אני אנסה לעלות פרק כל יום, לא מבטיחה כלום❤

Story of my life -סיפור חיי פרק 30

23/03/2014 1741 צפיות 7 תגובות
אני אנסה לעלות פרק כל יום, לא מבטיחה כלום❤

מהפרק הקודם: 
-נקודת מבט קייט-
׳אומייגאדדדדדדדדד זה אתהה!!!!???׳ אמרתי ׳יואו קייט זו את?׳ הוא שאל ׳אוסטיןןןןןןן!!!!!!׳ אמרתי וקפצתי עליו ׳יואוווווו אחייייי איך השתנת!!׳ אמרתי וחיבקתי אותו שוב ׳עואו מה את עושה כאן?׳ הוא שאל אותי ׳אני חברה של אחד מחברי וואן דיירקשן .. ליצר דיוק הייתי חברה׳ אמרתי ׳אהה׳ הוא אמר .. זה מה שאני אוהבת אצל אוסטין הוא רואה שאני לא מעוניינת לומר אז הוא לא לוחץ עליי לספר, יואו הוא נהיה חתיך! ׳בואנה נהיית פצצה !׳ הוא אמר ׳תודה תודה גם לך לא חסר׳ אמרתי לו ונתתי לו נשיקה בלחי ובדיוק הארי עבר ועשה פרצוף עצבני ופשוט נעמד שם מסתכל עלינו ׳רוצה להיכנס?׳ שאלתי ׳בשמחהההה׳ הוא אמר ונכנסנו לחדר ׳אזזז מה את עושה היום?׳ שאלתי ׳אני עובד כאן במלון׳ הוא ענה ׳אהה מגניבב׳ אמרתי ׳וואי מבטיחה באלי לחזור לאיך שהיינו קטנים שהיינו משחקים תופסת והכול׳ אמרתי ׳כןןן׳ הוא אמר וקפצתי עליו ׳כמה שהתגעגעתיייי!!!!!!׳ אמרתייי ׳גם אני אחותייייי׳ הוא אמר ונתן לי נשיקה בלחי ׳שניהההה שניה אני חייבת להכיר לך את החברות הכי טובות שלי׳ אמרתי מתקשרת אליהם ׳אמילייי תבואי את עדי ואלינור עכשיו לחדר׳ צעקתי וניתקתי את הטלפון ׳טוב אז רוצה לאכול בינתיים עד שיבואו..איתי?׳ שאלתי ׳כן יאללה זורם לא אכלתי מהבוקר׳ הוא אמר והתחלנו לאכול עד ששמעתי את הדלת נפתחת ואת הבנות נכנסות ׳בנות בנות בנות אתם חייבות להכיר את אוסטין הוא היה חבר ילדות שלי עד גיל שש עד שעברתי ללונדון׳ אמרתי ונתתי לו חיבוק ׳היי אוסטין׳ הם אמרו שלושתם ׳שלום׳ הוא אמר ונתן לכל אחת חיבוק ואז נשמעו דפיקות בדלת ומי זה היה ? הארי ולא אחר .
׳מה אתה רוצה?׳ שאלתי אותו בגסות רוח ׳מי זה הבן הזה ולמה הוא אצלך בחדר?׳ הוא שאל כמעט בצעקה ׳סליחה סליחה סליחה! אתה זה שנישקת בחורה ואחר כך אומר לי מי זה הבן הזה ? יאלה מה נראה לך׳ אמרתי וטרקתי לו את הדלת בפרצוף. 
חזרתי לחדר וראיתי אתה הבנות מדברות עם אוסטין וצוחקות ׳היייי צוחקים בלעדיי?׳ אמרתי ׳צוחקים עלייך סיס׳ אמילי אמרה ועשיתי פרצוף של נעלבת ׳אווו אחותי מה נעלבת?׳ אוסטין אמר ונתן לי חיבוק ׳בנות אתם לא מבינות איזה חברים טובים היינו שהיינו קטנים כל יום ואני לא מגזימה היינו אחד אצל השניה וישנו אחד אצל השניה.. היינו ממש אחיייםםם׳ אמרתי והתחלתי לקפוץ ׳טוב אחותי ובנות אני חייב לחזור לעבודה אני בקבלה למטה מוזמנות לבוא לבקר׳ הוא אמר לקח את המגש עם האוכל ויצא מהחדר.
׳יואו קייט איזה חתיך הוא אמאלה׳ עדי אמרה ואלינור אמרה ׳כן יואו׳ ׳מסכימה אתכם׳ אמרתי ואמילי הנהנה להסכמה. 

-נקודת מבט הארי-
יצאתי מהחדר לכיוון הלובי כי עכשיו השעה רבע לשבע ואולי המנהל שם הגיע ואז ראיתי איזה בחור בכניסה לחדר של קייט וקייט מדברת איתו וישר העצבים עלו לי ורציתי פשוט ללכת ולהפריד בינהם אבל אין לי את הזכות היא חייבת להאמין לי ושהיא תראה את הווידיאו שהמנהל של המלון יביא לי הוא תאמין ונחזור להיות ביחד. 
נעמדתי ופשוט הסתכלתי עליהם וקייט קלטה אותי אז היא פשוט הציעה לו להיכנס ונכנסה איתו לחדר פאקקקק מה הם עושים שםם עצרתי את עצמי מ-לא להתפוצץ ולהתפרץ לחדר ואז ראיתי את הבנות נכנסות לחדר וניסיתי לראות אם רני רואה משהו אוףףף לא רואים כלום
אז לקחתי יכולתי יותר ופשוט דפקתי על הדלת וקייט פתחה ׳מי זה הבן הזה ולמה הוא אצלך בחדר?׳ שאלתי מצפה בקוצר רוח לתשובה ׳סליחה סליחה סליחה! אתה זה שנישקת בחורה ואחר כך אומר לי מי זה הבן הזה ? יאלה מה נראה לך׳ היא ענתה וטרקה לי את הדלת בפרצוף.. 
ירדתי למטה ובדיוק הגיע המנהל ׳שלום אתה מנהל המלון?׳ שאלתי אותו ׳כן מה רצונך?׳ הוא שאל ׳רציתי לשאול אם אפשר לקבל תצלום של חדר מסוים בגלל שיש סיבה ממש ממש ממש חשובה שאני צריך את זה׳ אמרתי ׳ומה הסיבה׳ הוא שאל ׳חברה שלי חושבת שבגדתי בה ובעתם לא בגדתי בבקשה אני חייבב את זה אני אתן כמה כסף שתרצה׳ אמרתי ׳טוב בגלל שאתה אורח המלון ואתה משלם מספיק כסף אני אתן לך את התצלומים אבל אני אתן לך אוצם רק בעוד יומיים׳ הוא אמר ׳טוב׳ אמרתי ׳אולי בכל זאת תוכל לתת לי אותם מחר אולי׳ שאלתי ׳אממ אני אבדוק ואחזיר לך תשובה אני צריך את שמך ואת הטלפון שלך׳ הוא אמר ׳הארי, הארי סטיילס והטלפון שלי הוא %}^}^}^*}*} ׳ עניתי לו והוא כתב ׳טוב אני אחזיר לך תשובה׳ הוא אמר ונכנס לחדר.
הלכתי למעלית ובדיוק אוסטין הזה יצא ממנה ׳מאיפה אתה מכיר את קייט?׳ ישר תקפתי אותו בשאלות ׳אני מכיר אותה מאז שהייתה קטנה׳ הוא ענה ׳אה׳ עניתי ׳למה מאיפה אתה מכיר אותה?׳ הוא שאל אותי ועצר את המעלית מלהיסגר ׳אנחנו חברים ואממ אנחנו סוג של הפסקה עכשיו׳ עניתי ׳אהה אתה זה החבר מוואן דיירקשן! היא אמרה לי שנפרדתם׳ הוא ענה ׳כן טוב בי׳ עניתי שחררתי לו את היד מהמעלית והיא נסגרה ׳הוא לא בא לי בטוב האוסטין הזה׳ דיברתי לעצמי ובדיוק המעלית נפתחה ויצאתי ממנה לעבר החדר שלי ושל הבנים.
פתחתי את הדלת וראיתי את עדי יושבת על נייל והם מתנשקים ואותו דבר לואי ואמילי רק שאמילי שוכבת במיטה ולואי מעליה ואני נכנסתי ישבתי על הספה ונאנחתי והם שתי הזוגות עצרו את הנשיקה והסתכלו עליי ׳הארי אתה זה שגרמת לזה ואתה זה שתישא את האחריות.. יש לך מזל שהיא לא נוסעת חזרה ללונדון׳ עדי אמרה  ׳היא רצתה לנסוע חזרה ללונדון?׳ שאלתי בשקט ׳כן כי פגעת בה׳ אמילי אמרה ׳טוב תשמעו אני לא יודע מה סיפרו מה לא מחר מביאים לי את התצלומים שהיו בחדר באותו יום. ואני אוכיח שטילור היא זאת שקפצה עלי ונישקה אותי ולא אני אותה׳ אמרתי והלכתי לארון להוציא בגד ים ולשחות קצת.

-נקודת מבט קייט-
זה חסר לי. 
חסר לי הנשיקות שלו חסר לי החיבוקים שלו חסר לי המגע שלו הוא חסר לי.
אני רוצה אותו אבל פשוט לא מסוגלת .
׳אני יורדת לבריכה מי באה?׳ שאלתי והתקדמתי לארון להוציא בגד ים ׳אין לי כוח׳ אמילי אמרה ׳תרדי לבד׳ עדי אמרה ׳אני עוד מעט אבוא׳ אלינור צעקה ׳טוב אני יורדת ׳אמרתי לקחת מגבת והולכת לכיוון המעלית.
נכנסתי לבריכה המחוממת וראיתי שם את הארי יופי איזה מזל יש לי..
הוא לא קלט אותי לקחתי את הכובע שלי ושמתי עלי שלא יזהה אותי.
׳קייט׳ שמעתי קול הסתובבתי וזה היה הארי ׳די הארי׳ אמרתי וסובבתי לו את פני ובדיוק ראיתי את אוסטין אז קמתי והלכתי לחבק אותו ׳אוסטיניקקקקק׳ צעקתי ׳מה קורה אחי׳ אמרתי ונתתי לו נשיקה ׳טוב אחותי מה איתך׳ הוא ענה ולקח מגבת והתקדם לבריכה ׳אממ טוב זורם לך להיכנס לבריכה?׳ שאלתי אותו ׳יאללה זורם׳ הוא ענה וזרקתי את הבגדים שלי על הכיסא שהארי עומד לידו ונכנסתי עם אוסטין לבריכה. 


תגובות (7)

תמשיכייי!!!

23/03/2014 11:17

תמשיכייי

23/03/2014 11:32

תמשיכיייעעיעעעע

23/03/2014 13:32

תמשיכיייי

23/03/2014 19:09

תמשיכיייייי

23/03/2014 21:29

תמשיכיייייייייייייי

23/03/2014 21:30

תמשיכייי

26/03/2014 07:48
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך