~DJ-Malik~
מקווה שאהבתן (:

take me home-פרק 26- סיום!

~DJ-Malik~ 28/02/2013 976 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתן (:


"בייבי, אני לא מאמינה שזה הסוף,לא נלמד יותר בבית הספר" אמרתי לדילן בהתרגשות, "כן" הוא אמר לחוץ.
"מה קרה?" שאלתי בדאגה, לא כלום,אני פשוט מתרגש מהמעמד" הוא אמר וחייך אליי.
הטקס נגמר,העפנו את הכובעים שלנו, "אני אתגעגע" לחשתי, דילן תפס בסנטרי ונישק אותי.
"קדימה נסיכה,צריך להספיק להתארגן למסיבה היום" דילן אמר ומשך בידי אל עבר האוטו.
"שניה,אגיד שלום להורי" רטנתי, "ביי אמא,ניפגש מחר" אמרתי לאמי הבוכיה, "ביי האזה" אמרתי להארי וחיבקתי אותו, "אני לא מאמינה שבאת ממסע ההופעות רק כדי להיות איתי בטקס הסיום" אמרתי לו שוב, "הכל בשבילך" הוא אמר ונשק בלחיי, "ביי זקן" אמרתי בחיוך והלכתי.
הגענו לביתו של דילן, "השמלה שלי פה?" שאלתי, "כן" הוא אמר ונשק לי נשיקה חטופה.
התארגנתי במשך שעתיים שלמות,בסופו של דבר הלכנו למסיבת הבוגרים.
אני אתגעגע לכולם!!
המסיבה התחילה,השירים היו כה חזקים,רקדנו בכל הכוח.
"אמה,תוכלי לצאת איתי שניה לבחוץ?" שאל דילן,הנהנתי לחיוב ויצאתי בעקבותיו.
"אמה,אנחנו מכירים ואוהבים כבר זמן רב" הוא לחש, "ואני יודע שאני רוצה להיות איתך במשך כל חיי, אמיליה ברדלי סטיילס,התנשאי לי?" הוא שאל, "אני..אני..אני מצטערת אבל לא" לחשתי דומעת, "מה?,למה?" הוא שאל, "מכיוון שאני צעירה, בשנה הבאה אני אתחיל ללמוד,אני לא אוכל להתחתן בגיל כזה, אבל זה לא אומר שאני רוצה לעזוב אותך" אמרתי במהירות, "אני מבין" הוא לחש והלך.

עבר שבוע,דילן לא מתקשר ולא עונה לשיחות, אני יכולה להבין אותו..
לפתע נשמעו דפיקות בדלת, "אמה, לא הייתי צריך להעמיד אותך במצב כזה,אני מצטער, אני אוהב אותך" הוא אמר,ונישק אותי.
~כעבור 5 שנים~
היום,היום המאושר בחיי! החתונה שלי (:
"בעלי האהוב,ציינתי פעם שאני אוהבת אותך?" שאלתי את דילן, "מיליון פעמים" הוא אמר בחיוך..
-הסוף-


תגובות (4)

חמוד
הלוואי ויכולתי לכתוב לך תמשיכי אבל את סיימת

28/02/2013 05:54

מדהיים..
באסה שנגממר:(

28/02/2013 06:37

זהה מושלםםם , כול כך אהבתיי אתת הסיפור הזהה !!

28/02/2013 06:53

ענבר,אמה היא כאילו אחיינית של הארי, ותוודה רבה לכולכן (:

28/02/2013 07:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך