RoCky (new
אני רוצה שכל מי שקוראת את הסיפור שתגיב שהיא קוראת כי אני רוצה לעשות משהו מיוחד ויש עונה שניה לחרא הזה ואני אומרת חרא כי אני לא מוצאת את העונה השניה!!!! ~פרצוף מכורפן~ העונה השניה בטמבלר אבל ניראה לי שמחקו אותה ~עוד פרצוף מכורפן~ קיצר אים אני מוצאת אותה המשהו המיוחד יצא מושלם
*רמז: 20,פרקים,ראשונים,מתורגמים,בלי צורך בתגובות*
אבל זה רק אים אני אמצא את העונה השניה ורק אים יגיבו מספיק בישביל זה אז תתפללו בישבילי ~פרצוף מתפלל~
יש לי רק עוד משהו לישאול
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
להמשיך?

Sick littel games פרק 31

RoCky (new 07/10/2013 1007 צפיות 4 תגובות
אני רוצה שכל מי שקוראת את הסיפור שתגיב שהיא קוראת כי אני רוצה לעשות משהו מיוחד ויש עונה שניה לחרא הזה ואני אומרת חרא כי אני לא מוצאת את העונה השניה!!!! ~פרצוף מכורפן~ העונה השניה בטמבלר אבל ניראה לי שמחקו אותה ~עוד פרצוף מכורפן~ קיצר אים אני מוצאת אותה המשהו המיוחד יצא מושלם
*רמז: 20,פרקים,ראשונים,מתורגמים,בלי צורך בתגובות*
אבל זה רק אים אני אמצא את העונה השניה ורק אים יגיבו מספיק בישביל זה אז תתפללו בישבילי ~פרצוף מתפלל~
יש לי רק עוד משהו לישאול
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
להמשיך?

אני עומדת בחדר השינה של הארי, לובשת את אחת חולצות שלו וזוג הרצים ישנים של אחותו, אני רק מסתכלת סביב, סקרנית לגלות יותר על הארי. זו הייתה הפעם הראשונה שאני בחדר שלו אז כל זה היה מאוד מרגש בשבילי.אני רק מסתכלת על התמונות שהיו לו על הקיר שלו בזמן שהוא מתקלח.זה היה מביך מאוד עבורי לעמוד כאן בזמן שהוא היה שם … כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה כל הפעמים שהתקלחנו יחד ו… וואו. ההורמונים שלי השתגעו הלילה. נאנחתי כשדחפתי את המחשבות שובבות האלה מהראש שלי והחזרתי את תשומת לבי לתמונות של משפחתו של הארי על הקיר שלו.הייתה אחת של הארי עם אחותו הגדולה. הייתה שם תמונה שלו עם גבר שמאוד נראה כמותו.כנראה האבא האמיתי שלו שמעולם לא פגשתי, אני מניחה. היה גם אחד מאותו עם הלהקה הישנה שלו באיזו חתונה אקראית.החיוך שלו היה כל כך גדול ו… אמיתי. כולם ידעו עד עכשיו שהחלום הגדול של הארי היה להפוך לזמר מפורסם.הארי תמיד היה מאושר כשהוא היה על במה. אני יכולה בקלות לומר את אותו הדבר על 4 החברים האחרים הכי טובים שלי.אני מניחה שכולם פשוט צריכים להיות בלהקה ביחד, חה! איזה רעיון מצחיק.

אני יושבת על המיטה שלו, כאשר הוא סוף סוף יצא מחדר האמבטיה. הוא לבש זוג בוקסר אפורים בלבד. אני בשקט נאנחתי כשאני קיללתי אותו שהוא כל כך יפה תואר, לעזאזל.הוא הניח במהירות על חולצת הטריקו ונפל על המיטה רק לצידי.כשהוא היה בנחת לצדי, אני פשוט הבטתי בו בחיוך. אנחנו הבטנו זה בזה במשך זמן רב לפני שמישהו מאתנו העז לדבר.השתיקה הייתה במוזר נוחה.

"אז … האם את אי פעם הולכת לספר לי מה קורה בעצם?" הוא לחש.אצבעותיו מברישות בעדינות את גב היד שלי.כחכחתי בגרוני והשתמשתי בכל כוח הרצון שיש לי בתוכי שאני לא אתחיל לבכות שוב.הוא הבחין בשינוי הפתאומי בגישה שלי, אז הוא התיישב ותפס את פניי בעדינות, מקרב אותי אליו

"אתה יכולה להגיד לי הכל! את יודעת את זה! מה את כל כך מפחדת…?"הוא אמר נואש, מתחנן לי עוד פעם אחת כדי שאני אומר לו את האמת.

"אבל אני לא יכולה … אני לא רוצה שתהיה מעורב … אני לא רוצה לשים אותך בסכנה,"הפסקתי ממש שם כפי שאני ראיתי את המבט בעיניו. חשבתי שהוא עומד לבכות.

"אני לא יכול פשוט לשכוח את זה, סקיי! מישהו פגע בך ו … זה לא משהו שאני מוכן לשכוח."

"אבל אני כן … אני רק רוצה לשכוח מזה … בבקשה. "הסתכלתי למטה, דמעות זולגות על הפנים שלי.אני דחפתי את ידיו משם כמו שנשענתי על הקיר שמאחוריי.הארי עשה את אותו הדבר תוך שהוא נאנח בכבדות.השתיקה הייתה כבדה עכשיו. שפשפתי את עיניי וגחכתי כשחשבתי על פרט אחד קטן ששכחתי לגמרי עד עכשיו.

"חשבתי שאתה יוצא עים מישהי אתה יודע … אין לך חברה? היא לא תיכעס שאתה נותן לי להישאר פה ללילה?"אמרתי וגחכתי. הארי צמצם את עיניו בהאשמות שלי. הוא באמת נראה מבולבל ממה שאמרתי.

"אין לי חברה …על מה לעזאזל את מדברת?" הוא אמר, צוחק קצת.

"הייתהעם ילדה בלילה של … המסיבה של זאין. "בלעתי את רוקי בקול רם, ונזכרת זה היה באותו הלילה שהרבצו לי במועדון.
הארי השפיל את מבטו לפתע לידיו, לחייו היו כעת כולון ורודות.

"כן … ובכן, אני סוג של … אני די הזמנתי אות הבחורה האקראית הזו רק כדי לגרום לך לקנא אבל אממ… את לא הגעת בכל מקרה.לא יכולתי שלא לחייך. הוא לא יוצא עים אף אחת, והוא הזמין את הילדה הזו למסיבה של זאין בתקווה לגרום לי לקנא.אני לא יודעת למה זה גרם לי כל כך לשמוח אבל זה גרם.

"מה איתך? את עדיין עם איתן ..?"הארי שאל במבוכה. אני יודעת שהוא לא רצה לשאול עליו.הוא רק רצה להיות מנומס ואני חשבתי שזה היה מתוק מאוד מצדו לעשות זאת.נאנחתי בכבדות, נזכרת בלילה שביליתי עם איתן …אני זוכרת גם איך אמרתי להארי ששכבתי איתו … כשאני אף פעם לא עשיתי בפועל.

"מעולם לא שכבתי איתו … ובכן, אני כן כשיצאנו לפני שנים, אבל לא … לא לאחרונה. שיקרתי … אני כל כך מצטערת! "אמרתי במהירות.כל כך פחדתי שהארי יתרגז עליי שאני שיקרתי.

"למה שיקרת בקשר לזה!? "הארי אמר, קולו התחזק. זהו זה. הוא כעס, ואני נידפקתי.

"בגלל שרציתי לגרום לך לקנא! "אני חצי צעקתי.דמעה אחת ברחה מהעיניים שלי, אבל אני ניגבתי אותה עם היד שלי באופן מיידי, בתקווה שהארי לא ראה את זה. דממה נפלה עלינו שוב.אני לא יודעת איך הארי הגיב בזה שניסיתי לגרום לו לקנא, כי אני פשוט פחדתי אפילו להביט בו.

"מתי זה ניהיה כל כך מסובך?״ אמרתי מביטה למטה על שתי ידי.

"טוב, אמרתי לך שאני מאוהב בך …ואת דחית אותי." הסתכלתי באיטיות כדי לפגוש את עיניו ואת החיוך העצוב שלו. אני פשוט רציתי לפרוץ בבכי. הייתי כל כך נוראה ורעה אליו. אני רק רציתי לקחת את הכל בחזרה ולעשות את זה נכון. אני רק רוצה לעשות את הדברים נכון איתו.אני חייבת.

"אני באמת אוהב אותך, סקיי … את יודע את זה, נכון? "קולו נסדק בסוף. לא יכולתי לעזור לו, רואה את המבט על פניו, הוא נראה כל כך שבור ונואש שאני אוהב אותו בחזרה.אני פרצתי בבכי וטמנתי את פני בחזהו. אני לא יודעת למה אבל הוא כרך את זרועותיו סביבי וחיבק אותי חזק יותר מאי פעם.

"אני יודעת …אני יודעת שאתה כן." אני התייפחתי

"אנחנו בסופו של דבר בשכיבה על מיטתו, עדיין הייתי בטוחה בזרועותיו של הארי, ואני גם עדיין בוכה. אני לא יודעת למה אבל אני פשוט ככה. הייתי כל כך מבולבלת.ידעתי שיש לי רגשות כלפיו … אני ידעתי את זה אבל אני לא יודעת מה לומר לו. אני פשוט לא יודעת מה אני צריכה לעשות יותר.הכל היה כל כך דפוק ומסובך … אני סוף סוף נרדמתי בזרועותיו כמחשבותיי ורגשותי עדיין הייתם מבולבלות מאוד.


תגובות (4)

תמשייייכייייייייייייייי

07/10/2013 06:33

ברור שתמשיכייי

07/10/2013 08:39

תמשיכייי

08/10/2013 11:44

אופיר תמישיייכייייייח דחוףףףףף, אם לא תזהרי ! אני יודעת איפה את גרה ! חחחחחחחחחחח>3

21/10/2013 06:56
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך