מצטערת שהפרק קצר, מקווה שאהבתם ❤

Story of my life-סיפור חיי פרק 33

04/04/2014 1091 צפיות 4 תגובות
מצטערת שהפרק קצר, מקווה שאהבתם ❤

טוב תשמעו לפני שאני מתחילה את רק אני דבר ראשון רוצה לומר שלקייט מעכשיו יש עיניים כחולות כאלו ואני מתארת אותה בתור ברברה פלווין.  

 מהפרק הקודם:
-נקודת מבט קייט-
הארי סיבן אותי ואני אותו ויצאנו שתינו עטופים באותה מגבת לעבר החדר , החדר של הארי שהפך מרגע זה לחדר שלי גם.
 
פרק 32:
׳פאק הארי אין לי פה בגדים׳ אמרתי והתחלתי להלחץ ׳אל תדאגי לאב נשארו לך פה בגדים כי רציתי שיהיו לי בגדים שלך, את הריח שלך איתי לתמיד׳ הוא אמר והבטן שלי התהפכה 180 מעלות והחיוך שלי רק גדל וגדל.
הוא ניגש לארון והוציא את בגדים שלי כולל תחתון-יואו פדיחה-.-
׳קחי לאב׳ הוא אמר וזרק לי את הבגדים, תפסתי אותה והוא הספיק להתלבש בזמן הזה ׳תסתובב׳ אמרתי לו ׳לא רוצה ולא רוצה׳ הוא אמר והתקדם אלי מתחיל לנשק אותי נשיקות מטורפות כאלה ׳לפני שניה עשית אותי מכל הכיוונים ועכשיו אתה רוצה עוד?׳ שאלתי אותו אחרי שהתנתקתי ממנו ׳לאב תביני שמדובר בך אני לא יכול להתאפק אני תמיד ארצה׳ הוא אמר ׳יאלה תלבשי שנלך להביא את המזוודה שלך מהחדר של הבנות לחדר שלנו׳ הוא אמר והדגיש את המילה •החדר שלנו• ׳חחחחחחחחח טוב טוב דביל בוא׳ אמרתי ׳איך קראת לי עכשיו?׳ הוא אמר והתקרב אלי והתחיל לדגדג אותי ׳דיייייי הארי חחחחחח דייייי תפסיקקקק׳ המשכתי לצחוק והוא ממשיך אז דפקתי לו נשיקה בבום לפנים והוא הפסיק וישר קמתי ׳אני אוהב אותך׳ אמר אחרי שהושיב אותי עליו ׳גם אני אוהבת אותך׳  אמרתי לו ונישקתי אותו.
׳טובבבב בוא׳ אמרתי לו ולקחתי לו את היד והתקדמנו לחדר של הבנות , הכנסתי את הכרטיס ׳היי בננות׳ אמרתי ׳הי…הארי?׳ הם שאלו ולא הבינו מה הוא עושה פה הרי הם יודעות שאנחנו בריב  ׳כןכן חחחח השלמנו׳ אמרתי ונישקתי אותו ׳והוו ברוך השם יזוג פדלאות׳ אמילי אמרה ונתנה נשיקה בחיי לכל אחד מאיתנו ׳מזל טוב קופים-למרות שכבר הייתם ביחד חחח׳ אלינור אמרה ונתנה לי נשיקה ומשכה אותי על המיטה ׳היייי תעזבי לי את אשתי׳ הארי אמר ומשך אותי אליו והתחלתי להסמיק, יותר מדי אפילו חחחחח. 
פתאום נשמעו דפיקות על הדלת ׳מיזה?׳ צעקתי ולא היה מענה והדפיקות רק הלכו והתחזקו ׳ששש..׳ הארי אמר והתקדם לדלת ופתח אותה בבום ומי זה היה אם לא נייל? רק נייל עם פה מלא אוכל ׳תגיד לי מה אתה סתום?׳ עדי אמרה לו והתקדמה אליו ׳איך קראת לי?׳ הוא אמר אחרי שבלע את האוכל והתקדם אליה ׳עאעעאעאעאע׳ היא צעקה ורצה לחדר של הבנים שיצילו אותה חחח והוא רץ אחריה ׳שני סתומים׳ אמרתי ולקחתי את המזוודה שלי ׳אני מבינה שאת חוזרת לחדר של הארי ?׳ אלינור שאלה ׳תיקון-החדר של קייט ושל הארי׳ הארי אמר וחיבק אותי חזק חחחחח ׳כן טוב יאלה בוא נלך׳ אמרתי ומשכתי את היד שלו ׳בנוותתת תזכרו להיות מוכנות בשתיים היום בערב יש לנו הופעה ואנחנו צריכים לעשות חזרות ופינישים אחרונים׳ הארי צעק ׳טובבבבב׳ אמילי צעקה וסגרה את הדלת.

-אחרי שעה-
׳איך זה?׳ שאלתי את הארי ׳זה יפה להתלבש ככה?׳ שאלתי אותו ועמדתי מולו , מה שלבשתי זה היה: גינס קרעים רופף כזה עם נעלי פלטפורמה סגורות שחורות חולצה שחורה סוג של מחוך כזה ושיער חלק שעשיתי עם מחליק ׳יפה רק שימי עלייך זקט שלא יסתכלו על מה ששיך לי׳ הוא אמר ׳ציינתי כבר שאתה רכושני?׳ אמרתי וחיבקתי אותו שתי ידיים בצוואר והוא שם שני ידיים על המותנים שלי ׳טוב כי זה קשור אליך מה את רוצה לאב, אני פשוט מאוהב לך בצורה׳ הוא אמר והצמיד את שפתיו לשלי וזו הייתה אחת הנשיקות הכי טובות שהיו לנו ׳טוב אני צריכה להתאפר לך שים נעליים לוקח לך שנה׳ אמרתי ודחפתי אותו למזוודה שלו .
-אחרי 10 דקות-
׳את מוכנה לאב?׳ שמעתי אותו צועק לי ׳כןכןכן אני באה׳ אמרתי והתקדמתי לקחת את האייפון5s שלי מטעינה עם טיפה כסף וגומיה ׳זה יפה ?׳ אמרתי ונעמדתי מולו ׳את מושלמת׳ הוא אמר ונשק לי ׳טוב אני נכנס שניה להשתין חכי רגע׳ אמר ונכנס לשירותים ופתאום נשמעו דפיקות בדלת ופתחתי אותה ׳הי האר-׳ ליאם ולואי עמדו בדלת ׳קייט?׳ הם שאלו לא הבינו מה אני עושה כאן ׳יש מצב שטעינו בחדר ?׳ ליאם שאל את לואי ואני רק צוחקת מכל הסיטואציה הזאת ׳לאלא טעיתם זה החדר של הארי שהפך גם לחדר שלי׳ אמרתי ואז הרגשתי את הארי שחיבק אותי ממאחורה ׳והו סוף סוף׳ ליאם אמר ולואי הנהן ושניהם חיבקו אותנו ׳טוב בואו תכף פול יהרוג אותנו אם לא נהיה למטה׳ ליאם אמר ומשך אותנו ׳אל תדאג חחחחח׳ הארי אמר ׳הוא אמר לנו להיות לקראת 3 שמה ועכשיו רק שתיים ויש לנו חצי שעה עד שניצא ככה׳ הארי אמר ׳טוב אני הולך עם ליאם לבנות שתיים וחצי תהיו למטה׳ לואי אמר וסחב את ליאם שכל שניה הרביץ לו שהוא סוחב אותו כמו סמרטוט.
׳אני רוצה שגם לי יהיה שם חיבה לך ולא רק לך לי׳ אמרתי והתיישבתי על הארי ׳איזה?׳ הוא שאל ׳אמממממ.. לאבי׳ אמרתי ׳אני קוראת לך לאבי ואתה קורא לי לאב׳ אמרתי ונישקתי אותו ׳וואלה מתאים׳ הוא אמר והדביק את שפתיו לשלי.


תגובות (4)

חחחחח חמוד ממש
תמשיכייי

04/04/2014 16:33

איזה חמודים הם ביחד תמשיכי :)

05/04/2014 14:56

מושלם ;)
תמשיכייע

05/04/2014 20:57

תמשיכייי

12/04/2014 16:12
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך