RoCky
החלטתי שאני לא אשאיר אותכן במתח 20 דקות אלה רק 5 חחחח

Sick Little Games מתורגם פרק 9

RoCky 05/08/2013 921 צפיות תגובה אחת
החלטתי שאני לא אשאיר אותכן במתח 20 דקות אלה רק 5 חחחח

זה היה בסך הכל עוד יום חמישי בלילה שהייתי אצל לואי, אוכלים פיצה ורואים 'הלא יוצלחים' (סדרה). הייתי חברה טובה של כל הבנים, אבל הייתי הכי קרובה ללואי. אפילו כשהיינו ילדים, זה תמיד היה ככה ביני לבין לואי. תמיד היינו כל כך קרובים.
שנינו ישבנו על המיטה עכשיו, אוכלים את הפיצה הטעימה ומדברים באופן כללי על הכל. מדי פעם היינו עוצרים רק בשביל לצטט משפטים מהסדרה ולצחוק על עצמנו שאנחנו כל כך עלובים.
כשקמתי להביא לעצמי עוד פיצה, לואי התחיל לדבר על הבעיות שהיו לו עם הילדה שהוא אוהב… שוב. הוא תמיד דיבר עלייה ובכנות, לא היה לי אכפת, זה פשוט ששנאתי איך שהיא שיחקה עם הרגשות שלו, זה לא היה פייר כלפי לואי.
"את יודעת… זה מסובך ככה רק בגלל האקס שלה… אני חושב שכבר היינו ביחד אם הוא לא היה, את יודעת?" הוא נאנח, מסתכל למטה. שנאתי לראות את החבר הכי טוב שלי ככה. הוא היה כזה בחור טוב והגיעה לו בחורה טובה. לא אהבתי לראות אותו עצוב ככה.
חזרתי אל המיטה עם הפיצה שלי והתיישבתי לידו שוב. "לו, אני אוהבת אותך וזאת הסיבה שאני אומרת את זה עכשיו… אבל מגיע לך מישהי יותר טובה ממנה. היא סתם משחקת איתך." אמרתי בחיוך עצוב. הייתי גרועה בלעודד אנשים, אז ניסיתי איך הכי טוב שלי באותו רגע.
"הו! זה קצת מצחיק כשזה ממך…" הוא לעג, צוחק בשקט. רגע… מה? התרוממתי, ממש לחוצה. יכול להיות להיות שלואי ידע משהו… עליי ועל הארי?
"על מה אתה בכלל מדבר?" אמרתי, מנסה להישמע רגועה. לקחתי ביס מהפיצה שלי, מקללת בלב את הארי סטיילס. זה בטוח הוא, הנקבה המzדיינת הזה, הוא בטח סיפר ללואי הכל. לעזאזל.
"כבר כמה חודשים ש… את מתנהגת מוזר ובסודיות. אני יודע, סקיי." הוא אמר, מסתובב אליי. יכולתי להרגיש את העיניים שלו בוערות לתוכי אבל המשכתי לבהות בטלוויזיה. לא רציתי להיכנע ולהסתכל לו בעיניים. לואי הכיר אותי יותר טוב ממה שכולם הכירו אותי, הוא יידע שאני משקרת בשניות.
"אני לא יודעת על מה אתה מדבר…" אמרתי במהירות, בקול נמוך. התחלתי להיות ממש, ממש לחוצה.
"למען השם המzדיין, סקיי! אני יודע שחזרת לאית'ן!" הוא צרח, צוחק עליי. הפלתי את החתיכה של הפיצה על הצלחת והסתובבתי אליו. למה לעזאזל הוא חשב שחזרתי לאית'ן? זה ללא ספק היה הדבר הכי מגוחך שאי פעם שמעתי. התכוונתי להגיד לו שילך להzדיין כי אני לגמרי לא חזרתי לאקס שלי כשפתאום, זה הכה בי. הבנתי שזה האליבי המושלם. צווחתי בהתרגשות מבפנים והודיתי לאלוהים על זה, ואז חייכתי, מנסה להיראות ביישנית.
"אוקיי, חזרנו! איך גילית?" צחקקתי, מנסה הכי להישמע כמו 'אופסי, עלית עליי'.
"הייתי מאוד שיכור במועדון שבוע שעבר, אבל אני יודע מה ראיתי! אתם התנשקתם!" הוא אמר, מאוד גאה בעצמו על שגילה את ה'סוד' הכמוס שלי. צחקתי בקול, פשוט הייתי ממש שמחה שהוא האמין שהייתי עם אית'ן ולא עם… הארי. לא רציתי שאף אחד ידע על הארי ועליי. במיוחד לא הבנים, הם בחיים לא ירדו מזה, וזה יהיה ממש מעצבן.
"כן… טוב, זה לא לגמרי רשמי… אנחנו פשוט, סוג של… נהנים מהחברה אחד של השני." אמרתי, משקרת כמו מקצוענית.
"הו, zונה גדולה שכמוך. אני לא מופתע!" הוא אמר, 'ממרפק' אותי. הרגשתי ממש רע בקשר לזה. שיקרתי לו, בפנים, אבל… העובדה שהוא האמין לי רק הפכה את זה ליותר גרוע. הייתי חברה גרועה, אבל לא רציתי לספר לאף אחד עליי ועל הארי. ככה, זה רק הפך את הדברים בינינו להרבה יותר מרגשים. הפחד הקבוע של להיתפס וכל הסודיות. זה נשמע מאוד מטריד, אבל זה באמת היה מטריד, מטריד כמה שזה היה מרגש.
לקחתי עוד נגיסה מהפיצה שלי, לואי עדיין בהה בי. התחלתי להרגיש לחוצה שוב, מפחדת שהוא יבין שבכלל שיקרתי לו.
"את יודעת, למרות שזה סוג של סוד בינך לבין אית'ן… זה לגמרי ברור." הוא צחק. הסתובבתי אליו באיטיות, מסתכלת עליו בחוסר הבנה.
"למה אתה מתכוון?" חייכתי בלחץ. פחדתי ממה שהוא הולך להגיד… מאוד פחדתי.
"אני לא יודע, אבל… כבר 4 חודשים שאת מחייכת הרבה יותר ואת… פשוט השתנת. לטובה, כמובן." הוא אמר בגיחוך.
"אוקיי, אז, בעקבות ההיגיון הפורץ גבולות שלך, רק בגלל שאני מחייכת יותר, זה אומר שאני עם איזה בן?" אמרתי, לועגת לו.
"כן, את תמיד מאושרת יותר כשאת עם בן שאת באמת מחבבת." הוא צחק. הזדקפתי, המחשבות שלי נודדות בחזרה להארי. "את בדרך כלל הרבה יותר כלבה, אבל כשאת עם מישהו… את פשוט מאושרת יותר. ואני חייב להגיד, אית'ן עושה את זה ממש טוב, כי אף פעם לא ראיתי אותך מאושרת ככה."
כמעט נחנקתי על הפיצה שלי. בשבילו, זה היה אית'ן, אבל אני ידעתי את זה… זה היה הארי. זה היה בגלל הארי איך שהתנהגתי ככה, ושנאתי את זה. לא רציתי אף אחד בחיים שלי שיעשה אותי מאושרת, הייתי לגמרי מאושרת בעצמי. לואי טעה. אולי הייתי מאושרת, אבל רק מסיבה אחת, רק מהסx. לא בגלל שהייתי מאושרת מהארי. הארי לא גרם לי לאושר, זה היה רק הסx. כן. רק הסx. הסx ורק הסx.
"היי, את באה למסיבה של טאטום ביום שישי?" הוא שאל פתאום. טאטום הייתה ילדה ממש נחמדה שכולנו היינו חברים שלה, היא גם הייתה החברה של ליאם.
"כן, אני ללא ספק הולכת… מסיבה זה בדיוק מה שאני צריכה!" אמרתי במהירות. לואי נתן לי מבט מוזר, אבל לא טרח לשאול מה היה לא בסדר. תודה לאל על זה, אחרת הייתי מחויבת לשקר. שוב.


תגובות (1)

יש!
תמשיכי

05/08/2013 16:42
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך