סורי שלא העלתי המון זמן פרק פשוט אין לי כמעט זמן ..
מקווה שאהבתם וסורי שהוא קצר אני אנסה שפרק הבא יהיה יותר ארוך❤

Story of my life-סיפור חיי פרק 23

10/02/2014 1009 צפיות 3 תגובות
סורי שלא העלתי המון זמן פרק פשוט אין לי כמעט זמן ..
מקווה שאהבתם וסורי שהוא קצר אני אנסה שפרק הבא יהיה יותר ארוך❤

נקודת מבט קייט

׳זאין בוא עושים מסיבת הפתעה להארי בוא קומה13 חדר 400 יאללה מהר הוא בדרך׳ צעקתי לו בטלפון וישר ניתקתי.  
-אחרי חמש דקות-
׳נוווווו איפה זאין לואי צריך להביא את האריייי׳ אמרתי ׳הארי חסר סבלנות לראות אותך הוא חושב שקרה לך משהו׳ אמילי אמרה ׳תגידי ללואי שיגיד להארי שלא קרה לי כלום אני פשוט ישנה׳ אמרתי ׳טוב׳ היא אמרה ופתאום נפתחה הדלת ומי עמד שם?? זאין כמובן ׳מלכת אנגליה הגיע ברוך השם יאללה תגידי ללואי׳ אמרתי ונייל בא וחיבק אותי ׳אחותי תירגעי אל תלחצי׳ הוא אמר חחחחחחחחחחח אני חולה עליו הוא כמו אח שלי במקום מייק. 
׳נו דיברת עם לואי?׳ שאלתי ׳כן הם עולים במעלית בדיוק׳ אמילי אמרה לי ׳טוב תחזיקו בלונים נייל אתה תחזיק את הקונפטי וגם אתה זאין יש לי פה עוד אחד וליאם אתה תצלם׳ אמרתי וזרקתי לו את המצלמה ׳הנה אני שומעת את הכרטיס של החדר מוכנים?׳ אמרתי והארי נכנס ׳הפתעהההההההההההההההההה!!!!!׳ צעקנו לו כולם ואני קפצתי עליו בנשיקות ארוכות ורטובות ׳מי ארגן את כל זה?׳ הוא שאל ׳חברה שלך׳ זאין ענה לו ׳אני פשוט מאוהב לך בצורה תודה לאב שלי!׳ הוא אמר ונישק אותי ׳טוב יאללה בואו ארוחת בוקר׳ צעקתי נתתי יד להארי וירדנו למטה.
׳אוקי פנקייק סלט ירקות חביתה גבינה צהובה קוטג׳ גבינה לבנה ופנקייק׳ אמרתי ומילאתי להארי את הצלחת בכל האוכל הזה… או ליתר דיוק מילאתי לשנינו את הצלחת באוכל הזה. 

אחרי חצי שעה של צחוקים והכול יצאנו ואז ראיתי את אמא של הארי וגמה ולא התייחסתי רציתי לראות אם הארי רואה אותם ׳שלום איזה חדר נמצא הארי סטיילס?׳ היא שאלה ׳היייי הארי זו לא אמך שם?׳ שאלתי אותו ׳יואו כן׳ הוא אמר עזב את ידי ורץ אליהם ׳אמאא! כמה התגעגעתי!׳ הוא אמר ׳הארי שלי!!׳ אימו אמרה וחיבקה אותו ונישקה אותו בלחי ׳גמקההה!!!!׳ הוא צעק והרים אותה , איך אני מתגעגעת לאח שלי עכשיו בקטעים באלה. 
׳אמא גמה בואו תכירו את חברה שלי קייט׳ הוא אמר וגרר אותם לכיווני ׳היי קייט׳ גמה אמרה וחיבקה אותי ׳היוש׳ החזרתי לה ׳היי קייט שמעתי עלייך הרבה׳ אימו אמרה והוצאתי צחקוק קטן ׳חחח גם אני עליך, את נשמעת אמא למופת לפי הסיפורים שלו׳ אמרתי ׳או איזה חמודה תודה!!׳ היא אמרה ׳אנחנו לא נפריע לכם באנו לומר רק שלום והסתכלתי על הפרצוף של הארי המבואס ברגע שהיא אמרה את זה , כנראה הוא חושב שהיא שכחה מהיום הולדת , מה הולך להיות בערב הוא ממש אבל ממש יתלהב. 
׳יאללה ביי!׳ הם אמרו ויצאו מהמלון ׳בוא נעלה למעלה לחדר של הבנות כולם׳ אמרתי ׳זהו מעכשיו שהחדר לא שלך את מנדבת אותו?????׳ אלינור אמרה וכולנו צחקנו ׳יאלה יאלה כנסו למעלית׳ אמרתי ׳איפה המפתח?׳ אמילי שאלה ׳אצלייייי׳ עדי צעקה ׳יאללה כנסו׳ נכנסנו כולם ואז נשמעה דפיקה בדלת, אני לא מאמינה!


תגובות (3)

תמשיכיי

11/02/2014 02:33

תמשיכייייייייייייייי מהרררררררררררררררררררררררר

11/02/2014 05:56

תמשיכי במהירות! :)

11/02/2014 08:08
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך