אמיליה ג'ין בלו
הקדמה :)
נקווה שיהיו לזה תגובות כדי שאני אוכל להמשיך ...
Love you all

Strong – הקדמה

אמיליה ג'ין בלו 16/12/2013 804 צפיות 8 תגובות
הקדמה :)
נקווה שיהיו לזה תגובות כדי שאני אוכל להמשיך ...
Love you all

הקדמה של הסיפור החדש שלי …
מקווה שתאהבו

"הארי אני אוהבת אותך, בבקשה אל תעזוב אותי… אני לא אהיה מסוגלת להישאר פה בלעדיך" היא התחילה להתחנן בפנייי לא ללכת ממנה, לא ידעתי מה אני מרגיש פתאום בפנים…
אני ממש שונא אותה, למה אני מרגיש צרך חזק כל כך לרחם עליה ורק לחבק אולתה הכי חזק שאני יכול?
"לא, אמי, זה לא יכול להיות ככה יותר. אני מצטער להבין שככה זה עומד להיגמר בינינו, אבל אני הולך." עדיין לא הבנתי באמת מה אני מרגיש אבל את מה שנאמר כבר אי אפשר להחזיר. הוצאתי את האייפון וקראתי את ההודעה שקיבלתי מניק. האוטובוס מחכה לי למטה.
"להתראות." התקרבתי אליה ונשקתי למה על הלחי. למה לעזאזל?!
לרגע רציתי שזה לא ייגמר לעולם. אבל הרגע הזה עבר. ואז פתאום נעצרתי, לא יכולתי לגמור את כל הדברים היפים שהיו בינינו ככה. לא היה לי לב לשבור את שלה.
חזרתי על צעדיי, לא ממש הבנתי מה אני עושה אבל הייתי בטוח שזה המעשה הנכון. אחזתי אותה בזרועותיי והצמדתי אותה כמה שיותר קרוב אליי ונשקתי לראשה, חייכתי כי הבנתי שרק ככה אני יכול להיות באמת מאושר. רק כשאני ביחד איתה.
היא רעדה, יכולתי להרגיש את זה אבל היא חיבקה אותי בדיוק כמו שאני עשיתי לה ושנינו נשמנו עמוק, נרגענו ממה שקרה. אני תמיד מבין שאני אוהב אותה בדיוק כשאני מפסיק לשנוא אותה.
"אני כל כך שמחה שחזרת… לא יודעת מה הייתי עושה בלעדיך." היא הרימה את ראשה והביטה בי בעיניים ספוגות דמעות, היא עמדה לבכות וזה הדבר האחרון שרציתי לראות כרגע, כל כך רציתי לשמח אותה ואחרי כל הזמן שאני מכיר אותה ומאוהב בה… לא הצלחתי למצוא איך. "אמי… בבקשה תגידי לי מה לעשות כדי להפוך אותך למאושרת…אני בחיים, אבל בחיים לא אעזוב אותך, אפילו אני אני אשנא אותך הכי שבעולם, הכי שאני יכול. אני אומר לך משהו – והפעם אני באמת מתכוון לזה – אני אוהב אותך. רק תגידי לי מה לעשות." הבטתי בעיניים הירוקות העמוקות והיפות שלה ובלי לשים לב דמעה זלגה מהעין שלי. היא ניגבה אותה עם האצבע שלה והניחה את ידיה על החזה שלי. זה גרם לי להרגיש צמרמורות בכל הגוף וגל חום עבר בי ברכות וליטף אותי כמו שהיא תמיד עושה.
באותו רגע הנחש הקטן והערמומי שלי התעורר ונעמד ואולי קצת נגע בגופה. היא הרגישה אותו וצחקקה, זה דגדג את שנינו. "בואי לפה…" צחקתי והפלתי את שנינו על המיטה, אמי שוכבת עליה ואני רוכן מעל הבחורה היפה שלי. לאט-לאט הורדתי את חולצתה והתחלתי לנשק אותה בעוד היא מורידה את החולצה שלי. זה הדבר שהכי רציתי – עוד לילה עם אהובת חיי.


תגובות (8)

וואוו מושלם!
אבל לא הבנתי
הוא שונא אותה או אוהב אותה? חחחחחחחח
תמשיכיייי❤️

16/12/2013 09:34

ווואווווו תמשיכיייי את כותבת יפה!♥
אם את יכולה להוסיף דמויות, כאילו לצרף עם ליאם למשל, אז אשמח אם תצרפי אותי! :)
אם כן, הנה הדמות שלי חחח :)
שם: נוי
גיל: מה שצריך
תיאור חיצוני: עיניים חומות, שיער חום חלק אבל טיפה מתולתל למטה, שפתיים אדומות, סומק טבעי.
תיאור אופי: רגישה כל כך, כשיודעת שהיא מאוהבת, לא תוותר כל כך מהר, מצחיקה, צינית אבל לא יותר מידי, לפעמים קנאית :)
לבוש: נעליים גבוהות, לא לובשת שמלות מיני או שורטס, אוהבת סקיני…
אשמח אם תצרפי אותי לליאם♥ תודה ♥♥♥♥♥♥

16/12/2013 09:36

Music – תודה ^-^
noyl2244 – את יכולה להשתתף אבל את תיכנסי מאוחר יותר …
זה בסדר ?

16/12/2013 09:42

המשךךךךךךךךךךך הרגעעעעעעעעעעעע

16/12/2013 09:43

תמשיכיייייייי

16/12/2013 09:46

ממשיכה ;)
בננות באמת תודה זה כזה כיף לי לראות שאתן אוהבות אתזה !!
מעלה את הפרק הראשון

16/12/2013 09:50

זה בסדר :))) תודה♥

16/12/2013 10:18

סליחה?????????????
באמת חשבת שאני לא אוהב את זה??????????
לא מאמינה עליייך……
זה פשוט מושלם!!!!!!!!!!
(איך לא?….)

16/12/2013 10:43
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך