so much for my happy ending פרק 2

swagirl 09/04/2013 740 צפיות 3 תגובות

טוב..אני משערת לעצמי שמהרקע שהצגתי לכם על עצמי אתם חושבות שיש לי חיים מושלים ואתן כבר מוכנות להתחלף איתי בחיים..
אז תנו לי לחדש לכם:החיים שלי הם הכל,אבל ה-כ-ל *חוץ* ממשולמים.
אתם מוכנות?אני מזהירה.הסיפור שלי לא כל כך קל..
טוב,ככה..הכל התחיל לפני 4 שנים בדיוק..
******אני חוזרת בזמן 4 שנים אחורה,לפני שג'סטין התפרסם..ומכאן הסיפור מתחיל..*******
ישבתי בחדר עם חברה שלי..שירלי..וחיפשנו כל מיני קאברים לשירים..עד שחיפשנו את השיר wait for you של איילוט ימין..ובראש העמוד..קיבלנו סרטון כזה..אז נכנסו אליו..ואז ראיתי…ראיתי יצור מושלם כזה..ממש בגיל שלי..(את זה גילתי אחרי מחקר לא פשוט כל כך)בלונדיני..עם קרחת כזו מתוקה..עם ל של מלאך.באותו רגע..קרה לי משו שאני לא יודעת איך להסביר את זה..זה פעם ראשונה שהרגשתי משהו כזה..מין תחושה של פרפרים כזו בבטן..כל פעם שהוא פותח את הפה,כל פעם שהוא מזיז את היד שלו.אחחח..הוא כזה מלאך..נראה לי שאני..מאוהבת [?!]קראו לו ג'סטין..ג'סטין דרו ביבר.איזה שם..שם של מושלם…אני ושירלי התחלנו לצרוח בחדר כמו משוגעות..מזלנו שאפ'חד לא היה בבית שלי..אחרת היו מזעיקים לנו אמבולנס.
פשוט נכנסנו לפייסבוק וחיפשנו אותו..כמובן שבדקנו מאיפה הוא..קנדה..אחחח אני מתה על הארץ הזו..תמיד הייתה לי חיבה מסוימת למדינה הזו..לא יודעת למה..אולי כי תמיד הייתה לי תחושה ששם גרה אהבת חיי?בכל מקרה.מצאתי את זה..את הפייסבוק..אם תמונת פרופיל מושלמת..בלי להסהס..שלחתי בקשת חברות וצירפתי הודעה(דמיינו שזה באנגלית..):
ג'סטין היקר..קוראים לי קייטלין פק ואני יהודיה מישראל..אני מקווה שאתה לא שונא יהודים.
בכל מקרה..אני יושבת בחדרי עם חברה ונכנסו ליוטיוב..במקרה נפלתי על הקאבר שלך לשיר wait for you ורציתי להגיד לך שיש לך קול של מלאך פשוט.אני אשמח אם לא תתעלם ותאשר אותי כי אני מעוניינת לשוחח איתך בצ'אט להכיר אותך יותר לעומק.
שלך,קייטלין.או אם אתה רוצה..קייט :D
ו..send
זהו..שלחתי..
אני:מה את אומרת שירלי?הוא יאשר אותי?אני נשבעת לך שהתאהבתי בו ^^
שירלי:ברור שהוא יאשר אותך..הוא יראה כמה את מהממת ויגיד 'ס'יפות הישראליות..במיוחד היא'
אני:פ'חחח כן בט..
**התראה בפייס:ג'סטין דרו ביבר אישר את בקשת החברות שלך.**
אני:עאעאעאעאעאעאעאעאעאעא אומייפאקינגאאאאדדדד!!הוא אשכרה אישר אותי!!
אני+שירלי:עאעאאעאעאעאעאעאאעאעאעאאעאעאאעאאעאעאעאעאעאעא!!
שירלי:טוב ..קייט..להרגע ..בדקי אם הוא מחובר לצ'אט י'נעל!
אני:בודקת בודקת..גאאדד!!הוא מחובר!
שירלי:נו?למה את מחכה?שלחי הודעה פיגור שיכלי!!
אני:שולחת שולחת..
~~~השיחה בצ'אט~~
את:ג'סטין?
ג'סטין:את יכולה לקרוא לי ג'ס..קייטלין נכון?
את:וואו..אנילא מאמינה שאתה עונה לי..כן אני קייטלין..בבקשה תקרא לי קייט..אני מבינה שאתה לא אנטישמי..
ג'ס:לא..אני לא..אני נוצרי אדוק אבל אינלי בעיה עם יהודים..**קייט**
את:אויש תפסיק **ג'ס**
ג'סטין:אז..את מישראל נכון?
את:אכן כן..
ג'ס:מותר לי לשאול מאיזו עיר?
את:ברור..אני גרה ברמת גן.אבל נולדתי באמריקה..אטנלנטה..מכיר?
ג'ס:בטח שמכיר ..החלום שלי לגור שם..אני ממש מצטער ..פשוט אצלנו עכשיו לפנות בוקר ואם אמא שלי תראה שאני ער היא תשחט אותי..אז אם את רוצה להמשיך לדבר איתי..
את:ברור ..לילה טוב..ד.א- זה הנייד שלי"__________(חרבושחרבוש)והקדמות של ישראל זה +972(חרבוש שוב).. תתקשר כשאתה רוצה..אצלנו עכשיו צהריים.
ג'ס:בכיף..זה הנייד שלי :_________(חרבושחרבוש)והקידומת של קנדה זה +185(חרבוש שוב).
דברי איתי..לילה טוב נסיכה..
את:פ'שש התקדמנו..טוב..אז..לילה טוב מלאך ;)
**ג'סטין לא מחובר**
את:מה לעזאזל זה היה?
שירלי:נראה לי שהוא מאוהב בך..
את:כן בטח..וואט אבר שירלי..
שירלי:טוב ..באו לקחת אותי..ביי יפיופה..
את:ביי.


תגובות (3)

תמשיכי

09/04/2013 16:15

תמשיכייי איזה פרק מושלם אני במתך אני דורשת המשך היום חחחחחחחח
אוהבת שרית

09/04/2013 22:22
Noa

תמשיכייייייייייי

10/04/2013 06:15
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך