שיהיה שבוע טוב לכולנו ❤

Story of my life-סיפור חיי פרק 29

22/03/2014 1094 צפיות 3 תגובות
שיהיה שבוע טוב לכולנו ❤

מהפרק הקודם;
-נקודת מבט קייט-
התלבשתי בבגדים ספורטיביים עשיתי קוקו גבוה והתאפרתי ממש ממש טיפה- אודם בהיר ורוד ומסקרה- אני אין לי פצעונים על הפנים אז אני לא צריכה לשים מייק אפ אבל לפעמים אני שמה בגלל שזה יפה גם. 
יצאתי והזמנתי מעלית לכיוון הקומת כניסה והיא נפתחה ודווקא עכשיו הוא היה שם-הארי. 

פרק 29: נכנסתי למעלית ולא התייחסתי אליו ׳קייט אני יכול לדבר איתך?׳ הוא שאל ׳לא׳ עניתי בביטחון מלא ׳קייט בבקשה תשמעי מה שיש לי לומר!׳ הוא אמר ׳לא רוצה הארי אתה שברת את הלב שלי אני עשיתי בשבילך הכול אפילו אתמול ארגנתי לך גם מסיבת הפתעה ומה אתה עשית? התנשקת ואולי גם זיינת אותה אז תעשה לי טובה ותשתוק! אמרתי והרגשתי איך הדמעות עולות לי ׳זה ממש לא ככה!׳ הוא אמר ׳אני לא רוצה לשמוע אותך אתה לא מבין!! אתה שברת אותי כל כך! ניסיתי שהקשר שלנו יילך טוב ואני מכירה אותך שלושה שבועות במקרה הזה וחשבתי שנהיה כמו הזוגות ההם שנה והכול אבל אתה לא רצית את זה כנראה וניצלת את ההזדמנות שאני לא בחדר והבאת אותה ונישקת אותה! אז די!׳ צעקתי והדמעות פה כבר פרצו לי אז התחלתי לבכות והוא ניסה להתקרב אלי ׳תתרחק עכשיו!׳ אמרתי והמעלית נפתחה אז יצאתי ממנה והלכתי לאן שהרגליים שלי הוליכו אותי. 

-נקודת מבט הארי-
אני כזה טיפש! למה לא הוצאתי את טיילור איך שהיא נכנסה לחדר ? וואי איבדתי עכשיו את אהבת חיי אוףף. 
קול קטע את רצף המחשבות שלי וזה היה ליאם ׳הארי מה קרה לך? אתה כל כך לא מפוקס׳ הוא אמר שבאתי להתיישב בכיסא שלי בחדר אוכל ׳אני וקייט נפרדנו׳ אמרתי ׳מההה?׳ הוא צעק וכל האנשים בחדר אוכל הסתכלו עליו ׳סליחה׳ הוא אמר לכולם והם חזרו לאכול ׳אני אספר לכולכם מה קרה אחר כך בחדר שלנו למעלה׳ אמרתי וקמתי לקחת לי אוכל ׳טוב׳ ליאם אמר והמשיך לאכול. 
סיימתי לאכול ועליתי לחדר שלי ושל קייט..ואז היה לי טלפון ׳פול׳ היה כתוב על המסך ׳הלו?׳ עניתי ׳היי הארי אתה עם שאר הבנים עכשיו?׳ פול שאל אותי ׳לא׳ עניתי ׳טוב אז תיגש אליהם ותגיד להם לרדת עכשיו למטה קיבלתי את הלוז שלכם למחר ולעוד כמה ימים אחרי זה׳ הוא אמר ׳טוב׳ עניתי וניתקתי את הטלפון ושלחתי הודעה לקבוצה של הבנים שיירדו לקומת כניסה של המלון פול מחכה לנו שמה. 
ירדנו כולנו ובאתי לצאת מהמעלית וקייט בדיוק נכנסה ׳קייט בבקשה׳ אמרתי ׳לא׳ היא אמרה והמעלית נסגרה, נאנחתי קלות והתקדמתי לכיוונם של הבנים היושבים על הספות ומקשיבים למה שפול אומר ׳טוב בנים אז הנה הלוז שלכם לימים הקרובים; מחר יש לכם שתי ראיונות וצילומים, מחרותיים הופעה יום לאחר מכן פגישה עם מעריצות וחתימות, ויום לאחר מכן עוד פעם ראיונות וגם השקה לבושם החדש שלכם ולאחר מכן יש לכם יום אחד חופשי ואז עוברים לארץ אחרת׳ הוא אמר ׳קחו את הדפים הללו ותעברו עליהם זה שיר חדש שעוד יומיים תופיעו איתו בהפתעה למעריצות-לואי וליאם כתבו לכם אותו׳ הוא אמר ׳אז אתם לא תצטרכו אבל בכל זאת אביא לכם-לשניכם׳ הוא אמר וחילק להם את הדפים ׳אתם רשאים לעלות לחדר שלכם-שאר היום שלכם חופשי כרגע׳ הוא אמר וניגש לקבלה לדבר שמה עם אנשים ׳אני עולה לחדר׳ אמרתי ובאתי לקום ׳אפאפאפפפ׳ ליאם אמר ׳אתה בא איתנו עכשיו לחדר ומספר לנו מה קרה׳ הוא המשיך את דבריו ׳טוב׳ אמרתי ועלינו לחדר של הבנים. 
׳טיילור באה לחדר שלי אתמול בערב ואז היא קפצה עליי ונישקה אותי ובדיוק קייט נכנסה׳ אמרתי ונאנחתי ׳פאק מה׳ זאין אמר והיה בהלם כולו ׳כן אני מנסה לדבר עם קייט שלחתי לה אלף הודעות והתקשרתי והיא מסננת׳ אמרתי ׳כי זה פגע בה הארי תנסה דרך להוכיח לה שאתה צודק שטיילור היא זו שקפצה
עליך בנשיקה ולא אתה עליה שהיא בא אליך ואתה לא הבאת אותה׳ ליאם אמר ׳כן אה חבל שאין מצלמות בחדר׳ לואי אמר ונאנח ׳דווקא יש!!!!! אחי הצלת אותי׳ אמרתי וחיבקתי אותו, רצתי למעלית שתוריד אותי לקומת כניסה ושמה אוכל לבקש מהם לתת לי את התצלומים של אתמול בערב, אם הם יצטרכו כסף אני אתן, לא משנה כמה, קייט תחזור שוב להיות שלי!
׳היי מי האחראי כאן על המצלמות שיש בחדרים?׳ שאלתי ׳אני אדוני מה אתה צריך?׳ בחור בשנות העשרים שלו נראלי שאל אותי ׳אני יכול לקבל צילומים של אתמול בערב של חדר מסוים?׳ שאלתי ׳סליחה אדוני זה מנוגד לחוקים שלנו לתת צילומים, אם אתה רוצה תדבר עם בעל המלון הוא יגיע בערב בשעה 7׳ הוא אמר ׳בסדר רק איך קוראים לך?׳ שאלתי ׳אוסטין׳ הוא ענה ׳טוב׳ אני עניתי וחזרתי למעלית מחכה בקוצר רוח לשעה 19:00. 

-קצת על אוסטין-
בן 20 עיניים כחולות שיער שחור שרירים ומטפח את עצמו מסור לעבודתו ואם תהיה לו חברה יהיה מסור לה, לא בוגד שותה רק שהוא יכול-קורה לעיתים רחוקות, המשפחה שלו היא הדבר הכי חשוב שיש לו

(אני מספרת על אוסטין בגלל שהוא היה חבר ילדות של קייט שהייתה ממש קטנה עד שהיא עברה)

-חזרה לסיפור-
נכנסתי לחדר עדיין מדוכא ומקווה שהמנהל ירשה לי לקחת את מה שהיה אתמול שקייט לפחות תאמין לי, אני אפעם לא אהבתי בחורה ככה אני תמיד הייתי מזיין אחת וזורק אבל היא אחרת היא שונה שהיא נגעה בי היה לי זרמים הבטן שלי התהפכה 180 מעלות וכולי הצטמררתי ממגעה… היא חייבת לחזור להיות שלי אחרת אני לא יודע איך אחזיק מעמד בלעדיה. 

-נקודת מבט קייט-
׳וואייייייי הארי לא מפסיק לסמס לי ולהתקשר אלי׳ אמרתי לעדי ׳כי הוא רוצה שתקשיבי לו כנראה׳ היא ענתה לי ׳אני אקשיב לו בעולם הבא יאללה הוא פגע בי' אמרתי ונכנסתי למקלחת מתפשטת ונותנת למים לזרום על גופי, כל הזמן שאמרו שהוא תמיד נותן לבנות תקווה שיהיה חברות שלו ובסוף זורק הייתי מגנה עליו ואומרת שהוא לא כזה אבל כנראה עשיתי טעות! יצאתי מהמקלחת והתלבשתי ונכנסתי למיטה התקשרתי לקבלה למטה וענה לי בחור הזמנתי לעצמי אוכל והוא אמר לי שהוא עולה להביא לי.. בינתיים שיחקתי באייפון והיו לפחות איזה 100 הודעות מהארי ו-72 שיחות גם ממנו ואז נשמעה דפיקה בדלת  קמתי ופתחתי אותה ולא האמנתי ׳אומייגאדדדדדדדדד זה אתהה!!!!???׳ אמרתי ׳יואו קייט זו את?׳ הוא שאל ׳אוסטיןןןןןןן!!!!!!׳ 


תגובות (3)

תמשיכייייי

22/03/2014 19:00

תמשיכייייי

22/03/2014 19:39

תמשיכיי

22/03/2014 19:55
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך