו לזוז קצת .״ ניצחתי אותך!״ הקריאה של לואי הרעידה אותי ואת הארי , ונראה שהוא התעורר ממחשבות עמוקות . ״ מה אתה צועק?״ הארי שלח אליו . ״ הבסתי אותו חהחה ״ הוא ענה להארי כיאילו צחקק . הרגשתי פשוט כל כך תקועה בין שלושת הבנים .״ היי הת׳ר״ נייל נופף לי בידיו . ״ היי..״ מלמלתי מחייכת אליו מאט. ״ הת׳ר! לא ראיתי אותך״ הארי אמר בציניות מרים את ידו ועוטף את כתפי . ״ כן..״ החזרתי לו מנסה לחייך ללא הצלחה . הסתכלתי על לואי במבט שאומר לו׳ הצילו׳ , כיאילו שהוא הבין והחזיר לי מבט מתנצל . נייל נאנח לאחור והביט בי בצורה דומה . יכול להיות שהם שונאים את הארי, וזה ממש נחמד היה אם הם היו שונאים את הארי . ״ אתה יכול לעזוב אותי?״ שאלתי אותו בבטחון .הארי רכן אליי , שהרגשתי את נשימותיו קרובות שוב אליי. הוא נשך בזהירות את האוזן שלי .״ למה לי ?״ הוא לחש בחלקלקות . ״ כי זה הגוף שלי ״ הוראתי מזיזה את ידו השרירית .״ אוי סליחה באמת״ הוא צחקק . ״ רוצה?״ הארי שאל מניף אליי את שני האוזניות שלו . הופתעתי שהארי שאל אותי משהוא נחמד .״ כן תודה״ מלמלתי ולקחתי בזהירות את האוזניות מידו הגדולה . החלטתי לגמרי להתעלם מהארי ולשקוע בתוך המוזיקה. מייד חיברתי את האוזניות לטלפון שלי . הפעלתי את השיר ״ girl on fire" בדיוק ריחמתי על עצמי, והרגשתי שהשיר נכתב עליי, אז זה היה השיר המתאים . שקעתי לתוך מלותי השיר הנהדרות . ״ מה את שומעת?״ הארי שאל בצחקוק כאשר השיר הגיע לפזמון. ״ אלישיה קייז״ החזרתי לו בהנהון . ״ זמרת טובה״ המשכתי כאשר השיר הגיע לבית השני . ״ כן אני מכיר אותה.. Girl on fire בטח לא?״ הארי שאל אותי מסתכל בעיניי .״ האמ כן״ מלמלתי .״ א-איך .. ניחשת?״ ״ נו באמת , זה השיר שאני הייתי תמיד שומע ביסודי״ הוא אמר לי , מה שגרם לי להוריד את האוזניות ולהתעניין .״ מ-מה גרם לך לשמוע את השיר הזה ביסודי?״ שאלתי אותו משחקת מאט עם אוזניה אחת .״ בריונות״ הוא חייך אליי, כזה קפוא הוא . גלגלתי את עיניי ונחרתי נחירת בוז, ושוב תחבתי את האוזניות באוזניי הקטנות. שמעתי אותו מצחקק. בדיוק התחלף שיר , שיר מעודד במיוחד בשבילי .. שתמיד גרם לי לשכוח את הדברים הרעים בחיים . זאת הייתה להקת הבנים האהובה אליי, ולפעמים כדי לעצבן את זאין הייתי אומרת שהם הרבה יותר טובים מוואן דיירקשן, למרות שידעתי שחברי הלהקה של וואו דיירקשן ממש מוכשרים.״ beautiful life״ של ״ union j" השיר הגיע לפזמונו כשהתחלנו להתרומם באוויר ולראות את הכל נעשה כה קטן . זה היה מעודד להעיף מבט בלואי ונייל המצחקקים ושקועים במשחק שלהם, את ליאם וזאין מתחככים אחד בשני מאחורה , בעקבות הכל חשבתי קצת. אולי אני אנצל את סיבוב ההופעות הזה בשביל לטייל קצת, לבלות, לעשות משהוא לנפש שלי, להיפתר מהאנורקסיה שלי, זה יהיה נפלא . גם הארי התחיל להירדם כבר שהמטוס חצה את העננים, לרגע היה לי נשמע שהארי נראה נפלא כשהוא ישן . ניערתי את ראשי במהירות והתענגתי על כל הטיסה הנפלאה, הבטתי בנייל ולואי חצי מהדרך , הם כאלו יפים, והיופי שלהם כל כך שונה אחד מהשני. נייל היה חיוור בעל עיניים כחולות ושיניים לבנבנות וטהורות , שיער בלונדיני מבולגן עיטר את ראשו והתאים לו בצורה מושלמת. לאומת לואי, שיופיו היה שונה לגמרי. הוא היה יותר שזוף, עיניו היו יותר כהות וכשחייך היו קמטים יפיפים שנחפרו והופיעו ליד פיו . הכל היה בהילוך איתי טוטלי מבחינתי, המצמוצים של הבנים מדי פעם נראו לי כאלו עמוקים , הכל נראה לי כמו זכוכית. גם הארי נראה מאוד פגיע ויפה . זה נדמה שהטלטלים שלו נמטחו ומיד הסתלסלו בחזרה . 
נאנחתי לאחור וניסיתי גם אני לשקוע בשינה . אח ללא הצלחה התעוררתי שוב ושוב. מרעידותו של המטוס ראשו של הארי הוטב קצת לימין , ועם כל קפיצה של המטוס הראש שלו הוטה עוד ועוד, ולבסוף הראש שלו נחט על כתפי וטלטליו הכהים דגדגו את צווארי. לאט לאט בהפתעה רצינית, התחלתי להירדם. כיאילו הארי פיזר אליי איזו שהיא אבקת קסמים מסויימת שגרמה לי להירדם. התנוחה שאני והארי שינו בה הזכירה לי קצת את אותה התנוחה בהם זאין וליאם ישנו – זה ממש היה נראה כיאילו אם לא הייתי מכירה אותם הייתי פשוט מצלמת את זה וכותבת ״ הומואים חמודים כאלה ״ . האם התנוחה הזאת נראת כיאילו אני והארי זוג? אני מקווה שלא יחשבו כלום, אבל פשוט ראשו מעוטר הטלטלים היה כל כך רח, ושימש לי בצורה מושלמת לכרית . 


תגובות (12)

לא העלאת את הפרק, פליז תעלי אותו

23/11/2013 02:14

תיקנתי אותו :) תקראי

23/11/2013 02:21

אני קוראת

23/11/2013 02:21

תמשיכי

23/11/2013 02:25

תמשיכי!!!

23/11/2013 03:15

תמשיכי!
אני ממש אהבתי את הכתיבה שלך :)
– שירה

23/11/2013 03:21

תמשיכייייייייייי אמא הכתיבה שלך באמת יפה תמשיכייי

23/11/2013 03:30

תודה בנות :>> עוד שתי קוראות ממשיכה

23/11/2013 03:37

תמשיכייי…!!! זה ממש יפה ..!!

23/11/2013 03:38

הנה עוד שתי קוראות {תגובה אחת למעלה ^^}
נכון היא והארי יהיו זוג?!!?
כן כן עליתי על זה!
את כותבת מושלם…
תמשיכי!!

23/11/2013 03:46

תמשיכי הדחוף מאוהבת בסיפור הזה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה סיפור מושלם!!!!!!

23/11/2013 04:28

סיפור יפייפה וממש מיוחד!! תמשיכי מחכה לקרוא עוד!^^

23/11/2013 08:10
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך