בנותתתת! ממש ממש סליחה שלא העלתי פרק הרבה זמן פשוט היה לי מחסום כתיבה כזה ורני מקווה שעכשיו הוא נשבר.. מקווה שאהבתם, שבת שלום❤

Story of my life-סיפור חיי פרק 28

21/03/2014 993 צפיות 3 תגובות
בנותתתת! ממש ממש סליחה שלא העלתי פרק הרבה זמן פשוט היה לי מחסום כתיבה כזה ורני מקווה שעכשיו הוא נשבר.. מקווה שאהבתם, שבת שלום❤

-נקודת מבט קייט-

 ׳הארי בגד בי׳ אמרתי ׳מההההההה?׳ עדי צעקה ׳הוא הולך לחטוף על זה ובגדול!׳ שמעתי את נייל אומר לעדי בחוץ והקול שלו ושלה רק הלך והתרחק..

-נקודת מבט נייל-

׳מה זה אומר שהוא בגד בה?? חכי חכי אני יראה לו מזה׳ אמרתי ועליתי המעלית עם עדי לחדר של הארי וקייט.. לחדר של הארי עכשיו ליתר דיוק..
׳הארי!!!!!!׳ נכנסתי הצעקה וראיתי אותו על המיטה בוכה ׳מה?׳ הוא הרים את ראשו והעיניים שלו היו אדומות ונפוחות ׳למה בגדת בקייט?!!!!׳ שאלתי ז׳ לא בגדתי בה !!!! אוףףףףף אתה לא מבין שאני אוהב אותה? שהיא הראשונה שבאמת אבל באמת התאהבתי בה? טיילור קפצה עליי בנשיקה אחרי שצעקתי עליה שתעזוב את החדר והדיוק קייט נכנסה וניסיתי להסביר לה אבל לא כל כך הצליח לי' הוא אמר ממשיך לבכות ׳באמת?׳ שאלתי ׳כןןן!!!׳ הוא אמר ׳טוב תנסה לדבר איתה אני לא רוצה להתערב בינכם.. חבל אחרי מה שהיא הכינה לך למטה׳ אמרתי ׳מה? מה היא הכינה לי למטה?׳ הוא אמר קם מהמיטה ומשפשף את עיניו ׳מסיבת הפתעה ענקית! הכול יש שם! כמובן שאנחנו עזרנו לה גם בחינה כספית וגם איך לסדר אבל יצא פצצה.. חבל שהיא לא תחגוג איתך..׳ אמרתי ׳אני אחזיר אותה אלי אתה עוד תראה!׳הארי אמר אליי ׳זה כבר לא תלוי בך חבר׳ אמרתי ויצאתי מהחדר. 

-נקודת מבט קייט-
׳הוא בגד בי אחרי שנתתי לו את הלב שלי את האמון שלי בו׳ אמרתי לאמילי ועדי ׳די אני בטוחה שנייל דיבר איתו והוא הסביר לו מה היה, קייט תשמעי לי הארי מאוהב בך הוא לא יעשה את זה לך׳ עדי אמרה ופתאום נייל נכנס ואמר לעדי לבוא איתו. 

-נקודת מבט עדי-
׳מה היה?׳ שאלתי ׳עדי הנא בוכה את הצורה בחדר שלו אף פעם לא ראיתי את הארי ככה בוכה פעם ראשונה הוא אמר לי שטילור קפצה עליו והוא ניסה להיפרד ממנה והוא לא הצליח׳ נייל אמר והייתי בשוק, מה יש מצב שהארי לא בגד בה? וואי הם זוג כל כך יפה ואני אהיה מזה עצובה אם הם ייפרדו.
׳היייייי עדיי!׳ נייל צעק מולי וכנראה שעסקתי במחשבות ולא ראיתי שהוא המשיך לדבר ׳טוב נראה כבר מה נעשה אי אפשר להשאיר את המצב ככה׳ אמרתי ׳טוב אני אילך לחדר׳ נייל אמר ׳טוב׳ אמרתי ונתתי לו נשיקה צרפתית ארוכה בפה שכנראה נמשכה יותר מדי זמן, התנתקתי ממנו והלכתי לחדר שלנו-של הבנות. 
נכנסתי לחדר וראיתי את המזוודה של קייט על המודה והיא אורזת את הבגדים ׳מהההההה את לעזאזל עושה!!!!!?׳ צרחתי את החיים שלי שראיתי שהיא מוציאה בגדים מהארון ואת אמילי מחזירה את הבגדים ׳נוסעת הביתה אני לא יכולה להישאר כאן שהוא כאן׳ היא אמרה ׳קיייט! תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב! הוא פאקינג לא בגד בך! אני יכולה להסביר לך אבל תשבי ולא תכניסי בגדים למזוודה?׳ אמרתי ׳לא אין לך מה להסביר לי הוא שיחק איתי הוא רצה רק לחזור לזונה ההיא׳ (סליחה למי שמעריצה פה את טיילור סוויפט) קייט אמר ׳לא ממש לא קייט! הוא אוהב אותך הוא רוצה אותך ממש הוא לא היה עושה לך את זה זאת טיילור שקפצה עליו בנשיקות כי היא חושבת שהוא עדיין אוהב אותה׳ אמרתי ׳זה לא משנה הוא עדיין המשיך לנשק אותה הוא לא הפסיק וזה עדיין פגע בי ואת יודעת כמה אני עדינה׳ קייט אמרה ׳טוב אבל לפחות תחשבי על זה שלא תעזבי אל תחשבי עליו תחשבי על זה שנעבור בכל המדינות בעולם כמעט ותהיי איתנו ונעשה מלא שופינג והכול׳ אמילי אמרה לה וקפצה עליה על מנת -כנראה- לשמח אותה וטיפה הצליח לה כי היא חייכה ממש ממש חיוך קטן ואני לא התאפקתי וקפצתי עליהם ׳BFF שלי אני אוהבת את שתיכןןןןן אתם החברות הכי מיוחדות שלי ואני הכי אוהבת אותכם שיש אתם לא מבינות כמה!!׳ קייט אמרנו ׳גםםםם אנחנו סיס !׳ אמילי אמרה לה ונתנה לה נשיקה בלחי ׳נו אז מה את מחליטה?׳ שאלתי ׳אני לא יודעת עדיין אודיע לכן מחר בבוקר׳ היא אמרה ונכנסה למיטה ׳אני איכנס קצת לישון לשכוח מהערב הזה לילה טוב׳ היא אמרה ועצמה את עינייה ׳לילה טוב אחותי׳ אמרתי ואני ואמילי יצאנו מהחדר. 

-בוקר-
(עדיין מנקודת המבט של עדי)
קמתי בבוקר וראיתי את הבנות עדיין ישנות אז החלטתי להתקלח ואז ללכת לנייל, ואת זה עשיתי. 
דפקתי על דלת חדרו של נייל וזאין וזאין פתח לי עם בוקסר בלבד.. שכחתי לציין את זה שהוא גם חתיך??
׳בוקר טוב חתיךך׳ אמרתי נתתי לו השיקה על הלחי ׳איפה נייל?׳ שאלתי ׳יישן עדיין, רוצה נעשה לו השכמה?׳ הוא שאל עם חיוך ערמומי ׳יאללה׳ אמרתי וזאין הלך והביא צופר כזה ׳מוכנה?׳ והנהנתי ׳3…2…1…׳ והוא צפר הצופר שהיה כל כך חזק שהעיר את כל הבנים ולא רק את נייל ׳בוקרררר טוב אהוביייי!!׳ אמרתי ׳בוקר טוב אהבת חיי היחידה׳ הוא אמר ובא לנשק אותי ׳אפאפאפ לך לצחצח שיניים ואז׳ אמרתי לו והנא קם ואחרי דקה חזר וקפץ עליי בנשיקות. 

-נקודת מבט קייט-
אחרי אתמול קמתי כולי הפוכה ודיכאונית הוא פגע בי כל כך ואני לא יודעת מה עשיתי לו שהוא פגע בי ככה. 
קמתי מהמיטה צחצחתי שיניים והתלבשתי בבגדים ספורטיביים עשיתי קוקו גבוה והתאפרתי ממש ממש טיפה- אודם בהיר ורוד ומסקרה- אני אין לי פצעונים על הפנים אז אני לא צריכה לשים מייק אפ אבל לפעמים אני שמה בגלל שזה יפה גם. 
יצאתי והזמנתי מעלית לכיוון הקומת כניסה והיא נפתחה ודווקא עכשיו הוא היה שם-הארי. 


תגובות (3)

תמשיכיייי

21/03/2014 16:14

תמשיכייייי

21/03/2014 16:24

מהמםםםםםם תמשיכייייייי

21/03/2014 22:02
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך