עוד כמה פרקים אחדים נגמר הסיפור:׳/ אני כבר התחלתי לכתוב סיפור חדש ככה שאני יגמור את story of my life-סיפור חיי אני אעלה אותו כבר. מקווה שאהבתם , ומצטערת שהפרק קצר:/

Story of my life-סיפור חיי פרק 38

15/05/2014 904 צפיות תגובה אחת
עוד כמה פרקים אחדים נגמר הסיפור:׳/ אני כבר התחלתי לכתוב סיפור חדש ככה שאני יגמור את story of my life-סיפור חיי אני אעלה אותו כבר. מקווה שאהבתם , ומצטערת שהפרק קצר:/

מהפרק הקודם:
אני פשוט לא מאמינה שאני הולכת להיות אמא !! 

פרק38

-נקודת מבט קייט-
זה היה כזה אושר שזאין קיבל את זה בצורה חיובית!! ׳או אני רואה שכולכם כאן׳ פול נכנס ובקבוק קולה בידו ׳וואי הייתי צמאה תודה׳ אמרתי וחטפתי לו את הבקבוק ׳בבקשה?׳ הוא אמר בשאלה ׳רגע זה היה בשבילך?׳ שאלתי וכולן צוחקים כמו לא יודעת מה ׳אהה כן קצת..׳ הוא אמר וחייך ׳לא נורא אני אקנה לך חדש׳ אמרתי והמשכתי לשתות מהקולה.
׳לא את סתומה׳ אמי (אמילי) אמרה לי ׳נוווו אבל הייתי צמאה!׳ אמרתי מתגוננת ׳עזבו את הבייבי שלי׳ הארי אמר וחיבק אותי ׳אוו אני אוהבת אותך׳ אמרתי ונישקתי אותו ׳טוב שתגמור עם המזמוזים האלה תתחילו להתארגן יש לכם שעה להיות מוכנים ויוצאים ליעד הבא-יפן׳ פול אמר ויצא מהחדר ׳טוב הארי בוא נלך להתארגן׳ אמרתי וקרצתי לו ׳טובוב אני בא׳ הוא אמר וחשב שאני מתכוונת שנעשה סקס חצי שעה ואז נתחיל להתארגן , חחחחח חי בסרט הילד. 
נכנסנו לחדר ׳אני מקווה מאוד שהקריצה שקרצתי לך היא שלא ציפית שנעשה סקס׳ אמרתי לו ׳מההה?׳ הוא אמר בקול מיואש ׳חחחחח כן הייתי צריכה דרך להוציא אותך מהתנוחה שנתקעת בה׳ אמרתי והתקדמתי למיטה ולקחתי את הבגדים שעליה ונכנסתי להתקלח ׳אז אפשר לפחות להיכנס איתך למקלחת?׳ הוא שאל ׳בוא׳ אמרתי ונכנסתי ׳ביייבי אני אוהבת אותך׳ אמרתי והתנפלתי עליו בנשיקה ׳גם אני׳ הוא אמר ופשוט זרמנו עם הנשיקה ואני זאתי שהייתה לה את השליטה ולא הוא הפעם, אני מאוהבת בו.
׳אפשר לסבן אותך?׳ הארי שאל עם מבט תחמני ׳תזהר לך׳ אמרתי והנפתי לעברו אצבע ׳פאק הארי מה השעה?׳ שאלתי ׳נשאר לנו עוד 45 דקות להתארגן מה את לחוצה׳ הוא אמר לי ׳לאלאלאלאלאלא חייב לצאת עכשיו!! אני צריכה להתארגן ולעשות פנ וכל זה׳ אמרתי ויצאתי מהמקלחת ׳טובטוב׳ הוא אמר וזרקתי לו מגבת ׳לאב בעוד שבוע אני נוסעת ללונדון חזרה׳ אמרתי לו בזמן שהתנגבתי ׳מהההההה!!?׳ הוא שאל בצעקה ׳כן מייק מתגייס ואני חייבת להיות שם בשבילו בגלל זה אני נוסעת עוד שבוע ליומיים רק׳ אמרתי והרגעתי אותו ׳אהה חשבתי את נוסעת לתמיד׳ הוא אמר וחיבק אותי לאחר ששנינו התלבשנו ׳ניראלך? אחרי שמצאתי את אהבת חיי אני לא אתן לו ללכת׳ אמרתי וכרכתי את ידיי סביב צווארו ׳אני אוהב אותך׳ הוא אמר ונישק אותי והחזיק בי מהמותניים שלי ,רגליי כרוכות סביב גבו והוא מחזיק בי ׳אחת הנשיקות שלנו !!׳ הוא אמר ׳אני אשמח לתת לך עוד הרבה נשיקות כאלה׳ אמרתי עם חיוך תחמני והוא היה עם חיוך מפה עד לא יודעת לאן ׳יאללה בואי ניצא׳ הוא אמר ולקח את המזוודות שלנו ׳יאללה׳  אמרתי ובדקתי שלא שכחנו פה כלום ויצאתי מהחדר.

-לאחר 4 וחצי חודשים-
עברו 4 וחצי חודשים.. של ריבים צחוק בכי אושר וכל השטויות האלה ..
שבוע אחרי שאמרתי להארי שאני טסה אז טסתי כמובן והמשפחה שלי לא ידעה על זה אז עשיתי להם הפתעה ובכיתי למייק על הכתף כמו שלא בכיתי בחיים! מייק התגייס לצבא ואני איתו בקשר כל שבוע.
׳האריייי עוד שבועיים או ליצר דיוק שבוע וחצי הגמר הסיבוב הופעות מה עושים?׳ אמרתי וכלי בלחץ לאיך שהוא יגיב ׳לאב את דואגת בגלל זה ? אל תדאגי יש לנו בית ליד הבית שלך דבר ראשון ואת תגורי איתי את יודעת את זה? חח׳ הוא אמר ואני מחויכת מפה עד לא יודעת לאן.


תגובות (1)

לא הבנתי כל כך את הסוף-הוא לא יצא מובן כל כך

15/05/2014 22:34
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך