אמיליה ג'ין בלו
אהבתם ?
בבקשה תגידו שאהבתם ...
4 תגובות ממשיכה לפרק 2
^,^
Love you all

Strong – פרק 1 חלק ב'

אהבתם ?
בבקשה תגידו שאהבתם ...
4 תגובות ממשיכה לפרק 2
^,^
Love you all

חלק שני
מוקדש ל – מרשמלו72, נועה הורן ו – hila7
הפרק משעמם , אבל העלילה תתפתח בהמשך ויהיה מעניין , ככה זה תמיד עם הפרקים הראשונים…
הכנסתי את כל מי שביקשה להיכנס
תיהנו :)

"היי." קראתי ללו בעוד אני נועל את הבית במפתח שלי, כבר אכלתי ארוחת בוקר עם אמי והתארגנתי ליציאה. הוצאתי את המפתח מהחור בדלת והתקרבתי למכונית שלו. "תיכנס, אנחנו נוסעים לאולפן עכשיו." שמעתי בקול שלו שהוא עוד לא נרגע ממה שקרה מקודם. "נו, לו… אתה חייב להבין שזה אל היה בכוונה כדי להרוס לכם…אני באמת מצטער…" ניסיתי שוב לשכנע אותו שלא קרה מה שקרה בכוונה. "זה לאל חשוב כרגע, העיקר שאתה פה ואפשר להקליט את "Happily" עם הבנים האחרים בסטודיו." הוא ענה והתחלנו לנסוע לעבר הסטודיו.

*

כשהגענו לסטודיו ראיתי את זאין, נייל וליאם עומדים בפתח, אבל הם לא ראו אותי. רק כשלו ואני יצאנו מהמכונית והתקדמנו אליהם נייל וליאם רצו לחבק אותי והתחילו לשאול שאלות, אבל זאין רק התקרב ללואטי טיפה ופטפט איתו כמו בכל יום רגיל. אחרי שנגמרו השאלות נכנסנו לתוך חדר ההקלטות, סידרו לנו את המיקרופונים ואת כל ציוד ההגברה ועמדנו שם, חיכינו שיסדרו את לוח הקול מחוץ לחדר בעוד כל אחד מאיתנו שם את האוזניות שלו וסידר לו את מה שהוא היה צריך.
הרגשתי רטט קל בכיס האחורי של המכנס שלי, הוצאתי את הטלפון ובדקתי אם קיבלתי הודעה ממישהו. זאת הייתה אמי, בהודעה היה כתוב: "היי לאב, עד מתי אתה אמור להיות עם הבנים? אני רוצה לדעת כדי לראות אם אני הולכת לבית של ההורים שלי לארוחת צהריים כמו שהזמינו אותי או מוותרת על זה ומחכה לך. תענה מהר :)" , התחלתי להקליד לה תשובה אבל אז קול מחריש אוזניים בקע בפתאומיות מקפיצה מהאוזניות והקפיץ את חמישתנו, והבנתי שמיד נתחיל להקליט. רשמתי כמה מילים אחרונות ושלחתי את ההודעה, והבטתי על מה ששלחתי: "אני לא יודע, אנחנו מקליטים את הש אחסלבכx2 אני צריך ללכת, תלכי להרים שלך. אני אתקשר כשנגמור פה. ♡" והמשכתי לקוות שהיא תבין ולא תחכה לי.

*

אחרי שגמרנו להקליט ולסדר את כל הדברים כדי שהקולות שלנו יהיהו מוכנים לעריכה השעה כבר הייתה 2:14 בצהריים, והייתי דיי בטוח שאמי כבר יצאה מהבית והלכה לאכול אצל ההורים שלה. רק עצם המחשבה שהיא לא תחכה לי בבית כאשחזור כדי שאוכל לנשק אותה ולבלות איתה את אחר הצהריים בצפייה באיזה סרט נחמד עשתה אותי עצוב, ורציתי לסרב ליציאה לבילוי עם הבנים כדי לחזור הביתה. אבל, כמו שאני תמיד עושה, דחקתי את מה שאני רוצה לפינה והלכתי איתם בכל זאת.
יצאנו עם האוטו של זאין וביקשנו מניק להחזיר את המכונית של לו לבית שלנו. נסענו קצת מחוץ לכבישים המרכזיים של העיר על החוף ואז נכנסנו לעיר, כשכל הנסיעה שרנו את השירים שכבר הקלטנו;
"Don't forget where you belong", "Happily", "Best song ever" , "Story of my life" ו – "Diana" . כל הבנים דיברו על כמה שהאלבום החדש הולך להיות טוב ושונה מהאחרים, בוגר יותר ואמיתי שמספר עלינו, אבל אני רק חשבתי מה אמי עושה עכשיו, מה היא אוכלת ומה היא אומרת, ואם היא חושבת עליי כמו שאני חושב עליה.


תגובות (1)

אהבתייייי! כותבת מושלם!!!♥ תמשיכייי.. מקווה שלא תשכחי להוסיף אותי עם ליאם ;)

18/12/2013 12:18
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך