RoCky
זה פרק אחרון להיום לילה טוב :* ❤❤

Sick Little Games פרק 11

RoCky 05/08/2013 795 צפיות תגובה אחת
זה פרק אחרון להיום לילה טוב :* ❤❤

כל החדר היה עכשיו שקט. כולם הסתכלו עליי. "זה משחק על כנות, נכון? אז הנה, פאקינג אמרתי את זה!" הארי אמר, זורק את בקבוק הבירה שלו על השולחן ויצא בסערה מהמטבח.
השתיקה הייתה מביכה מאוד, אף אחד לא דיבר, כולם פשוט בהו בי. נאנחתי בכבדות. "אני חושבת שאני פשוט אלך. תיהנו מהערב שלכם חברים. אני בחוץ." כמעט רצתי מחוץ למטבח והבאתי את הג'קט, המפתחות והטלפון מהחדר של טאטום. כשיצאתי מהכניסה הראשית, שמעתי את הבנים קוראים לי, אבל התעלמתי מהם והמשכתי ללכת. כל מה שיכולתי לשמוע עכשיו, היה את העקבים שלי כנגד המדרכה.
לא יכולתי להאמין עליו. איך הוא יכול להשפיל אותי ככה? לא הייתה לו זכות להיות קנאי ועצבני מההתחלה. הוא יצא מכל הקווים הלילה ולא התכוונתי לשכוח לו את זה.
"סקיי! חכי!" לואי צרח מאחורי. נפלא. עכשיו אני אצטרך להסביר את עצמי, משהו שקיוויתי שאני אוכל לברוח ממנו…
עצרתי והסתובבתי לאחור. "מה?!" אמרתי, בבירור לא במצב רוח.
"ובכן, אני אשמח לדעת מה לעזאזל קורה?!" לואי אמר, נואש לדעת את האמת לגבי כל זה. נאנחתי בכבדות וכחכחתי.
"טוב, zיינתי את סטיילס במשך 4 החודשים האחרונים, זהו זה." אמרתי ללא הבעה.
"אבל… חשבתי שאת שונאת אותו!" הוא אמר, יותר נואש מאי פעם. לא יכולתי להאשים אותו… הכל היה כל כך דפוק ומבלבל.
"כן, אני עדיין שונאת אותו. הוא מעצבן והוא לגמרי אידיוט. זאת הסיבה שאנחנו לא יוצאים, אלא פשוט… מzדיינים." אמרתי, נאנחת. לואי הסתכל עליי, כאילו הוא ציפה ממני להגיד משהו אחר. "מה?! מה עוד אתה רוצה שאני אגיד?!"
"סוג כזה של מערכת יחסים אף פעם לא מסתדרת… אחד מכם הולך להיפגע בסופו של דב –" הוא לא הפסיק לדבר, אבל שמעתי מספיק, אז החלטתי פשוט לקטוע אותו.
"הו, תסמוך עליי, אני אהיה בסדר!" לעגתי. הוא נאנח בקול רם והתקרב אליי.
"זאת לא את שמדאיגה אותי…" הוא אמר עם אכזבה בקולו. למה לא הייתי מופתעת? הוא הולך לקחת את הצד של הארי בסיפור הזה. כמובן שהוא יעשה את זה.
"אני מצטערת, אבל ממש לא אכפת לי. לילה טוב." אמרתי במרירות והסתובבתי. הפעם הוא לא עקב אחרי, מה שגרם לי להקלה. כל כך סיימתי עם כולם הלילה. פשוט רציתי ללכת הביתה ולישון למשך כל חיי.
"את הולכת להתחרט על זה, סקיי! את עושה טעות ענקית!" הקול של לואי צעק רחוק ממני. אם לואי רק היה יכול להבין…
אני, מתרחקת מכל זה, זאת לא הייתה הטעות. הטעות ~היחידה~ שעשיתי, הייתה להתחיל את כל העניין הזה עם הארי מלכתחילה.


תגובות (1)

תמשיכי ועכשיו פליז!

05/08/2013 17:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך