סליחה על האיחווור:))

Opposites פאנפייק על וואן דיירקשן |פרק 6|

סליחה על האיחווור:))

Opposites – פרק 6 
התכהלכתי בבושה לא מוסברת בין השולחנות המלאים באנשים שקמים ויושבים , חלקם בוהים בתדהמה ושוק טוטלי בחמשת הבנים . 
נצמדתי לרווח קטן בין זאין ולואי והתקבעתי שם, מקווה להיות פחות נראת , ניסיתי להצמיד את קצב ההליכה שלי לקצב ההליכה של זאין ולואי, אבל הם היו מהירים וחסרי פחד. 
הסטתי את ראשי הקר והרגשתי בהתרגשות החמה שמילאה את החדר הרחב והתערבבה עם ריחות הבישול הצחים ועף גברה אלייהם. 
הרגשתי משהוא חזק תופס בידי . מתוך רפלקס הסתובבתי במהירות . 
״ מה בא לך לאכול?״ הארי צץ מאחורי זאין .״ הא, לא יודעת ״ מלמלתי מעבירה את מבטי לעוף מטובל חם שנראה מגרה מזווית העיין שלי. ״ אני בטוח שתמצאי משהוא טעים״ הוא חייך אליי ועיניו נצצו בצבע קריסטל ירקרק בנגיעות כחולות . 
אם לא הייתי מפחדת כלכך מהארי , 
יכול להיות שהייתי מתנפלת אליו ומנשקת את הפה הורוד שלו שגרם לי להקפיא את הזמן ולצפות בו כל היום. ״ אתם יכולים להצטלם יחד ?״ צלם פאפרצי שקוד תפך על כתפי החשופה . הסתכלתי על הארי לקבל אישור – לא העזתי לענות לו בעצמי. 
״ בטח ״ הארי צחקק וחיבק את מותני בצורה שגרמה לי להתמצק ולא לזוז. לא ידעתי בדיוק מה לעשות, אז לקחתי את ידי וחיבקתי את מותניו של הארי גם כן. 
זאת הייתה הרגשה נעימה , חסרת כל רגשות, אבל נעימה . ראשו של הארי נח על ראשי ,הוא הצביע על חולצתו , שעלייה כתוב ״ opposites are drawn "תואמת לחולצה שלי. 
כשהבזק של המצלמה שטף את ראשי , עברנו לתנוחה אחרת , בה הארי נשק ללחי השמאלית . 
העור החיוור שלי נהיה אדום, והנתק המוחלט מכל שפתיים נושקות נעלם. 
חייכתי למצלמה ומתפללת שה׳קליק׳ הגואל יגיע . 
״ תודה ״ הצלם מלמל בשמחה אוסף את מצלמתו בסיפוק ועוזב את המקום. 
ללא מילים הארי התקדם לשולחן האוכל השמור מראש של חבורת וואן דיירקשן . 
ציפיתי שהוא לפחות יגיד משהוא .. קצת כעסתי.. אבל מצד שני – הוא לא חייב לי כלום. 
זיהיתי את הגופים הגדולים של המאבטחים מכדי לדעת לאיזה כיוון בחדר האוכל אני צריכה לפנות כדי להגיע לשולחן. 
״ שבי יקירתי ״ קול אבה של מאבטח ליווה אותי לשולחן. ״ מה אתם רוצים לאכול?״ המאבטח השני שאל בנימה זריזה .״ תן לנו לקחת לבד ״ נייל התפרץ משחק עם מפית השולחן ומביט באנשים הבוחנים את האוכל השונה ונסים לדוכן אחר . 
״ אנשים יציקו לכם ״ המאבטח שילב את ידו . ״ נו בבקשה…..״ מרחתי את הבקשה שלי מנסה להראות תמימה ביותר . המאבטח הביט בנו בשקט , בוחן כל תזוזה .״ תעשו את זה מהר .״ המאבטח הקירח נכנע ופינה לנו את הדרך . 
כולנו קמנו במהירות רבה מהשולחן , וחמשת הבנים נדחפו אחד בשני , רצים לדוכן הראשי לקבל צלחות . 
הבטתי בהם בבושה , מה אתם מורעבים ? . צחקקתי בשקט והשתחלתי חוצה מהשולחן לקחת צלחת . 
הנהנתי בחיוך שקט לטבח שעמד ממולי , שכנראה לא שם לב לקיומי כלל . 
לא נעלבתי, אבל הרגשתי טיפשה במיוחד . 
שלפתי צלחת לבנה מהערמה והחזקתי אותה בשתי ידיי. 
טוב, הצעד הבא. 
חיפשתי בזווית עיניי את חמשת הבנים , כי הם תמיד נמשכים לאוכל הטוב והטעים , אז כדי ללכת אחריהם תמיד . זיהיתי את נייל , הבחירה הטובה ביותר . דחפתי כמה אנשים מנסה לא לעבד את נייל בכל האנשים בחדר האוכל , עד שהגעתי אליו וצנחתי על גבו . 
״ מה אתה לוקח ?״ התפרצתי מציצה בצלחתו.״ איכ מה זה?!״ צעקתי בהפתעה. צבעים עזים של צ׳יפס צהבהב ושניצלים נסגר בעיניי. ״ יש כל כך הרבה אוכל ואתה לוקח את הבולשיט הזה?״ צחקקתי בזלזול מסניפה מבט לצלחת של אישה מבוגרת . 
״ זה הכי טעים ״ הוא החזיר מושך את כתפיו ומתקדם לעבר השולחן.
אוקי, התחנה הבאה . 
״ ליאם !״ צעקתי בהתרגשות כשראיתי אותו עמד לייד דוכן ממולאים שנראו טעימים למדי. ״ היי״ הוא חייך אוסף כמה מטעמים מתבנית שחורה . ״ זה טעים?״ פניתי לליאם מריחה ללא בושה את המטעם המוזר הזה . ״ כנראה ״ הוא צחקק מוסיף את זה לצלחתו. כשהאוכל הזה פגע בצלחת והממולא נפתח , כל מיני בשרים גועליים יצאו החוצה . ״ רוצה ?״ הטבח השכום שאל .״ לא תודה ״ נגעלתי ונסתי אחורה .
לואי וזאין נעמדו לייד אותו הדוכן הדוחה עם האוכל התעשייתי שעמד לידו גם נייל , אז סביר להניח שהם יקחו אותו אוכל. 
נאנחתי. מבט לימין והמושיע הגדול נתפס במבטי . עיניי נפתחו כאשר הארי עמד שם עם צלחת נודלס יפיפיה. 
״ שלום״ אמרתי בשעשוע ,הרמתי את גבותיי והתקרבתי להארי. 
״ למה את לא אוכלת?״ הארי צחקק מקרב לאפי את צלחתו . ״ אני לא יסיים את כל זה ״ הארי אמר ותופס בידי . רציתי להתנגד – קצת נלחצתי, אבל מצד שני רציתי לאכול איתו, זה היה נראה טעים לגמרי. אבל חוץ מזה לא נעים לצעוק במקום ציבורי . 
הארי שיחק עם ידי שתפס והשחיל את אצבעותיו החמות בין אצבעותיי. 
נרתעתי קצת , כי ככה הולכים בני זוג , 
אם לא צילמו את זה , אני יתפלא .
״ היי!״ הרגשתי משהוא תופס בכתפי, ומיד נטרלתי את המגע שלי עם הארי . ״ אוסטין״ ממלמלתי בהתרגשות . ״ כן ״ הוא צחקק .״ אהבת את המלון ?״ אוסטין שאל ברוגע .״ כן ! הוא ממש יפה ״ מלמלתי ללא סבלנות , מקבלת את העובדה שיהיה לי קשה לחזור לשלב את ידי עם ידו של הארי. 
״ נתראה אחר כך?״ אוסטין שאל בלהט.״ בטח!״ הרמתי את גבותיי ומרחתי חיוך . 
הלבבות הדמיוניים ריחפו מעל ראשי ; כמה נפלא יכול להיות אוסטין? וואוו. 
״ גמרת עם סיפור האהבה שלך?״ הארי שכמעט שחכתי מקיומו שאל ללא סבלנות.״ כן אני באה״ צחקקתי לא מצליחה להוציא את החיוך מראשי. ״ מי זה היה ?״ הארי שאל בהתגוננות לא מוסברת.״ סתם..״ מלמלתי.״ הכרתי אותו אתמול״ אמרתי מתיישבת בנוחות על הכיסא .״ את?״ הארי צחקק בזלזול.״ מי שילם לו ?״ הארי פתח בצחוק מעקצץ. ״ אני מאמר על מליון דולר ״ הוא המשיך להשחיל משפטים רעים ובזים בזלזול כשהוא יושב מולי ולא שם לב כמה חצים הוא שלח לליבי. 
קמתי בחריפות מהשולחן . ״ הת׳ר?״ הארי פתח את עיניו בחרטה. לא נענתי לקריאתו . לסתי ננעלה ודמעות החלו עולות במעלה עיניי . נלחמתי בכל כוחי לעצור אותם. ״ אני מצטער הת׳ר!״ הוא המשיך קם מהשולחן אחרי ורודף אותי לבחוץ. ״הת׳ר!״ קולו רומם וכמעט הצליך לעקוף אותי כשיצאתי מחדר האוכל בסערה . 
כבר לא הצלחתי לנעול את ליסתי ורגשותי זרמו החוצה יחד עם הדמעות הכבדות. לא בכיתי מכאב נפשי עד לפני שבוע . הרגשתי את נשימותיו הכבדות של הארי עוקבות אחריי בחיפזון. הארי תפס בשתי פרקי ידיי וניסה להרגיע אותי . ״ הת׳ר-״ קטעתי את הארי .״ לא ! ״ ייבבתי בחיפזון.״ פשוט כל כך כואב לך לראות שמשהוא טוב קורה לי נכון?!״ צעקתי אליו נלחמת עם ידיו הכבדות. ״ זה לא נכון-״ ״ זה כן!״ משכתי באפי. ״ אתה תמיד חייב להיות כזה אפס!״ המשכתי .״ אתה בחיים לא תשתנה . ״ אזרתי כוח ונטרלתי את אחיזתו. ״ כמו שאמרתי .״ לחשתי בסבל נעלמת מעיניו הירוקות של הארי. 
אני לא יכולה יותר. 


תגובות (9)

* אתפלא

הארי תתנהג יפה! ומעיין תמשיכי!

25/11/2013 13:24

הארי לא יפה!!!!
תמשיכי!!!!
שהיו הבאתי זוג!

25/11/2013 13:42

תמשיכי!

25/11/2013 13:52

איזה זבל הוא יצא
תמשיכי דחוף!!!!
וסורי שלא הגבתי בפרק הקודם פשוט עשיתי חיסון ואחת מהתופעות לוואי זה ישנוניות (פעם ישנתי 48 שעות רצוף) אז לא ראיתי שהעלת
ופרק מושלם כמו תמיד!!!!!!!
אז תמשיכי דחוף!!!!!!

25/11/2013 13:54

תמשיכיי

25/11/2013 21:20

זה בסדר שלא הגבת :) העיקר שאת קראת

25/11/2013 22:12

תמשיכי

25/11/2013 23:43

מושלם חזרתי אתמול מגיחה בגלל זה לא ראיתי שפירסמת חח תמשיכיי

26/11/2013 10:36

למה את לא ממשיכה?!

26/11/2013 12:55
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך