RoCky (new
תגובות ומעלה את פרק 29

Sick littel games פרק 28 פליז תגיבו

RoCky (new 10/09/2013 865 צפיות תגובה אחת
תגובות ומעלה את פרק 29

עכשיו אני מעלה את כל פרק 28 ואחרי זה את כל פרק 29 ביגלל שלא העלתי הרבה זמן
——————

עכשיו השעה 13:00ואמא שלי עדיין לא הייתה חזרה מטיול העסקים שלה. היה לי זמן אפילו לנקות את החדר שלי, להתלבש ולסדר את השיער שלי , ועדיין , היא לא הייתה בבית. למרות, שאני באמת רוצה להיות פה כשהיא הייתה מגיעה הבייתה, אבל אני גם הייתי רעבה וחלטתי שהגיע זמן בשבילי ללכת לנשום קצת אוויר צח. לבשתי את המעיל שלי , לקחתיי קצת כסף ואת המפתחות שלי ועזבתי . לקח לי 10 דקות כדי להיכנס לעיר. ככל שאני חשבתי שאני רוצה להיות מוכן לצאת,כל הזמן שהלכתי, הייתי בהחלט פרנואידית. כל מה שיכולתי לישמוע בחלק האחורי של ראשי היה את המלים המאיימות של ג׳ייג׳יי ׳בפעם הבאה אני פאקינג אגמור אותך אייזקס׳. ביליתי את כל הזמן מסתכלת מסביבי ומאחורי. אני כל כך פחדתי, כן אולי אני מגזימה בעיניין הזה אבל אני לא יכולתי לעצור את זה. הייתי כל כך מפוחדת לעזאל. הייתי בסוג של הקלה כשהגעתי לעיר ,היו אנשים ברחובות אז אני מניח שזה היה יותר ׳בטוח׳ אם משהו היה קורה לי . סוף סוף יש לי למקום שבו אני רוצה להיות . כל בני נוער בעיר תמיד מסתןבבים בבית הקפה הקטן הזה ברחוב הראשי . שאין בו שום דבר מיוחד באמת, אבל כולם מבית הספר פשוט תמיד שם. אני מאמינה שההצלחה שלהם היא ככל הנראה ביגלל הכריך הפנטסטי של בייקון והקפה ממש הטוב שלהם, אבל הו טוב. ניכנסתי לביפנים והבחורה מאחורי הדלפק כמעט התעלפה כשראתה אותי. וואוו ידעתי שאני ניראת חרא ולא שמתי איפור אבל היא יכלה לפחות להעמיד פנים שזה לא ניראה כל כך רע. עמדתי להגיד לה מה אני רוצה כשצחוק חזק הדהד שאני מכירה יותר מידי טוב הידהד בכל החנות. ברור הייתי צריכה ליראות את זה מגיע. הבנים תמיד היו פה זה כל כך ברור בידיעה שזה המזל שלי שהם יהיו פה גם היום אחרי הצהריים. זה היה נישמע כיאילו הם היו בחלק האחורי של החנות ,למזלי, אני הייתי עים הגב אלהם. הצלחתי להגיד לילדה במהירות מה אני שאני רוצה כריך עים בייקון לא רציתי להיות פה באיזור יותר. אני פשוט עמדתי שם , מחכה לבחורה שתיתן לי את הכריך הארור שלי כשאני כמעט רועדת. הייתי כל כך לחוצה אני לא רוצה שהבנים יראו אותי ככה. מהקולות והצחוק שלהם יכולתי לישמוע שאלה היו נייל זאין ו…הארי. כמובן, הוא היה חייב להיות שם. הילדה סוף סוף הופיעה מולי עים הכריך הטעים שלי בשקית נייר חומה קטנה לאחר ששלימתי לה, כשעמדתי לרוץ מהמקום הארור הזה כשמבטא אירי כבד צרח מאחורי:

״אוי ! סקיי , זה אנחנו ! בואי הנה !״ אני מקללת את עצמי נפשית שאני כל כך איטית. נאנחתי בכבדות לקחתי נשימה עמוקה אני רק מקווה שהם יאמינו לשקר הגדול והשמן שלי. הסתובבתי והלכתי לאזור שלהם באטיות. זאין ונייל התנשמו בקול רם כשהם באמת ראו אותי. הארי העמיד פנים שהוא מעוניין בעוגה שלו אבל הא הרים את מבטו באופן מיידי כדי ליראות על מה כל המהומה.

״מה לעזזאל קרה לך?!״ זאין אמר בהלם עמוק ומודאג בעליל.

חלק 2

לעזאזל ! האם אתה בסדר ! ? " אמר נייל , הוא נשמע גם בהלם. פגשתי את עיניו של הארי לשנייה או שתיים.הוא לא אמר כלום אבל הוא נראה כאילו הוא רצה לומר הרבה. הוא נשם בקול רם, חריקת השיניים, הוא נראה אוד מודאג עליי מה שרק גרם לי להרגיש יותר גרוע.

"הלכתי למועדון ביום שישי ורבתי עם בחורה. זה היה די מצחיק האמת , אתם צריכים לראות את זה ! " אמרתי כשהתיישבתי ליד נייל. צחקתי קצת, מנסה ליגרום לסיפור שלי להיות יותר אמין.

"איך הבחורה האחרת הייתה ניראת ? " התבדח נייל , צוחק איתי. זה היה כמעט מוזר עד כמה גדולה הייתי בזה. אני הייתי שם , צוחקת יחד על השקרים שלי , למרות שאני הולכת למות מבפנים.

"שברתי לה את האף" אמרתי עים חיוך נצחון על פניי. וואוו אני צריכה לשקול להפוך לשחקנית.

זאין ונייל צחקו והתחילו לישאול אותי כל מיני שאלות על ׳הריב׳. למשך הזמן שיחקתי שאני עייפה וכמה שאני יכולה שאני לא שמה zיין על זה.לאחר 10 דקות ארוכות של לשקר לחברים הכי טובים שלי , החלטתי שהגיע זמן בשבילי לחזור הביתה וליבכות על זה שאני כל כך מפחדת לספר להם את האמת.

"אני חייבת לחזור הביתה עכשיו … אמא שלי מחכה לי ." אמרתי במהירות כששאני קמתי ולקחתי את השקית עם הכריך שלי. נופפתי לבנים והלכתי נייל צעק ואני מצטת ׳אל תיבעטי את החרא לבחוץ של בנות אחרות עכשיו טוב?!׳ צחקתי טיפה ובדיוק כשבאתי לדחוף את הדלת מישהו משך אותי וסיבב אותי. הייתי אינצ׳ים מהפרצוף של הארי הוא הסתכל למטה עליי הוא היה ניראה הרוס מתמיד.

" מה קרה לך?" הארי אמר בחומרה. אני קפאתי. אני מקווה שהוא לא ראה את הפחד בעיניים שלי, אבל אם כן, אני נידפקתי .

"על מה אתה מדבר? "אמרתי , מנסה להישמע רגוע ככל האפשר.

"מי עשה לך את זה?" הוא נשמע כמעט כועס.

"אמרתי לך ! זה היה איזו בחורה אקראית אני לא יודעת ב-" התחלתי אבל הוא קטע אותי באופן מיידי.

"אני יודע שאת משקרת . אתת מסתירה משהו . אני יכול לראות את זה." אמר הארי, עיניו בוערות לתוך העיניים שלי. אני לגלגתי ודחפתי אותו קצת. שנאתי את איך שהוא נראה כל כך בטוח בכל דבר.

"למה אכפת לך כל כך הרבה בכל מקרה ?" אמרתי, עם גוש ענק בגרון שלי. אני לא יודעת למה אני כל כך רגשי, אבל זה היה מאוד מביך.

"תשתקי…את יודע בבירור למה אכפת לי כל כך הרבה. " לחש הארי , אצבעותיו מלטפות בעדינות את הלחי החבולה שלי . המגע שלו שרפ על העור שלי. אני שונאת להודות בזה אבל התגעגעתי אליו כל כך…. התגעגעתי להיות איתו… פשוט התגעגעתי אליו לגמרי.

"תראה, הארי … אני לא רוצה לדבר על זה" אמרתי במהירות כשאני נסוגה ממנו.הוא לא משך אותי בחזרה , הוא פשוט הביט בי מתרחקת ממנו, עיניו מתחננות שאגיד לו את האמת , אבל לא יכולתי.חייכתי אליו קצת דחפתי את הדלת ויצאתי מבית הקפה. אני נאנחתי בכבדות כמו שחשבתי על כל מה שקרה שם. כולם האמינו לי , פרט להארי… אני פשוט מתגעגעת אליו. למה אני מתגעגעת אליו?אני יודעת שאני לא אמורה אבל אני לא יכולה לישלוט בזה האים אני סוף סוף מבינה שיש לי איזה רגשות להארי סטיילס? אוי אלוהים זה לא טוב.


תגובות (1)

תמשיכייי!!! :)

10/09/2013 13:32
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך