RoCky
בהתחלה זה די משעמם אבל אחר כך זה נהיה ממש יפה אז 3 תגובות וממשיכה

Sick Little Games מתורגם פרק 3

RoCky 05/08/2013 934 צפיות 5 תגובות
בהתחלה זה די משעמם אבל אחר כך זה נהיה ממש יפה אז 3 תגובות וממשיכה

4 חודשים. 4 חודשים ארוכים של לשכב מאחורי הגב של החברים הכי טובים שלנו… וזה היה מדהים. הריגוש של האפשרות להיתפס והסx המדהים, הכל היה פשוט מושלם. כן, הארי עדיין היה מעצבן לפעמים… אבל זה היה אחרת בינינו. התחלתי אשכרה ליהנות מהחברה שלו, משהו שאף פעם לא חשבתי שיקרה.
מובן מאליו שהארי ואני שכבנו ואז נרדמנו במיטה שלי באותו לילה, מה שהיה משהו שבדרך כלל הייתי נגדו, אבל ככל שביליתי איתו יותר, ככה שכחתי יותר חוקים. זה לא היה כמו בסרטים, לא התאהבתי בו, תעשו לי טובה. זה פשוט… היה נחמד שהוא היה בסביבה… לפעמים. כן, לפעמים.
ביום שלישי בבוקר, החלטתי להבריז מהשיעורים הראשונים שלי וללכת לבית הספר רק אחרי הצהריים. הייתי עייפה ולא הרגשתי כל כך טוב, ועם העובדה שאימא שלי הייתה מחוץ לארץ (בשביל העבודה שלה, כמו תמיד) ידעתי שאני לא אתפס. כמובן, האשמתי את העייפות שלי בחברי הטוב הארי שהתעקש על להישאר אצלי בבית ולהzדיין איתי כל הלילה… לא שלא נהניתי, כן נהניתי. נהניתי מאוד אם אתם מתעקשים שאני אהיה כנה, אבל היה לנו בית ספר ביום שאחרי… וזה מבאס ללכת לבי"ס אחרי שישנת בערך שעתיים או שלוש.
בכל אופן בתור האידיוטית שאני, שתמיד מאחרת, הגעתי לבית הספר באותם צהריים, והכיתות כבר התחילו, כך שהייתי לבדי במסדרונות. ובכן, חשבתי שהייתי לבד עד שפתאום מישהו התגנב מאחוריי בזמן שחיפשתי את ספר הספרדית שלי בלוקר שלי. וואו, הוא היה מהיר.
"היי יפה, התגעגעתי אלייך היום בבוקר." הארי לחש באוזן שלי כורך את הידיים שלו מסביב למותניים שלי ומושך את הגוף שלי כנגד שלו. הו, הממזר הזה. הסתובבתי באיטיות אחורה. לא יכולתי להתאפק וחייכתי על המבט שהיה על הפנים שלו. הוא נראה בכנות מאושר לראות אותי.
"מה אתה רוצה, הארי?" אמרתי, מחייכת קצת, אבל מנסה להישמע עצבנית.
הוא גיחך ולקח צעד אליי. יכולתי להרגיש את הנשימה החמה שלו על שפתיי, מה שגרם ללב שלי להשתגע.
"אל תשחקי אותה טיפשה, סקיי… את יודעת מה אני רוצה." הוא אמר, העיניים שלו בוערות לתוך שלי.
לפני שהספקתי להגיד משהו, הפה של הארי היה לחוץ לשלי, הלשון שלו מתחננת לכניסה, וברור שלא סירבתי, כמובן. אל תבינו אותי לא נכון, אני הסוג הזה שאוהב להיות הבוס במערכת יחסים, אבל בפשטות, לא יכולתי לסרב להארי לפעמים. במיוחד כשהוא הדליק אותי ככה… הנשיקה התחממה, אולי יותר מדי בהתחשב בעבודה שהיינו באמצע מסדרון בית הספר. אפילו אם לא רציתי, שברתי את הנשיקה, הסתכלתי מסביבנו בזהירות והסתובבתי אליו עם חיוך על הפנים.
"הארי, אנחנו בבית ספר… אנחנו לא יכולים לעשות את זה פה. מישהו יכול לראות אותו!" הוא אמר, צוחק.
"בואי נמצא כיתה פנויה או משהו…" הוא לחש ובמהירות נישק אותי שוב. באיטיות, הוא העביר את עצמו לצוואר שלי, נושך אותי בדיוק איפה שצריך. נאנחתי, ויכולתי להרגיש אותו מחייך כנגד העור שלי. הממזר הזה בטח הרגיש ממש גאה בעצמו על זה שהכיר את הגוף שלי טוב ככה. ואז החלטתי שהוא יהיה חייב לחכות עוד קצת, סתם בשביל הכיף. דחפתי אותו ממני, לקחתי את הספרים שלי וסגרתי את הלוקר.
"שיניתי את דעתי, לא בא לי על זה יותר. נתראה אחר כך, סטיילס." אמרתי, עם חיוך תמים לא מוגזם. לא רציתי לחכות שהוא יגיד עוד משהו, אז במהירות התחלתי ללכת לכיוון כיתת ספרדית שלי.
"את רצינית איתי?! אבל… עומד לי, סקיי!" הוא לחש, עוקב אחרי. הילד המסכן נשמע ממש נואש. הפסקתי ללכת והסתובבתי באיטיות. הוא הסתכל עליי בעיניים מתחננות. אוי אלוהים, הוא היה בלתי יאומן. הסתכלתי למטה וחייכתי על הבליטה המאוד בולטת במכנסיים שלו.
"אתה יודע מה, הארי?" אמרתי. התקרבתי ונתתי לו נשיקה מהירה על השפתיים, מחייכת אליו במתיקות. הוא רכן כדי לנשק אותי אבל לפני שהוא הצליח, סובבתי את ראשי כדי ללחוש לו באוזן. "זאת באמת לא הבעיה שלי."
חייכתי אליו חיוך סרקסטי. המבט על הפנים שלו היה פשוט שווה הכל. הסתובבתי במהירות והתחלתי ללכת לכיוון כיתת ספרדית שוב.
"סקיי אייזקס, חתיכת zונה מzדיינת!" הוא צעק אליי. פרצתי בצחוק, מוצאת את המצב פשוט מבדר. אהבתי שהיה לי את הכוח הזה עליו. אני יודעת שזה נשמע כאילו שאני איזה כלבה משוגעת, אבל… טוב, אני סוג של כלבה משוגעת, אז אין לי מה לומר להגנתי.
בסופו של דבר הגעתי לכיתת ספרדית, מקבלת מבט ממש לא נעים מהמורה שלי, אבל בכנות, לא היה לי אכפת. הלכתי עד לסוף הכיתה והתיישבתי ליד זאין. המבט שלו הואר בשנייה שהתיישבתי לידו.
"מה קורה סקיי! לרגע או שניים פחדתי שאני אצטרך לעבור את כל השעה בלי החברה הנעימה שלך!" הוא אמר, עושה פרצוף חמוד ביותר. צחקתי איתו, חושבת כמה מזליסטית הייתי שהיו לי חברים כאלו טובים.


תגובות (5)

יפיפה!!!

05/08/2013 12:09

תנשיכיי דחוףף

05/08/2013 12:12

תמשייכייי :))
אפשר אולי את הקישור גם לסיפור באנגלית?
(מבטיחה להמשיך לקרוא פה גם חחח)

05/08/2013 12:13

זה מושלםםםםם תמשיכי !!!
-קוראת חדשה- ;)

05/08/2013 12:29

אומייגזרר ממש אהבתי!
אני לא קראתי את הסיפור באנגלית,אבל לפי איך שאת כותבת את זה,אני חושבת שתירגמת את זה ממש טוב!
מחכה להמשך :))

05/08/2013 12:31
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך