demi_direction
מקווה שאהבתן בננות :)
וסורי שלוקח לי זמן להעלות, הלחץ מהלימודים וזה.. :O

TDKAU פרק 54

demi_direction 16/10/2013 909 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן בננות :)
וסורי שלוקח לי זמן להעלות, הלחץ מהלימודים וזה.. :O

פרק 54

"בנות.. אני כבר אחזור.." אמרתי לבנות עם חיוך מזויף על פרצופי, ורצתי לכיוון השירותים. נכנסתי לאחד התאים, ונעלתי את דלת התא. מה הוא עושה פה? למה הוא פה? הוא שם לב אליי?! נקווה שלא, כי אני לא רוצה עוד מקרה כזה כמו בפעם הקודמת. אני זוכרת עד עכשיו את הרגע הזה שהוא תפס אותי, הכניס אותי למכונית וחבט בראשי כדי שאהיה מעולפת. אבל לאט לאט, אני זוכרת גם מה שקרה שם. שהוא שם את ידיו הקרות על גופי, בפניו חיוך רשעי..
איך בכלל אנשים מסוגלים לעשות את זה? להרוס חיים של בן אדם- לעשות לא טראומה לכל החיים.
שמעתי תקתוק בדלת, ואני התעלמתי. "את מתכוונת לסיים? יש לי דחוף." שמעתי קול, יותר מידי מוכר אומר לי. אני פתחתי את הדלת, מציצה משם. לא, רק אל תגידו לי שזאת..
"ג'יין." אמרתי , בקול קר. יצאתי מהדלת, נותנת לה להיכנס, ויצאתי מהשירותים, נאנחת. איזה יום..
ממולי הבחנתי בהארי. רוקד, נהנה, מחייך. אבל אני? החיוך כבר ירד מפני, ובמקום זה התרוצצו לי התמונות בראש. ראיתי את עצמי מחזיקה בטלפון, שקועה בתמונה הזאתי של הארי וג'יין מתנשקים. או, היום הכי גרוע בחיי.
התמונה הזאתי שלי ושל האנס במכונית, שלאט לאט התמונה התבהרה יותר ויותר. גם זה, היום הכי גרוע בחיי.
הבטתי לרגע בדלת הכניסה, שם ראיתי את דמי. כן, דמי. עם השיער הכחול והמושלם שלה, שהיינו הראשונות שראינו אותו אחרי שהיא צבעה.
הלכתי לכיוונה, מדביקה חיוך מזוייף.
"היי דמי! מה את עושה פה?" שאלתי אותה, נותנת לה חיבוק.
"נייל הזמין אותי, ולא אומרים לא לנייל.." דמי אמרה, מחייכת. "את פה בטח עם הארי, נכון?"
"כן.. בערך." אמרתי, מחייכת. "גם ג'ס קרול וויי כאן. בואי לומר שלום!" אמרתי, מצביעה על הבנות, שהן נופפו לנו לשלום.
"אני אבוא עוד מעט.. אני חייבת את נייל שניה." היא אמרה, מחייכת, והלכה לכיוון נייל.
התיישבתי ליד הבנות, נושמת לאט לאט.
"קרה משהו, אן?" ג'ס שאלה אותי, "את נראית חולה."
"לא, זה בסדר.. אני רק צריכה לנשום אוויר קצת.." אמרתי לג'ס, ויצאתי לבחוץ. או במילים אחרות, עשיתי את טעות חיי.
יצאתי מהמועדות, והסתובבתי טיפה מסביבו, מחפשת ספסל. הדבר היחידי שיכולתי לראות הוא את המנורות שדלקו, כמו בכל לילה, פרט למנורה אחת שכנראה ונשרפה.
התיישבתי על ספסל, והשענתי את ראשי עליו. נאנחתי. הרבה ימים שלי נגמרים ככה, אני פשוט נאנחת וחושבת מה עשיתי לא נכון. מה עשיתי, מה אמרתי, במה פשעתי שככה אני מקבלת את הדברים הקשים ביותר. הפגישה עם האנס במועדון.. הפגישה עם ג'יין במועדון.. לפעמים זה קצת יותר מידי. לפעמים זה מרגיש לי כמו חלום בלהות..
אולי זה פשוט סיוט שנתקעתי בו?!

*נקודת מבט הארי.*

"היה כיף!" ליאם אמר כשאני והוא ישבנו, בשנייה שהשיר הקצבי והממריץ התחלף לשיר סלואו איטי. זאיין ישר הזמין את פרי, שבדיוק הגיעה, לרקוד איתו. נייל היה עם דמי, כמובן, וליאם הוציא את הטלפון שלו והתכתב עם ליה, הבחורה שאיתה הוא יוצא כבר חצי שנה.
אני הסתכלתי לצדדים, רואה מלא זוגות רוקדים.. גם אני רוצה לרקוד. גם אני רוצה סלואו. רק, איפה אנה?
חיפשתי אותה מזווית עיניי, אך לא ראיתי אותה. בטח הלכה לשירותים או..משהו..
הברמן נגע בכתפי, גורם לי לקפוץ מבהלה. הוא חייך מעט כשראה אותי קופץ ככה.
"הביאו לך את זה." הברמן הגיש לי כוס שתייה, "הבחורה הזאתי." הוא הצביע לכיוון כיסא בר אחד, אך הוא היה ריק. "כנראה היא הלכה.. בכל מקרה.. תהנה."
לגמתי לגימה אחת.. שתיים.. אלוהים, זה באמת טעים. שתיתי ושתיתי..
"אני יכול עוד אחד כזה? זה טוב." ביקשתי מהברמן, והוא הקשיב לי ונתן לי עוד כוס.


תגובות (6)

תמשיכי דחמף

16/10/2013 13:24

תמשיכי דחוף!!!!
אני מאוהבת בסיפור שלך!!!!

16/10/2013 13:24

תמשייכיי

16/10/2013 14:55

יאוווו מסכנה אנה תמשיכי

16/10/2013 22:25

תמשיכי

17/10/2013 04:59

תמשיכיי

18/10/2013 08:53
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך