story of my life – סיפור חיי פרק 2

30/11/2013 1179 צפיות 3 תגובות

פרק 2

הסתובבנו וראינו את עילאי, ליאב, ורועי .
-סטופפפפפפפ-
עילאי-הידיד הכי טוב שקיים !! מספרת לו הכול, ובואו נגיד שהוא נראה טוב רצחחח !! שיער שחור עיניים כחולות והוא כזה עם שרירים והכול ..בואו נגיד שאם הוא לא היה הידיד הכי טוב הייתי נדלקת עליו.
ליאב-הגדול מבין שלושת הבנים-שיער שטני עם עיניים חומות חחח אבל נראה טוב רצחחח
רועי-חתיך אש שאין לתאר אפילו !-שיער בלונדיני עיניים ירוקות והוא עם שרירים-אני מתה פההה!!

-נחזור לסיפור-

'אהוביםם שליייייי' אמרתי וקפצתי על כל אחד מהם ונתתי להם נשיקה וחיבוק ,אותו דבר גם אמילי ועדי.
'טוב טוב שתקו בואו ניכנס לבית ספר לפחות שייצא מאיתנו משהו טובב' עדי אמרה.
נכנסנו וזה היה עוד יום רגיל שעבר מהר -3 שעות ללמוד ביום זה כל כך כיףףף-
'זורם לכם לים???' רועי אמר,'יאללהה זורםם,עוד שעה תהיו שם כולם' אמרתי.
'טוביייי', 'טוב', 'טובוש' ,'מה שהם אמרו חחחח'..אמרו עילאי ,אמילי עדי וליאב.
הגעתי הביתה התקלחתי שמתי בגד –ים ,התאפרתי טיפה וסדרתי את השיער
-אחרי הכול מי יודע מי יהיה בים חח-
'והוהווו ווהו ווהו לאן זה?' אמא שאלה,'לים' אמרתי לה .
'את לא רוצה לשמוע מה יש לי להגיד ?נראה לי זה ישמח אותך מאשר ללכת לים'
'נווו' אמרתי לה .
'השגתי לך כרטיסים להופעה של וואן דירקשיין-לך לאמילי ולעדי-
עאעאעאעעאעאעאעאאעעאעעאעאעעאעאעאעאעאעאעעאאעאעעאאעאעאעעאעאאעעאאעעאעאעאעאעאעאעאעעאעאעאעאעאעעאעאעאעעאעאעאעעאעעאעאעאעעאעאעאעאעאעאעא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! התחלתי לצעוק כמו שלא צעקתי אף פעם בחיים שלייי !!
*צלצול פעמון*
פתחתי את הדלת ועדי ואמילי היו שם ,התחלתי לצעוק להם והם לא הבינו מה אני רוצה מהחיים שלהם.
'יש לנו כרטיסים להופעה של וואן דירקשייןןןןןןן !!!!!!! אעאעאעאעאע !! צעקנו שלושתנו ביחד !!
'רגע אמא מתי זה ?? '
'אה זה בעוד יומיים מאמי' ענתה אמא.
'מההההההההההההההה????? לא קנינו בגדים לא כלום !!!' אמרתי .
'בסדר בסדר תירגעי ממחר נלך לקנות לא קרה כלוםםם חוץ מזה שיש לנו כרטיסים להופעה הכי טובה בעולם !!' אמרה אמיליייי.
טוב טוב בואו נלך ליםם אמרתי .
הגענו לים וראינו את ..


תגובות (3)

וואוו מושלםם תמשיכייי !!!

30/11/2013 14:41

תמשיכיייי

30/11/2013 14:43

* וואן דיירקשן

תמשיכי

01/12/2013 00:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך