demi_direction
סורי שלא העליתי פרק מלא זמן!! הייתה לי תקופה ארוכה, ומגיע לי מזל טוב! אני דודה טרייה :)
אז מרוב עושר העליתי פרק די משעמם וסורי על זה :/ אבל אתן לא תאמינו איזה אקשן יש בפרק הבא! רמז: אקס פקטור .
אם יהיו מלא תגובות אני אעלה עוד פרק היום, וגם את ליטל טינגס ;)
ואנחנו לצערי קרובות מאוד לסוף :(( גם של ליטל טינגס, שסוף סוף סיימתי, וגם של TDKAU. אבל חדשות טובות: העונה הרביעית *והאחרונה בהחלט* של אני והארי! עונה אחת המרגשות :) עכשיו אני קראתי אותה מחדש, רואה אם יש משהו לתקן או להוסיף, ונודרת לכן שהתרגשתי מכל רגע. יש למה לחכות :)
אז קדימה להגיב !!!
ויודעות מה? אם יהיו 4+ תגובות, אני מעלה פרק כפול. גם של ליטל טינגס וגם של TDKAU. אז קדימה ! :)

TDKAU פרק 56

demi_direction 30/10/2013 1086 צפיות 4 תגובות
סורי שלא העליתי פרק מלא זמן!! הייתה לי תקופה ארוכה, ומגיע לי מזל טוב! אני דודה טרייה :)
אז מרוב עושר העליתי פרק די משעמם וסורי על זה :/ אבל אתן לא תאמינו איזה אקשן יש בפרק הבא! רמז: אקס פקטור .
אם יהיו מלא תגובות אני אעלה עוד פרק היום, וגם את ליטל טינגס ;)
ואנחנו לצערי קרובות מאוד לסוף :(( גם של ליטל טינגס, שסוף סוף סיימתי, וגם של TDKAU. אבל חדשות טובות: העונה הרביעית *והאחרונה בהחלט* של אני והארי! עונה אחת המרגשות :) עכשיו אני קראתי אותה מחדש, רואה אם יש משהו לתקן או להוסיף, ונודרת לכן שהתרגשתי מכל רגע. יש למה לחכות :)
אז קדימה להגיב !!!
ויודעות מה? אם יהיו 4+ תגובות, אני מעלה פרק כפול. גם של ליטל טינגס וגם של TDKAU. אז קדימה ! :)

פרק 56

עצרתי את המכונית כשראיתי את הרכב מלפניי עוצר. עד שיצאתי מהמכונית, כבר האיש הספיק למשוך את אנה לתוך הבית. או, מסכנה אנה.. אנה שלי..
רצתי לכיוון הבית, ופתחתי את הדלת, שממש במקרה הייתה פתוחה. עליתי ללמעלה כששמעתי את הבכי של אנה.
"אנה!" אמרתי, ורצתי לכיוון אנה, שהייתה ישובה בפינת החדר, בוכה. היד הימנית שלה הייתה מדממת, וברגלה סימן כחול.
"הארי.." היא חיבקה אותי, בוכה. "ידעתי שתבוא.."
"מי זה? למה הוא לקח אותך?" שאלתי אותה, והיא ניתקה את החיבוק.
"הוא כבר אנס אותי פעם.. פעם כשדיברתי איתך בטלפון." היא אמרה לי, ואני נדהמתי. למה היא לא סיפרה לי?
"מי אתה?" שמעתי קול מאחוריי, ואני הסתובבתי.
"השאלה היא מי אתה, ולמה פגעת בחברה שלי." אמרתי לו, והוא צחקק.
"חברה שלך? איך אחד כמוך משיג חברה?" הוא שאל, ואני הסתכלתי עליו, מעוצבן.
"בואי אנה, הולכים." לקחתי את ידה של אנה, והחזקתי בה. אך הוא הפריד בנינו, ודחף אותי לקיר.
"מה אתה עושה?" אנה צרחה עליו ובאה לעזרתי, ואני התקפלתי על הרצפה בכאבים.
אאוץ'!

*יום למחרת.*
"בוקר טוב.." אמרתי להארי, ונשקתי על ראשו. "עדין כואב לך?"
"לא כל כך.." הארי אמר לי, מתרומם מהמיטה. "ולך?"
"לא כל כך.." אמרתי, מה שהיה שקר כמובן. ממש כאב לי. "תודה שנשארת פה היום, אני מתה עליך."
"מה את רוצה לאכול?" הארי שאל אותי, מחייך, ואני חשבתי לשנייה. אמ..
"לא משהו רציני," ביקשתי, רואה אותו כבר מתחיל לחשוב מה יכין לי. "היום יש לי את האקס פקטור!" הזכרתי לו בהתלהבות, והוא התלהב בשבילי.
"כמה עוד נשארו באקס פקטור?" הארי שאל אותי,
"ששה מתמודדים. הלהקה שלנו, טרי סטארס, אופיר סונג ולי בראון מהבנות, שון דווין מהבנים ואיזו טניה אחת מהמבוגרים." עניתי לו, בזמן שהוא התחיל להכין לי חביתה.
"אני בטוח שתנצחו." הארי אמר לי, "מקום ראשון."
"אתה באמת חושב ככה?" שאלתי אותו, והוא הנהן.
"ברור שאני אחשוב ככה," הארי אמר לי, מנשק אותי על הלחי. "את הכי מוכשרת באקס פקטור." הוא לחש לי, ואני חייכתי, אני חושבת שגם הסמקתי.
"תודה, הארי.." חיבקתי אותו, "אני אוהבת אותך.."
הרחתי קצת את האוויר, מריחה ריח שרוף. "הארי, החביתה.."
הארי הסתובב אחורה בבהלה, רואה את החביתה כבר שחורה ושרופה. הוא כיבה אז הגז, והעביר את החביתה לצלחת, בוחן אותה מכל הכיוונים.
"מה דעתך שנאכל בחוץ היום?" הארי שאל אותי, ואני צחקקתי, מהנהנת.
"אין לי בעיה.. אתה מזמין?" שאלתי, והוא הנהן.
"הכל בשבילך, נסיכה שלי." הוא אמר לי, ושנינו הלכנו מחויכים לרכב של הארי.
הארי התניע, והתחלנו לנסוע למקום לא מוכר לי.
"ממ.. הארי, לאן אנחנו הולכים?" שאלתי את הארי. ידעתי שהארי עדין חדש פה, ולא כל כך מכיר את האזור. יכול להיות שהארי התבלבל בפנייה?
"זאת הפתעה.." הוא אמר לי, מסביר את הכל. טוב, כמעט הכל..
"זה מקום שאני מכירה?" שאלתי אותו, והוא הניד ראשו.
"לא, אבל את הולכת להכיר." הארי אמר לי, מחייך..
נו, מה הוא מתכנן הפעם?
"מקווה שיש שם פיצות." אמרתי להארי, "או המבורגרים. אתה יודע כמה אני אוהבת המבורגרים!" אמרתי לו, מחייכת, בדיוק מתי שהארי עצר את הרכב.
'Shane's star', זה היה שם המקום שהארי לקח אותי אליו. הכוכב של שיין.
הארי יצא מהמכונית, ומיהר לפתוח לי את הדלת.
"תודה," אמרתי לו מחייכת, ויצאתי מהמכונית. אני והארי הלכנו יד ביד לכיוון המסעדה שהוא לקח אותי אליה.
"שלום, הארי!" אישה מבוגרת מעט שעמדה מאחורי הדלפק. "אז זאת הבחורה המיוחדת שסיפרת לי עליה, הא?!"
"כן, זאת היא." הארי אמר, והניח את ידו על גבי, מצמיד אותי אליו, ואני הסמקתי. אני? מיוחדת?? ככה הארי חושב???
המבוגרת הצביעה על שולחן בצד המסעדה, "תשבו כאן." היא אמרה, מחייכת, ובאה לכיווננו. אנחנו התיישבנו, והיא הושיטה את ידה לכיווני.
"אני סוניה. אני חברה מאוד טובה של אמא של הארי.." היא אמרה לי, ואני לחצתי את ידה.
"אני אנה." אמרתי לה, מחייכת.
"אני יודעת," היא אמרה, מצחקקת. "הארי סיפר לי עליך הרבה. סיפר לי שהוא חייב להפגיש בנינו כי את כל כך מיוחדת." היא אמרה, ואני הסמקתי.
"טוב, אני אתן לכם עכשיו אוכל." המבוגרת, סוניה, הודיעה, והלכה לכיוון המטבח.
"אני מיוחדת?" שאלתי את הארי, מצחקקת, כדקה אחרי שסוניה הלכה.
"את מאוד מיוחדת. בשבילי." הארי אמר לי, והשפלתי מבטי. "את הארוסה שלי."
נכון, אני באמת הארוסה שלו, חשבתי לעצמי. אני הארוסה של הארי סטיילס, אהוב ליבי.. :)


תגובות (4)

ללללללללללללללללללללייייייייייייייייייי
יש לך מזל שיש לי חוג היפ הופ עוד מעט ואני חייבת להתארגן אחרת הייתי רוצחת אותך!
חחח 1, מזל טוווווווווווווובבבב!!!!!!
אין לי מושג איך זה להיות דודה כי מצד אמא שלי אני הככככככככככככככייייייייייי קטנה מהנכדים (אבל יש גם נינים אז חפיף ^^)

30/10/2013 08:03

אני חולה על הסיפור הזה!!!! המשך!!!

30/10/2013 08:08

תמשיכי דחוף!!!!
את חייבת להמשיך אני מאוהבת בכל הסיפורים שלך!!!!!
אז תמשיכי דחוף!!!!
את רואה כמה סימני קריאה זה מראה עד כמה זה חשוב!!!!!

30/10/2013 08:22

תמשיכי ימושלמת עאעאעא מזל טובב

30/10/2013 08:49
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך