עדן ^~^
מקווה שאהבתם ♥
כשיהיו 2+ תגובות את יעלה את פרק 3 (:

SUMMER LOVE | פרק 2 ♥

עדן ^~^ 22/09/2013 680 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם ♥
כשיהיו 2+ תגובות את יעלה את פרק 3 (:

דיברתי לעצמי בניסיון למצוא בגדים ל'חופשה'. זה תמיד ככה , אני תמיד מתארגנת בדקה ה-90 כמו שאבא שלי אומר .. אולי לפעמים זה מצליח לי .. אבל הפעם יש לי בעיה גדולה!!
~
*השעה 23:57*
יומני היקר ,
עוד שלוש שעות בערך אנחנו נוסעים לשדה תעופה. כן הכל יסתדר בקשר לבגדים. כן , עוד פעם הכל בזכות ג'נט החברה הכי טובה שלי , רק אמרתי 'אני לא יודעת מה לעשות אין לי בגדים לטיסה' והיא ישר תיכננה לנו מסע שופינג מטורף! כל הזדמנות שלה לסחוב אותי לקניון היא תנצל , הקניון זה כמו הבית השני שלה. הסתובבנו בחנויות השונות וקנינו מספיק בגדים אפילו לשנה. היא הייתה כל כך מרוצה אחרי זה , ולי רק כאבו הרגליים. טוב העיקר שאני מוכנה עכשיו.
אני לא מצליחה להירדם אז אני כותבת לך .. אני כל הזמן חושבת על איטליה.
אולי אני לא אצליח ללמוד איטלקית ? אולי אני לא יאהב את האוכל ? אולי ישנאו אותי ? אולי .. יומן יקר יש לך תשובות ? לפחות אחת ?! גם לי אין תשובות .. אני חושבת שאני אלך לישון עכשיו כדי שאני לא אהיה עייפה אחר כך.
~
חשבתי וחשבתי ולבסוף נרדמתי אני אפילו לא זוכרת מתי נרדמתי אבל הרגשתי שאלה היו רק כמה דקות עד שאמא שלי באה להעיר אותי.
"אמא עוד חמש דקות" אמרתי והתהפכתי במיטתי.
"קדימה אלי , קומי את לא רוצה שנאחר לטיסה נכון ?!" היא אמרה , ואני ניסיתי להיתעלם.
"אוקיי אוקיי" נאנחתי אחרי שהיא התחילה לשיר את שיר הבוקר שלה. לשיר ?!?! יותר לזייף.
היא צחקה. "תתארגני בזריזות ותורידי למטה את כל הדברים שלך" היא הלכה וחזרה אחריי שניה "ותעירי את אחיך , אני הולכת להכין משהו לאכול לפני הטיסה אוקיי?!" אמרה.
"אבל אמא אני רוצה להיכנס להיתקל .." הרמתי את המבט וראיתי שהיא כבר הלכה , "למה את טורחת לשאול אם את לא מחכה לתשובה ?!" צעקתי ושמעתי אותה צוחקת מרחוק.
התקלחתי .. זאת אומרת .. מקלחת של 3 דקות לא נקראת מקלחת , אבל נסתפק בזה עכשיו.
לבשתי שורט ג'ינס בצבע לבן-תכלת עם קרעים וחולצה שחורה עם כתוביות בלבן נעלתי סניקרס שחורות. שמתי צמידים זהובים ואת השרשרת שלי. התאפרתי טיפה , שמתי מסקרה וליפסטיק ורוד בהיר. ויצאתי לסלון יחד עם כל המזוודות שלי.
עכשיו הרגע שלו חיכיתי .. להעיר את שון! איך לעשות את זה הפעם?! לשפוך עליו מים ? לא עשיתי את זה כבר .. לשים לו קרח?! לא עשיתי לו את זה אתמול .. מממ .. לצעוק 'התחילה מלחמה' באוזן שלו ?! לא , זה נדוש .. אוקיי יש לי רעיון מצויין !!
עליתי לחדר שלו על קצות האצבעות כדי לעשות שפחות לעשות רעש.
פתחתי את הדלת בזהירות והסתכלתי למיטה .. הוא לא שם! איפה הוא ?! ראיתי שהחדר שלו טיפה מבולגן .. אבל זה דיי רגיל לא?! , אבל איפה הוא יכול להיות ?!?


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך