המבחן התבטל לי, אז החלטתי לעלות את פרק 27 , מקווה שאהבתםם❤❤

Story of my life -סיפור חיי פרק 27

22/02/2014 999 צפיות 4 תגובות
המבחן התבטל לי, אז החלטתי לעלות את פרק 27 , מקווה שאהבתםם❤❤

טוב אז הפרק הזה ישנה טיפה את הסיפור כי לא יהיה יותר ׳הייט׳ או איך שלא אומרים את זה, רוצות לדעת למה? תקראו ותגלו❤

—————————————

-נקודת מבט הארי-
וואי עוד חמש דקות אני אמור להיות מוכן ועוד לא שמתי נעליים ולוקח לי שעה לשים נעליים אני ,פתאום נשמעה דפיקה בדלת פתחתי וזה היה או ליתר דיוק זאת הייתה טיילור.. 
׳אה טיילור?׳ שאלתי ׳ככה אתה מקבל אורחים שלך?׳ היא שאלה ובלי הודעה מוקדמת נכנסה לחדר והתיישבה על המיטה ׳היי טיילור מה שלומך?׳ שאלתי בקול ציני ׳או ברוך השם,שלומי בסדר תודה ששאלת מה איתך?׳ היא שאלה ׳אני בסדר אבל את צריכה ללכת יש לי דברים יותר חשובים לעשות מאשר להיות פה איתך באותו חדר לאחר שבגדת בי׳ ירקתי את זה מהפה ואטמתי את עצמי בלי שום רגש ׳אבל האר-׳ היא באה לומר אבל קטעתי אותה ׳אין שום האר יותר הבנת עכשיו עופי׳ אמרתי ׳סליחה על מה שאני עומדת לעשות אבל אני לא יכולה להתאפק׳ היא אמרה וקפצה עלי בנשיקה צרפתית ניסיתי לחסום אותה אבל לא יכולתי היא פשוט לא התנתקה ממני, והדבר שהכי לא רציתי שיקרה קרה: קייט נכנסה והסתכלה עליי וירדו לה דמעות מהעיניים ישר דחפתי את טיילור בכוח שלא ידעתי שיש לי ׳קייט נשבע לך שאני לא נישקתי אותה היא נישקה אותי!׳ אמרתי מנסה להתחנן שתאמין
לי ׳אני.. פשוט לא מאמינה׳ אמרה מגמגמת ובוכה ׳נתתי לך את ליבי ושברת אותו לרסיסים׳ המשיכה לומר בוכיה ׳אני לא נישקתי אותה!! נשבע לך היא נישקה אותי!׳ אמרתי מנסה להתקרב אליה בזמן שטיילור על המיטה מזמזמת איזה שיר ׳שתקי כבר !!!!!׳ צעקתי עליה ׳פשוט.. אל תתקרב אלי׳ היא אמרה ורצה לכיוון החדר שלה עם הבנות ׳אניי לא מאמין!!׳ אמרתי ׳תעופי לי מהחדר הרסת לי עכשיו הכול ! הפרדת אותי מהאישה שאני הכי אוהב!!׳ אמרתי והוצאתי אותה מהחדר ׳אבל האר היא סתם אחת אני יותר שווה ממנה׳ היא אמרה ׳יש לי שני דברים להגיד לך: 1 בחיים אבל בחיים אל תקראי לי יותר האר הדבר השני הוא שאף אחת לא תהיה יותר שווה ממנה ובטח שלא איזה אחת שחשה את עצמה׳ אמרתי ופשוט טרקתי לה את הדלת בפרצוץ נשכבתי על המיטה והתחלתי להזיל דמעות.

-נקודת מבט קייט-
׳נו לואי איפה הארי?׳ שאלתי את לואי ׳התקשרתי אליו והוא אמר שעוד דקה הוא יורד׳ לואי אמר ׳אבל עבר 10 דקות!!׳ אמרתי ׳טוב אני עולה לראות אם קרה משהו׳ אמרתי ולקחתי את הכרטיס של החדר ׳טוב׳ לואי אמר והלך לכיוון הבר. 
עליתי במעלית ויצאתי ממנה פתחתי את החדר ולא האמנתי למראה עיניי ! הארי מתנשק עם איזה אחת שאני לא יודעת אפילו איך קוראים לה ,התחלתי להזיל דמעות ׳קייט נשבע לך שאני לא נישקתי אותה היא נישקה אותי!׳ הוא החל לומר לי ׳אני… פשוט לא מאמינה׳ אמרתי אמרתי בוכה ומגמגמת ׳נתתי לך את ליבי ושברת אותו לרסיסים׳ אמרתי ׳אני לא נישקתי אותה!! נשבע לך היא נישקה אותי!׳ הוא אמר והוא ניסה להתקרב אלי ואני רק התרחקתי וזאתי שנישקה אותו החלה לזמזם איזה שיר והארי צעק עלי לשתוק נראלי ׳פשוט.. אל תתקרב אלי׳ אמרתי ורצתי לחדר שלי עם הבנות והתחלתי לבכות כמו שבחיים לא בכיתי! בחיים ! הוא שבר את הלב שלי אחרי כל מה שארגנתי לו למטה , אני באמת אהבתי אותו באמת שכן.
׳קקייט?׳ שמעתי קול של בנות וראיתי מאחורי את אלינור עדי ואמילי ׳תותתתתתתתתת מה קרה?׳ אמילי התקרבה אלי וחיבקה אותי ׳הארי בגד בי׳ אמרתי ׳מההההההה?׳ עדי צעקה ׳הוא הולך לחטוף על זה ובגדול!׳ שמעתי את נייל אומר לעדי בחוץ והקול שלו ודלה רק הלך והתרחק ..


תגובות (4)

תמשיכיייייי

22/02/2014 02:11

תמשיכייייייי במהירות!

22/02/2014 02:24

תמשיכי!!

01/03/2014 06:18

תמשיכיייי זה מושלם :)

19/03/2014 06:20
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך