דניאל+ניילר=שלמות
אני אמשיך עוד מעט פשוט אבא שלי מגרש אותי מהמחשב ושירה מקווה שאהבת ושאר הבנות שלא שמתי אותן בפרק הזה אז סורי...
יש לי כבר פרק כתוב למחר! יאיי!
אז כמו שהבטחתי, פרק כפול לפיצוי וחלק ב' יגיע עוד חצי שעה בערך...

Start again – פרקים 2+3

אני אמשיך עוד מעט פשוט אבא שלי מגרש אותי מהמחשב ושירה מקווה שאהבת ושאר הבנות שלא שמתי אותן בפרק הזה אז סורי...
יש לי כבר פרק כתוב למחר! יאיי!
אז כמו שהבטחתי, פרק כפול לפיצוי וחלק ב' יגיע עוד חצי שעה בערך...

פרק 2
– אחרי חודשיים –
*נקודת המבט של הארי*
סופסוף אזרתי אומץ ויצאתי מהבית. כל הזמן הזה לא ממש זזתי מהמיטה, לואי היה איתי כל הזמן וניסה לעודד אותי לצאת מהבית.
באותו שבוע יצאתי רק פעם אחת, אבל ברגע שיצאתי ראיתי אותה, את קייט. קפאתי, וברחתי פנימה לתוך הבית, אבל קייט רצה אחרי. היא דפקה בדלת וראיתי אותה בוכה דרך החלון.
*נקודת המבט של קייט – קצר*
בכיתי, למה זה מגיע לי?! למה הם מצאו דווקא אותי?! עוד יותר, למה דווקא הארי?! למה?!
*נקודת המבט של לואי – חדש*
החלפתי בגדים, הייתי אמור ללכת לשירה. מאז שקייט הכירה לי אותה, נעשינו ידידים ואת האמת, אני חושב שאני מתחיל להתאהב בה. היא פשוט מושלמת! אבל אין מצב שהיא בכלל תשים עליי. היא מהממת, היא חמודה, מצחיקה, מתוקה – מושלמת פשוט!. אני? סך הכל ידיד שלה ששר בלהקה…
*נקודת המבט של הארי*
לואי ירד פתאום, לבוש בבגדים של יציאה.
"לאן אתה הולך?" שאלתי אותו.
"לשירה… למה?" "סתם… לא משנה" ניסיתי לצאת מהנושא, אני השגתי את מה שרציתי…
בזמן האחרון לואי לא היה לואי הרגיל, אלא לואי המאוהב. אני ניסיתי לגלות מי הבחורה, אבל עכשיו אני יודע מי זאת – זאת שירה!
"ביי!" הקול של לואי שלף אותי מהמחשבות שלי.
"בהצלחה עם חברה שלך לעתיד!" עניתי לו וגיחכתי לעצמי.
"הארי!!!" הוא התעצבן עליי, "מה?" שאלתי עם פרצוף תמים…
"אתה – היא – אני – היא – אתה!!!" התעצבן אפילו יותר. דפקתי לו פרצוף של WTF והוא הלך מעוצבן.
פרק 3
*נקודת המבט של לואי*
אוף איתו! איך הוא מגלה הכל הילד הזה?! טוב לא משנה, אני עכשיו בדרך לשירה ואז כשאני אחזור אני אדבר עם הארי על איך לומר לה…
הנחתי את האוזניות באוזניים ושמתי את השיר what makes you beautiful) WMYB) כן אני יודע שזה השיר שלי אבל בכל זאת…
דפקתי בדלת של שירה והיא פתחה לי לבושה בסקיני ג'ינס, כפכפים ירוקות וחולצה טורקיז עם כתוביות בלבן של – "I sexy and I know it" כמה שהיא צודקת…
"היי לואי!" היא אמרה לי עם הקול המלאכי והנעים שלה.
"היי! עניתי לה ונתתי לה חיבוק ונשיקה על הלחי, לא רציתי שהרגע הזה ייגמר…
"מה נשמע?" שאלתי אותה,
"אתה יודע, כרגיל…" היא אמרה והתחילה לבכות.


תגובות (3)

עאעאעעא חיימשלי יצא מושלם!!
תמשיי מתי שאת יכולה :)

29/08/2013 12:06

חחח לוב יו איזה עצלנית אני אין לי כוח לכתוב באנגלית חחח
תקשיבי נכון יש את הבנות האלה שאומרות אין לי רעיונות להמשך אז לי יש רעיונות בזמנים ממש הזויים כמו שיעור ספרות ושיעור ערבית (אני רק בת 12!!! למה אני צריכה לדעת ערבית?!!?!?!?!!) ואני כותבת ובאותו היום מעלה אז אם אין לי רעיונות אני לא מעלה באותו יום…
ואתמול היה לי פרק רק שלא היה לי זמן להעלות אותו אז פיציתי היום חחח חפרתי לגמרי!

29/08/2013 12:18

תמשיכי

29/08/2013 12:33
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך