מקווה שאהבתם , מצטערת שלא בעלתי הרבה זמן יש לי לחץ של מבחנים וטיול שנתי שלי קרב אז אני אנסה לעלות פרק עד אז.. אוהבת❤❤

Story of my life-סיפור חיי פרק 37

06/05/2014 1025 צפיות 3 תגובות
מקווה שאהבתם , מצטערת שלא בעלתי הרבה זמן יש לי לחץ של מבחנים וטיול שנתי שלי קרב אז אני אנסה לעלות פרק עד אז.. אוהבת❤❤

מהפרק הקודם:
נקודת מבט זאין

סיימנו את ההופעה וכל הזמן לא הייתי מרוכז חשבתי על מה שפרי רוצה לומר לי וזה סקרן אותי ׳היי לאב׳ אמרתי לפרי שירדנו מהבמה ׳היי אלי׳ נשקתי לראשה ׳היי׳ היא החזירה לי וישר פרי נישקה אותי ׳נוסעים למלון?׳ היא שאלה ׳כן׳ עניתי והתקדמנו יד ביד לכיוון במכוניות. 
-אחרי נסיעה של חצי שעה בערך-
עלינו כל הבנים להתקלח ופרי הלכה עם אלינור לחדר של הבנות והיא אמרה לי שתבוא אלי אחר כך או שתבקש מקייט שתיתן לנו את החדר שלה ושל הארי לדבר, מסקרן רצח!!

פרק 37:
(עדיין מנקודת מבט של זאין)
התקלחתי ובינתיים ישבתי בחדר עם נייל ולואי שהם מחכים שליאם ייצא כדי שהם יוכלו להתקלח.
׳תגידו בנים.. אתם יודעים על מה פרי רוצה לדבר איתי ?׳ שאלתי אותם .. אולי הם יודעים בכל זאת הבנות זוג שלהם חברות שלה.
׳אממ לא לא ידוע לנו למה? קרה משהו?׳ לואי שאל ׳לא פשוט פרי רוצה לדבר איתי ואני לא יודע על מה׳ אמרתי ושמתי את הידיים שלי על הברכיים והראש בינהם.
׳אחי תרגיע לא יקרה כלום תאמין לי׳ נייל אמר לי ושם את היד שלו על הגב שלי ׳מקווה׳ אמרתי והתקדמתי ליציאה לכיוון החדר של הבנות.

-נקודת מבט פרי-
׳איפה קייט?׳ שאלתי את עדי אחרי שהיא יצאה מהמקלחת ׳אומייגאד אתם פה!! שעה אני יושבת פה לבד ואמילי חצי שעה במקלחת והתייבשתי מלהיות לבד׳ עדי אמרה וקפצה עלי ׳חחחחח כן אנחנו כאן סתומי׳ אמרתי ׳יאייי׳ היא אמרה וקפצה בחדר , סתומה זאתי ׳אז איפה היא?׳ חזרתי על שאלתי שנית ׳אממ בחדר שלה מתקלחת אבל נראלי היא סיימה׳ היא אמרה לי ׳תודה לאב׳ אמרתי ונישקתי אותה בחדר ויצאתי. 
דפקתי בדלת חדרם של הארי וקייט ונשמעה צעקה מתוך החדר ׳רגעעע!!׳ ומי שפתחה את הדלת זו הייתה קייט ׳היי בייב׳ אמרתי לה ונכנסתי לחדר ׳אני מפריעה?׳ שאלתי ׳אממ לא אבל הארי תכף יוצא מהמקלחת אז שניה רגע׳ היא התקדמה לכיוון הארון לקחה תחתון מכנס וחולצה והתקדמה לכיוון המקלחת ונכנסה, היא הייתה שם כמה דקות שבהם אני התייבשתי רצח ואז יצאה ׳אה בייבי מה רצית?׳ היא שאלה אותי ׳לאב אני רוצה לספר לך משהו.. אני בהריון מזאין ולא סיפרתי לו את זה עדיין ואני פוחדת מהתגובה שלו׳ אמרתי ׳אומיגאדדדדדדדד את מה!!!??׳ היא קפצה ׳כן אני בהריון מזאין כנראה בפעם האחרונה ששכבנו לא שמנו אמצעי מניעה׳ אמרתי ׳זה בסדר לאב תגידי לו אל תפחדי׳ היא אמרה לי ׳מה להגיד למי?׳ הארי קפץ משום מקום ונישק את קייט בצוואר ׳להגיד לך שרני אוהבת אותך׳ היא אמרה ונישקה אותו וסימנה לי עם העיניים ללכת ׳טוב קייטי בואי שניה׳ אמרתי והיא קמה ׳אני יכולה את החדר שלך ושל הארי לדבר עם זאין? בבקשה אנחנו צריכים שקט׳ אמרתי לה בתקווה שתענה החיוב ׳אין בעיה לאב רק תשלחי לי הודעה שכתוב בה עכשיו ואז אני אדע מתי להוציא את הארי׳ היא אמרה ׳תודה תודה תודה צודה !! אוהבת אותך!!׳ אמרתי וקפצתי עליה בחיבוק ׳מתי שתרצי סיס׳ היא אמרה נתנה לי נשיקה ונכנסה לחדר.

-נקודת מבט קייט-
אמא!! פרי בהריון!! יואוו
׳הארייייי׳ צעקתי שנכנסתי לחדר ׳אה בייבי?׳ הוא שאל אותי ושכב על המיטה בלי חולצה וראו את הקוביות והקעקועים , אלוהים זה כל כך סקסי! 
׳תקשיבי אני יודע שאני חתיך אבל לבהות בי ?׳ הוא אמר ׳תקשיב אני יודעת שאתה חתיך אבל לבהות בך ? לא׳ אמרתי ׳מאמא אני חתיך אף אחד לא יכול לשנות את דעתי׳ הוא אמר , חי בסרט הבחור! ׳מאמייייי שלי אני יודעת שאתה חתיך ומצידי לעשות אותך כאן ועכשיו אבל בוא נילך לכולם משעמם פה׳ אמרתי ובאתי לקום והוא משך אותי חזרה ׳לעשות אותי כאן ועכשיו? אין לי בעיה׳ הוא אמר והתחיל לנשק אותי ׳וגם צריך לארוז אץ המזוודות אז בוא!׳ אמרתי וקמתי מהמיטה ׳טובטוב׳ הוא אמר והתקדם למזוודות. 

-נקודת נבט פרי-
׳עכשיו׳ שלחתי הודעה לקייט והיא יודעת מה פשר ההודעה ׳סבבה׳ היא שלחה לי חזרה ורציתי לראות שהיא באה לכאן שלא יהיה פאדיחות וזה ׳הייייי לכולםםם ארזתם מזוודות?׳ קייט נכנסה ושאלה והארי מזדנב מאחוריה ׳כןןן׳ אלי צעקה לה ׳לאב בוא איתי שניה׳ אמרתי ונתתי יד לזאין , עברתי ליד קייט והיא נתנה לי את הכרטיס לחדר שלה ׳מה קרה?׳ הוא שאל ׳בוא נעלה לחדר של קייט והארי אני צריכה לספר לך משהו׳ אמרתי לו ואני כולי חששות לאיך שהוא יגיב .
הגענו לחדר של קייט והארי ׳מה לאב׳ הוא אמר והתיישב על המיטה ׳תשמע בפעם האחרונה ששכבנו ׳אוי זאת הייתה הפעם הבכי טובה שהייתה לנו מאז הפעם הראשונה׳ הוא אמר והתחיל לחלוף בהיקץ ׳היהיייי!!׳ אמרתי והקשתי באצבעות מול העיניים שלו ׳מהמה?׳ הוא אמר וניער את הראש ׳אז בפעם האחרונה ששכבנו כנראה לא שמנו אמצעי מניעה ו… א..ני ב..הרי..יון ממך זאין׳ אמרתי לו בגמגום והוא היה בשוק ׳מ..מה?׳ הוא אמר ׳שניה ביי..ב אני צריך לע..כל את זה׳ הוא אמר והלך החוצה ואני התחלתי לבכות לא חשבתי שהוא יגיב ככה ופשוט שכבתי על ובכיתי בלי הפסקה ׳זה בסדר בייב אני רוצה את הילד הזה׳ שמעתי פתאום ׳מהההה?? באמת!!!!?׳ קפצתי מאושר ׳כן במיוחד שהוא ממך׳ הוא אמר ובא להתיישב לידי ׳אומייגאד בייב!!׳ אמרתי ונישקתי אותו ׳אני הולך להיות אבא ואת הולכת להיות אמא!׳ הוא צעק ׳באלך לספר להם?׳ הוא שאל ׳אממ כן׳ אמרתי ונתתי לו יד לקחתי את הכרטיס של החדר כדי להחזיר לקייט וירדנו לחדר של הבנים והבנות. 
׳היוששששש׳ אמרתי כולי שמחה נכנסת לחדר של הבנות שכולם ישבו שם חלק על המיטה חלק על הספה וחלק על הרצפה .
קייט הסתכלה עלי וסימנתי לה כן עם הראש והיא חייכה חיוך ניצחון, חחח חולה עליה זאתי. 
׳יש לנו משהו לספר לכם׳ זאין אמר וכולם הפנו את מבטם אלינו ׳אממ פרי בהריון׳ זאין אמר ואני חייכתי ׳מה!! אומגיאדדדדד מזל טוב׳ אלינור אמרה וקמה לחבק אותי ואת זאין ׳מזל טוב ושמחה טוב שמחה טוב ומזל טוב׳ כולם התחילו לשיר ואני חייכתי ׳אז בהזדמנות הזאת אפשר שקט?׳ זאין צעק ׳כן שקט!׳ הארי תיק ׳חפרתם׳ הוא המשיך ׳לא רק אנחנו׳ לואי אמר והסתכל עליו במבט של -כןכן גם אתה- ומשמה המשכנו לצחוק וזאין היה מחויך מאוזן לאוזן על הבשורה שאמרתי לו , אני פשוט לא מאמינה שאני הולכת להיות אמא !! 


תגובות (3)

מושלםם תמשיכייייי

06/05/2014 18:24

מושלם תמשיכיי

07/05/2014 18:16

תמשיכייי

07/05/2014 21:03
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך