מקווה שאהבתםםםם

Story of my life-סיפור חיי פרק31

26/03/2014 973 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתםםםם

מהפרק הקודם: 
-נקודת מבט קייט-
׳אוסטיניקקקקק׳ צעקתי ׳מה קורה אחי׳ אמרתי ונתתי לו נשיקה ׳טוב אחותי מה איתך׳ הוא ענה ולקח מגבת והתקדם לבריכה ׳אממ טוב זורם לך להיכנס לבריכה?׳ שאלתי אותו ׳יאללה זורם׳ הוא ענה וזרקתי את הבגדים שלי על הכיסא שהארי עומד לידו ונכנסתי עם אוסטין לבריכה. 
׳חחחחחחחחחחחחחח אמאאאאאלה איזה דפוק אתהההה אלוהיםםםם ישמור׳ צעקתי על אוסטין ׳יואווו קייט את עדיין יודעת לדבר בעברית?׳ הוא שאל אותי ׳לא כל כך זוכרת אבל יחסית כן׳ אמרתי ׳יאללה בואי ננסה׳ הוא אמר והתחיל לדבר ואני הבנתי יחסית הרבה ׳יאייייי אני יודעת עברית׳ אמרתי וקפצתי על אוסטין ׳תשמעי את חייבת לתת לי את המספר טלפון שלך שנשמור על קשר אל לא יכולה להיעלם לי עוד פעם!׳ הוא אמר ׳ברורורררר נראה לך שאתה תוכל להיפטר ממני כל כך מהר?׳ אמרתי וחיבקתי אותו ׳פאק למה אמרתי את זה׳ הוא לחש ׳היייייי שמעתי אותך׳ אמרתי ואז הסתכלתי אחורה וראיתי את הארי מסתכל עלי ועל אוסטין כאילו הוא השומר ראש שלי ולא מרשה לאף אחד להתקרב אלי ואי זה נהיה מעצבן שהוא בוחן כל צעד שלי אמאלה ׳אוסטין אולי ניצא טיפה נתקלח כל אחד בחדרו ואז תבוא אלי לחדר?׳ שאלתי אותו ׳יאללה זורם אחותי׳ הוא אמר ויצאנו מהמים כל אחד לחדר שלו ׳קייט׳ שמעתי את הארי קורא בשמי ׳דיי הארי׳ אמרתי לו והתקדמתי למעלית ׳קייט תשמעי את לא חייבת לדבר אבל לפחות תשמעי ותראי מה יש לי להגיד ולהראות לך?׳ הוא אמר ושהוא אמר להראות אני נהייתי סקרנית כאילו מה יש לו להראות לי ׳היום בשמונה?׳ הוא שאל ׳בואי אלי?לחדר?׳ הוא אמר ׳טוב אבל רק לעשר דקות׳ אמרתי לו והנכנסתי למעלית לוחצת על הקומה שהחדר שלי נמצא בו.

-נקודת מבט הארי-
אני מסתכל עליהם ונאכל מבפנים, איך הוא נוגע בה איך היא צוחקת איתו, איך שהם נהנים ביחד.
מאז שהם נכנסו לבריכה פשוט התיישבתי על כיסא והסתכלתי עליהם ולא זזתי אפילו מילימטר פשוט רציתי לראות אם קורה משהו בינהם כי אם קורה אני ישר קופץ למים ומפריד! היא שלי ורק שלי!
קייט קלטה שהסתכלתי עליהם והיא אמרה לאוסטין משהו והם יצאו מהמים וקייט באה לכיווני או לכיוון הכיסא שלה שנמצא לידי לקחת מגבת, היא לקחה את דבריה ונכנסה למלון, ישר רצתי למלון ׳קייט׳ אמרתי ׳דיי הארי׳ היא צעקה לי ׳קייט תשמעי את לא חייבת לדבר אבל לפחות תשמעי ותראי מה יש לי להגיד ולהראות לך?׳ אמרתי לה בתקווה שהיא תענה לי כן ראיתי שהיא מהססת טיפה ׳היום בשמונה ?׳ שאלתי ׳אצלי?בחדר?׳ המשכתי את שאלתי מקווה שהיא תענה לחיוב ׳טוב אבל רק לעשר דקות׳ היא אמרה ובדיוק המעלית נפתחה היא לחצה על הקומה שאליה היא מיועדת והמעלית נסגרה אני פשוט קפצתייי כולי שמח היא תחזור להיות שלי, היא חייבת .
רצתי לקבלת המלון ׳שלום מנהל המלון נמצא?׳ שאלתי ׳כן׳ היא אמרה והתקשרה למנהל ואחרי דקה הוא צץ מתוך חדר ׳או זה אתה, הארי נכון?׳ הוא שאל ׳כןכןכן אדוני אני חייב את הווידיאו היום, עכשיו אם אפשר פשוט אני יוצא לראיונות וצילומים וכל השטויות האלה ואני לא אהיה פה עד שבע וחצי וזאתי שחושבת שאני בגדתי בה באה אלי בשמונה כדי שאני אוכל לדבר איתה בבקשה בבקשה בבקשה!!!׳ התחננתי כולי ׳טוב אני אביא לך עכשיו׳ הוא אמר ׳וואי וואי וואי תודה תודה הצלת אותי׳ אמרתי לו וחיכיתי בקבלה שיביא לי את הווידיאו אנערף לא יודע איך זה נראה והוא צץ אחרי שניה ׳הנה זה אדוני׳ הוא אמר ׳אפאפאפ׳ הוא אמר לפני שלקחתי את הדיסק הזה ׳נכון שאמרתי שאני לא אקח לך כסף אבל חשבתי על זה ואני בסופו של דבר כן אקח לך׳ הוא אמר ועשיתי פרצוף ׳כמה?׳ שאלתי ׳600 דולר׳ הוא אמר ושמתי לו ביד 6 שטרות של 100 דולר וחטפתי לו את הדיסק ׳תודה׳ אמרתי ורצתי למעלית להתכונן לראיונות וכל מה שיש לי היום.

-נקודת מבט אוסטין-
וואלה קייט נהייתה פצצה רצח ואם היא לא דוגמנית היא מבוזבזת רצח, אני אדבר עם אבא שלי שיבוא לכאן שיראה אותה ויסתכל איזה גוף פצצה.
איך באלי לחזור לאיך שהיינו קטנים ועד גיל חמש תמיד אמרנו שנתחתן אחד עם השני ונהיה אחד עם השני כי היינו ילדים קטנים ואז יום אחד היא עזבה ואני הייתי עצוב מאוד כי לא היה לי עם מי לשחק ואז פשוט יום אחד נהייתה לי חברה טובה חדשה וכמעט שכחתי ממנה עד אתמול..כוסאמו היא נהייתה פצצה ואם היא לא הייתה חברה של ההוא ישר הייתי מתחיל איתה ולא מהסס לרגע, 
אבל הבעיה היא שאני מאוהב בנוי
אבל אני אחד שלא יכול פתאום לבוא ולהתחיל בלי לדעת אם היא מרגי- ופתאום דפיקות בדלת של חדרי שברו את קו החשיבה שלי ׳מי זה׳ צעקתי בקול ׳נוי׳ שמעתי וישר הלכתי לדלת וראיתי את נוי.

-קצת על נוי-
נוי בת 19 עיניים כחולות אפורות כאלה מושלמות שיער בלונדיני שטני וגוף של דוגמנית, היא עוסקת בדוגמנות מדי פעם מתי שאבא של אוסטין צריך אותה היא תבוא.
היא אחת ששומרת על עצמה ולא אחת שכת יום עם מישהו אחר, ההורים שלה הם הדבר הכי חשוב לה בחיים ומאז גיל חמש שהיא עברה לבית ליד אוסטין הם נהיו חברים טובים ואז בגיל 14 קלטה שיש לה רגשות כלפיו ומקווה שזה הדדי.

(נוי תופעה בדיוק כמו אוסטין בכמה פרקים בלבד)

-חזרה לסיפור-
׳נויה׳ אמרתי וחיבקתי אותה ׳הי בונבון׳ היא אמרה ונכנסה לחדר כולה מחויכת ׳שומע דיברתי עם אבא שלך והוא אמר שהוא רוצה שתעבוד אצלו בחברה בתור דוגמן צמוד שלי כאילו שמתי שהוא יצטרך אותי אתה תבוא איתי ואז כאילו יצלמו אותנו ביחד..׳ היא אמרה ׳אבא..אבא שלי?? הוא אמר לך את זה אישית?׳ אמרתי כולי מתפלא כי אבא שלי אף פעם לא חשב שאני אצא דוגמן ׳כן מהה את מתפלא יהורס תראה איך אתה נראה׳ היא אמרה וקפצה עלי ׳שומעת, נכון סיפרתי לך פעם על מישהי בשם קייט?׳ אמרתי ׳נו׳ היא אמרה ואכזבה על הפנים עלתה לה לא יודע למה ׳פגשתי אותה היום ואני רוצה שתכירו׳ אמרתי ׳טוב אבל שניה אוסטין אני חייבת לומר לך משהו׳ היא אמרה ׳טוב תגידי׳ אמרתי והתיישבתי לידה ׳תשמע זה לא קל לי להגיד לך את זה׳ היא אמרה ׳נו׳ אמרתי מזרז אותה רואה שמתחיל להיות מאוחר ואני צריך בשבע לעלות למשמרת בעבודה ואני צריך עוד ללכת לקייט ׳אני אוהבת אותך׳ היא אמרה והלם עלה על פניי ואפילו קצת סומק ׳מ-מה?׳ אמרתי אולי שמעתי לא נכון ׳אני אוהבת אותך מגיל 14 קלטתי את זה שכל מה שחווינו ביחד כל מה שהיה והכול ורק עכשיו אזרתי אומץ לומר לך את זה כי פח-׳ היא אמרה ותקפתי אותי בנשיקה סוערת ומלאת תשוקה, סוף סוף היא אמרה את זה רק עכשיו אני יודע שזה הדדי!!!! ייש!
׳אז זה הדדי ?׳ היא שאלה ׳זה לא ענה לך על השאלה?׳ שאלתי ׳האמת שכן׳ והיא ליקקה את שפתיה ׳אני אוהב אותך גם׳ אמרתי ונישקתי אותה והתנתקנו ׳טובבבב בואי איתי את חייבת להכיר את קייט!!׳ אמרתי לקחתי את הכרטיס של החדר והלכתי לחדר של קייט עם נוי..נוי החברה שלי.


תגובות (5)

תמשיכיייי זה מושללםםםםםם

26/03/2014 16:41

המשךך!!

26/03/2014 17:14

תמשיכיייי זה מושלם

26/03/2014 17:15

מהמםםםם תמשיכיייי

26/03/2014 17:36

תמשיכייי

26/03/2014 18:14
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך