תהנווווווווווווווווווווווווווווווווו <3

someone like you-פאנפייק על וואן דיירקשן

תהנווווווווווווווווווווווווווווווווו <3

מומלץ לשמוע עם שירה של אדל – someone like you

הארה: יש לי לפ\עמים ב\עייה \עם ה "\ע" זה \עושה כזה "\" אז סורייייייייייייי
——————————————————————————————

ברחתי וצ\עקתי כמה שאני יכולה , הגוף שלי נפל למטה ונשמט \על הרצפה . מכה נוספת נספגה בבטני . לא דיברתי . רק ליבי דיבר . 'די' הוא צעק, ליבי . ליבי הקט מתמותת מכל סיבה שאני לידו. זחלתי באיטיות ל\עבר הדלת " נמאס לי " מלמלתי ולקחתי את תיקי שזרק עליי אד. " לכי מפה ! שונא אותך במיילה" הוא אמר זורק כלי שביר על גופי . קול ניפוץ חזק קר\ע את גופי וגרם חתיכים \עמוקים בגופי, אבל רק רציתי לרוץ. קול הגשם תפח על אוזניי ו\עורפי נרטב.. מלאת דמ\עות ,תשושה ומוכה התקדמתי ל\עבר הכביש בכבדות, המעיל כאב לי ,המכנס כאב לי, כל מה שהיה \על גופי כאב לי.. הגשם שטף את ראשי והסתיר את הדמעות הבלתי פוסקות שלי. סימנתי למכוניות ל\עצור לי , אבל רק המכוניות חלפו באופן מהיר \על הכביש , ואני נשארתי שם במצב נוראי. הגי\ע כבר רג\ע שפשוט נשכבי \על ברכיי ובכיתי ללא הפסקה. נ\עלמתי מהכביש לתחנת אוטובוס שראיתי בקושי רב. רגליי כבר נכבו , ראשי כאב .. ו\עיבדתי כל רצון ב\עולם .. אנשים שלא אכפת להם , למה אתם כל כך ר\עים … אני לא יכולה לחשוב \על אהבה נורמאלית , למה לכם מותר ולי לא? למה לכם זה מצליח ולי לא? ' לא משנה ' ליבי חשב . שפתיי השרוטות נסגרו ונפתחו כל פ\עם מחדש מיבוביי . " היי הכל בסדר?" קול גבוהה במיוחד דיבר \עליי , הופ\עתי למשמ\ע \עוזניי .. האם באמת מישהוא \עצר כדי לשמו\ע מה איתי ? הרגשתי שמגי\ע לו התייחסות . לאט לאט ניגבתי את דמ\עותיי והרמתי את ראשי. טלטלים יפהפיים נצצו באור הקטן של הלילה ו\עיניים כה יפות . אבל דומה כל כך לו.. שחשבתי שזה הוא." די די בבקשה לא! " אמרתי בצ\עקות ו\עצמתי את \עייני בחוזקה והגנתי \על פניי .. הדמ\עות זלגו מחדש .."לא לא בבקשה !" המשכתי לצ\עוק והאיפור היבש נמרח \על פניי \עוד ו\עוד." א-אני לא הולך ל\עשות לך כלום " הבחור נשמ\ע מופת\ע מוריד את ידי ב\עדינות מראשי . ידיי רע\דו בצורה בלתי מוסברת." מה קרה?" הבחור שאל בדאגה והתיישב לידי , \עדיין \עבר בראשי שזה אז, הבחור המרוש\ע הזה.. אז התרחקתי בחשש מאותו הבחור, ה\עיניים שלי לא ראו דבר.. לא יכלו . " כ-כ-כלום " מלמלתי בפחד . " מה את \עושה פה בש\עה כזאת ?" הבחור שאל מ\עיף את טלטליו למאחורי אוזנייו. הסתכלתי אליו בפחד והדמ\עות המשיכו לזלוג.. הרגשתי ש\עיניי הכבידו \עליי, מרוב המכות כבר לא יכולתי לראות או לדבר, הוא שאב ממני את הכל ! הכל.. "אני יכול לשמו\ע את כל מה שיש לך \על הלב" הבחור אמר והתקרב אליי . " בבקשה תתרחק " אמרתי לו \עוצמת את \עיניי ומשיבה את ידיי \על מ\על ראשי ומקפלת את רגליי , מנסה ששום מכה לא תחדור לגופי . "היי , אני לא י\עשה לך כלום " שוב הבחור אמר מודאג והוציא מתיקו מיץ . " קחי תרג\עי " הוא אמר ותפס בפקק הבקבוק. הושטתי את ידי בכאב ל\עבר המיץ מסתכלת ב\עינייו של הבחור, כל כך טוב הוא היה .. "מה-מ-מ-ה יש ב-בזה " מלמלתי בפחד ממשי."כלום ,רק מיץ" הבחור אמר בצחקוק. "תודה" מלמלתי .


תגובות (5)

זה מדהיםםםםם את ממש מוכשרת!!!
אפשר להשתתף?

02/09/2013 07:11

וואו תמשיכי ♥

02/09/2013 07:15

שמעתן \עם השיר? חחחח אני ימשיך עוד קוראת אחת :) ונראה אם אני יוכל להוסיף :)

02/09/2013 07:19

תמשיכי!!!!!!!!

02/09/2013 07:24

שם:קת'רין
גיל:18
תיאור חיצוני:שיער חום חלק,עיניים ירוקות,רזה ונמוכה.
תיאור פנימי:שקטה וביישנית ליד אנשים שהיא לא מכירה,ידעת תמיד מה לעשות ומתי,יכולת מופלאה (!) להיכנס לצרות,נחמדה,גוד גירל,שקטה,אוהבת לצחוק,נאמנה,חסרת ביטחון עצמי,לא אוהבת את איך שהיא נראית,תמימה,היא תמיד שומרת הכול בבטן ולא אומרת לאף אחד מה שהיא באמת חושבת גם אם זה יפגע בה.
סגנון לבוש:היא אוהבת מאוד בגדים,ולובשת לפי מה שצריך לאירוע.לובשת הכול,שמלות,עקבים,חצאיות,ג'ינסים,גופיות,טישרטים,שורטים…אוהבת אקססוריז.

02/09/2013 07:57
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך