מרשמלו72
עשיתי שתי פרקים ערכים גם היום וגם אתמול מקווה שתעריכו ומקווה שתגיבו עוד יותרXD

stole my heart 16

מרשמלו72 16/09/2013 857 צפיות 31 תגובות
עשיתי שתי פרקים ערכים גם היום וגם אתמול מקווה שתעריכו ומקווה שתגיבו עוד יותרXD

אני משקיעה בפרקים וכמעט לא מגיבים לי זה מבאס:-\

נק מבט תהל
קמתי בבוקר ליום שקט במלון שירה ישנה וגם סקי– רגע… איפה סקיילר החלטתי ללכת לסוויטת הבנים אולי הם יודעים איפה היא, לבשתי שורט לבן וגופיה ורודה לקחתי את הכרטיס לחדר והשארתי לשירה פתק שאני אצל הבנים כשסיימתי יצאתי וטיקטקתי בחדר שלידי זה היה כיף כי הסוויטות שלנו היו צמודות זו לזו טיקטקתי שוב והפעם כן נפתחה הדלת ויצא ממנה הארי, הוא היה נראה נורא "תגיד מה עבר על המראה שלך מה קרה?" שאלתי מודאגת ומיד גם ליאם הצטרף נכנסנו פנימה זאיין כמובן ישן ונייל היה בחדר האוכל ולואי? לואי היה במקלחת "טוב אתה רוצה לענות לי או שלא תגיד כלום וזה יישב לך בלב?" אמרתי או ליתר דיוק שאלתי והוא נאנח אך לא אמר דבר וליאם דיבר במקומו, "אתמול במועדון הארי בגד בסקיילר והיא רצה משם לסימטה חשוכה ונערים שיכורים רצו עליה היא כמעט נאנסה אבל עצרתי אותם ברגע האחרון אחר כך היא רצתה את הלבד שלה לא רציתי שתלך לבד אבל הנחתי לה ועד עכשיו היא לא חזרה" ליאם אמר בבת אחת הכל אני הייתי בשוק נדהמת על מעשה של הארי מסתכלת עליו במבט מאיים והוא רק השפיל ראשו פתאום נשמע דפיקה בדלת וציפיתי שזו תהייה סקיילר או לפחות קיוויתי אבל זאת הייתה שירה כי כנראה כשהתעוררה ראתה את הפתק שהשארתי לה ואיך לא אלה ישר הלכה לליאם היא לבשה בערך כמוני שורט וחולצה רק בצבעים שונים וסיפרו לה את הסיפור והיא נדהמה לא פחות ממני ואחרי שוק קצר אמרה, "הארי למה עשית את זה אתה יודע שאין לה למי לבכות אין לה אמא לשדבר איתה בטלאפון אבא שלה ברח למה עשית את זה אני בטוחה שכבר היא ניסתה להתאבד בחיים שלה והא סיפרה לך מה עברה בבית ספר ואתה פאקינג בגדתה בה חשבת אולי היא יכולה לעשות לעצמה משהו ברגע זה עכשיו?!" כעסה על הארי שירה וחשבתי בדיוק כמוה זאיין סיפר לי מה אמרה להם סקיילר כשהיו בבית החולים וכל כך ריחמתי עליה שאמא שלה לא הייתה שם לתמוך בה או לפחות אני ושירה חבל שלא הכרנו אותה אז….
נק מבט הארי
שירה העלת נקודה נכונה ואני בטוח שתהל חשבה כמהו לפי המבטים שדפקה 'מטומטם אתה אוהב אותה, אתה בגדת בה מול עיניה, אתה פאקינג צירפתת משהי מול עיניה, מה חשבת לעצמך?!' צעק לי מוחי בתוכי 'טוב יאללה' פצחה תהל "מה יאלה לאן" שאלתי "אתה רוצה להשאיר את זה ככה אתה רוצה שתפגע בעצמה הארי הולכים לחפש אותה!" קבעה שירה משלימה את תהל וידעתי שהן צודקות….
נק מבט סקיילר
קמתי על החוף נראיתי נורא ואיום, אוף זה היום..
~פלאשבק~
זה היה אחרי מסיבת הסוויט סיקסטין שלי יום אחרי המסיבה הכי מדהימה שהייתה לי היינו די עשירים אז זו הייתה מסיבה ענקית, הזמנתי את כל השכבה למרות כל התעללויות שעשו לי כי את מי אני אזמין כולם היו נחמדים עליי פתאום שנאתי את הצביעות הזאת אבל העדפתי את זה ככה מאשר שיתעללו בי גם בסיקסטין שלי,
אמא הייתה כל כך מאושרת לראות אותי מאושרת לפני הנסיעת עסקים שלה, ויןם אחרי זה המטוס שעלתה עליו התפוצץ והיא איתו היו ניצולים, אבל היא לא הייתה אחת מהם….
~המשך~
החלטתי לכבוש את מסיכת הפוקר פייס של הילדה שעדיין מחייכת שיש בה עדיין תקווה לחיים אבל בתוך תוכי הייתי מפורקת שנאתי את החיים שלי כי לא היה לי בישביל מי לחיות, עד שפגשתי את הארי הוא היה אהבת חיי וכשהו בגד בי וצירפת את הנערה מהמועדון, הרגשתי איך אט אט אני מתפרקת לחתיכות קטנות.
הייתי מלאת מחשבות הולכת לכיוון המלון ובלי ששמתי לב כבר עמדתי מול המלון, מיהרתי להיכנס כדי שף אחד לא יראה אותי ונכנסתי למעלית, למזלי אף אחד לא נכנס איתי וגם בקומת הסוויטות המזדרון היה ריק הודתי על כך נכנסתי מהר להתקלח אף אחד לא היה בחדר אבל לא התייכסתי לזה שהמלון ריק היום פשוט רציתי להוריד ממני את כל השיט שספגתי המים שטפו את גופי ביחד עם דמעות בכיתי בשקט בשקט חרש ופתאום שמעתי דלת נפתחת חשבתי שאלה היו שירה ותהל, סיימתי להתקלח הרגשתי שהורדתי 10 קילו מעלי ויצאתי מהמקלחת כאילו הכל בסדר, כאילו הארי לא בגד בי מול עיני, אבל הכל היה לא בסדר אבל הסתרתי את זה לבשתי חזיה ותחתון תואמים שורט קצרצר וחולצת בטן שחשפה את העגיל שלי וכשיצאתי מחדר המקלחון שירה ותהל הרגו אותי בחיבוק מוחץ שכולל אני שמחה שאת בסדר הכל יהיה טןב ועוד כל מיני מילמולים שלא הקשבתי יותר. הלטתי שאני צריכה קצת מוזיקה אז ירדתי לחדר מוזיקה שהיה למטה ליד הבר הגדול בקומת הכי למטה היה שם פסנתר וגיטרה ואקורדיון וצ'ילו וגם כינור אבל ידעתי לנגן רק על גיטרה ופסנתר אז על הגיטרה ניגנתי ושרתי mirrors של ג'סטין טימברליק ואז ראיתי שמשהו צופה ואלה מי עם לא הארי צפה בי והא התקדם "סליחה" הוא אמר הוא חצוף הוא חושב שאם הוא יבוא ויבקש סליחה אני יסלח ויתחנן לחזור עליו טעות "מה באמת הארי ציפיתי ליותר… אתה פאקינג בגדת בי מול העיניים שלי, אבל בתאכלס מה חשבתי חייתי באשליה שזה ימשך יותר משבוע וזה נמשך, עד שפאקינג שכתי על מי אני מדברת על הארי סטיילס אליל הבנות שמתחיל עם כל מה שנע, אז תן לחדש לך סטיילס, אותי נטשו הרבה פעמים וכשאתה בגדת בי הרגשתי שכבר אין לי בשביל מי לחיות היום, היום זה היום שהמטוס שאמא שלי עלתה עליו התפוצץ וכשאני צריכה כתף לפרוק עליה דמעות אתה בגדת בי אז נחש מה אני לא רוצה לחזור עליך ולחיות בחרדה שתבגוד בי עוד פעם ולא אכפת לי עם היית שיכור עשית את זה עכשיו איפשר ללכת?" שאלתי אותו בציניות מותירה אותו המום והולכת משם בוכה והוא אחריי וכבר התחלתי לרוץ והגעתי למעלית קיוויתי שתיסגר לפני שהארי יכנס לחצתי על סגור מלא פעמים "נו כבר תסגרי מעלית מזורגגת" אמרתי בוכה עוד יותר וזהו! המעלית נסגרה שניה לפני שהארי נכנס בכיתי חזק במעלית עד שהגעתי לחדר ונעלתי אותו מהר ראיתי את הארי נכנס לחדר שלו בעצבים ואני נשענתי על הדלת מחליקה לישבה ובוכה בעוד ששירה ותהל מנסות להרגיע אותי…


תגובות (31)

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

תמשיכי עכשיו קראתי את שני הפרקים!!!!!

17/09/2013 00:05

עאעאעא תמשיכיי זה מושלם מהממת שלי..!!!

17/09/2013 01:23
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך