היי בנות,
סליחה שלא העלתי פרק הרבה זמן..
פשוט יש לי סוג של מחסום כתיבה אני מקווה שהוא הסתיים או איך שאומרים את זה..
הפרק הבא יעלה בשישי שבת.
מקווה שאהבתם את הפרק הנוכחי❤

Story of my life-סיפור חיי פרק 24

18/02/2014 1072 צפיות 3 תגובות
היי בנות,
סליחה שלא העלתי פרק הרבה זמן..
פשוט יש לי סוג של מחסום כתיבה אני מקווה שהוא הסתיים או איך שאומרים את זה..
הפרק הבא יעלה בשישי שבת.
מקווה שאהבתם את הפרק הנוכחי❤

׳איפה המפתח?׳ אמילי שאלה ׳אצלייייי׳ עדי צעקה ׳יאללה כנסו׳ נכנסנו כולם ואז נשמעה דפיקה בדלת, אני לא מאמינה!
׳יואווווווו מה אתם עושים כאן?׳ שאלתי וקפצתי עליהם ׳מיזהההההה׳ שמעתי את הארי צועק ׳ליאב עילאי ורועי!!!׳ אמרתי ׳מהההההההההה?!!!!!!׳ עדי ואמילי רצו אליי ׳אני לא מאמינה שאתם כאן!!!׳ עדי צעקה וקפצה על רועי והסתכלתי על נייל שהוא רתח מאחורה ׳אסור לנו לבקר אותכם טיפה?׳ רועי שאל ׳ברור שמותר!׳ אמרתי וקפצתי על עילאי. 
׳היי אני הארי חבר של קייט׳ הארי בא וחיבק אותי בכוונה שיראו שאני שייכת לו ׳ורני לואי חבר של אמילי׳ לואי בא וחיבק וצרפת את אמילי ׳ואני נייל חבר של עדי׳ נייל אמר וחיבק אותה ורועי בדיוק שתה טיפה מים שנתתי לו והוא נחנק שנייל אמר שהוא חבר של עדי ׳מהה?׳ רועי אמר ׳כן מה אתה מופתע,תראה איזה כוסית היא והיא רק שלי׳ נייל אמר והסתכל על עדי והיא הסמיקה.  
׳בואו כנסו׳ אמרתי ׳לאב לא אמרנו שאנחנו הולכים להסתובב?׳ הארי אמר ועצר אותם שלא ייכנסו ׳אבל הם באו במיוחד בשבילנו ניצא עוד מעט׳ אמרתי והכנסתי אותם לחדר אחרי שהזזתי להארי את היד. 
׳אנחנו הולכים׳ הבנים אמרו ׳טוב דברו איתנו נדבר בערב׳ אמרתי וסגרתי אחריהם את הדלת ׳נראלי הארי התעצבן שהזזתי לו את היד והכנסתי את הבנים׳ לחשתי לאמילי באוזן. 

-נקודת מבט הארי-
׳ואי זה מעצבן אותי אלוהים! ראיתם איך הם העיפו אותנו מהחדר כדי להיות איתם?!׳ שאלתי את הבנים ׳הארי תירגע הם חברים שלהם כולה מה אתה מקנא??׳ לואי אמר לי ׳לואי כנראה שאתה לא מודע לזה שליאב היה החבר של אמילי ואין לדעת מה יקרה שהם שישתם כולם בחדר אחד׳ אמרתי ׳מזאת אומרת היו ביחד??׳ לואי אמר לי ׳כןכן מה אתה מתפלא וגם אתה נייל תתחיל לדאוג!! רועי היה פעם חבר של עדי למשך כמה זמן׳ אמרתי אבל הייתי צריך לומר אחרי שהוא היה שותה את המים ׳פאק מהההה??׳ אמר אחרי שהוא ירק את המים ׳בנים בנים תירגעו יקנאים אתה סומכים על חברות שלכם או לא ?׳ זאין אמר ׳כן אב-׳ נקטעתי על ידי זאין ׳נו אז מה אתה מקנא?? תירגע אני יודע שהן חולות לכם על התחת תירגעו!׳ זאין 
אמר ׳טוב טובב׳ אמרתי ׳כן תראו אני ופרי איך אנחנו מסתדרים?׳ זאין אמר ושמעתי את ליאם אומר ׳אני אוהב אותך׳ וכחכח את אפו באפה של אלינור , אני פשוט מאוהב בזוג הזה.  
׳אני עולה לחדר אני חייבבב דחוף להתקלח׳ אמרתי ורצתי למעלית ׳חברר תהיה מוכן בשמונה וחצי ניצא טיפה בכל זאת היום הולדת שלך׳ לואי צעק ׳טובבבבבבב!׳ צעקתי חזרה ובדיוק המעלית נפתחה ונכנסתי אליה. 

-נקודת מבט של לואי-
אחרי מה שהארי אמר שליאב היה חבר של אמילי זה העלה לי חשדות בראש, למה להם לבוא עד לכאן? וואי אני חייב לדבר עם אמילי על זה ! עליתי לחדר של הבנות ושמעתי צחוקים ולא רק זה אלה גם כאלה שאומרים ׳אוווו׳ טוב נראה מה יהיה דפקתי בדלת וליאב הזה פתח לי ונכנסתי בלי לומר לו שלום ׳אמילי בואי שניה׳ אמרתי לאמילי וראיתי שכולם ישבו על המיטה וצוחקים ׳מה?׳ היא שאלה ׳פשוט בואי׳ אמרתי ונתתי לה יד והלכנו לבחוץ ׳את היית חברה של ליאב?׳ שאלתי ׳כן למה???׳ היא שאלה ׳שמעי אני אהיה הכי כנה שיש , אני פוחד שעכשיו שהם באו שהוא יגנוב אותך ממני אני אוהב אותך את מבינה ואני לא אוהב שבחורים אחרים מסתכלים עליך.. ׳ אמרתי וראיתי דמעה בעין שלך ׳אני מאוהבת לך בצורה אף אחד ובטח של ליאב יגנוב אותי ממך׳ היא אמרה וקפצה עליי בנשיקה , אין יותר מאושר ממני אין! 
׳אני….מאוהב….בך!׳ אמרתי בין נשיקה לנשיקה ׳טוב לא נפריע לכם כנסי תהני ותזכירי לקייט שיש לה עוד להכין את המסיבת הפתעה להארי והאולם פה למטה אמור להיות מוכן כבר אז..׳אמרתי ׳טוב אז להיות מוכנים בשמונה?׳ היא שאלה ׳כן אבל אל תתלבשו לי חשוף מדי! לא נראה שנייל אני הארי וליאם נאהב את זה.. בעיקר אני!׳ אמרתי ׳טובבבב טוב אהובי שלי ורק שלי!!׳ היא דפקה לי נשיקה צרפתית רטובה לוהטת ונכנסה לחדר. 
הגעתי לחדר שלי ונכנסתי בצעקה ׳אני פשוט מאוהבבבבבבבב!!!!!!!!!׳


תגובות (3)

תמשיכייי

18/02/2014 12:18

אהבנו ואהבנו מאודדדדד
סוף סוף המשכת! !!!!
תמשיכיייייע

18/02/2014 13:56

מושלם תמשיכייייי:)

18/02/2014 22:57
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך