demi_direction
מקווה שאהבתן :) אני נוסעת לאילת עד שבת, ואני אעלה את הפרק רק בשבת בערב או בראשון. ומחכה לכן הפתעה לא נעימה בפרק הבא :))
מה שבטוח, אתן תרצחו אותי .

TDKAU פרק 68

demi_direction 14/11/2013 965 צפיות 4 תגובות
מקווה שאהבתן :) אני נוסעת לאילת עד שבת, ואני אעלה את הפרק רק בשבת בערב או בראשון. ומחכה לכן הפתעה לא נעימה בפרק הבא :))
מה שבטוח, אתן תרצחו אותי .

פרק 68

"השיר, הוא פשוט…" דמי התחילה לומר לי, אך לא מצאה את המילים הנכונות לתאר אותו. "מדהים!!! ממש ממש אהבתי אותו. רואים שכתבת אותו מהלב.."
"תודה.." אמרתי, מחייכת לעצמי חיוך קטן. היא באמת אהבה אותו?? דמי לובאטו, הזמרת המפורסמת וכותבת השירים הכי מדהימה שאי פעם שמעתי עליה, אהבה את השיר שלי?? זה הישג רציני מבחינתי !
"אנחנו חייבות לשיר אותו." ג'ס התערבה.
"ברור שאנחנו צריכות… השיר באמת יפה." קרול הסכימה עם ג'ס ואמרה.
"אז, מה דעתך?" דמי שאלה אותי, התייעצה איתי, וכולן הסתכלו עליי. "שנשיר אותו, או לא?"
הייתה שתיקה קצרה. אני חשבתי על זה עוד.. לשתף, או לא??
"את יודעת, יש הרבה שירים שכתבתי שלא ידעתי אם לשתף עם אחרים. אבל העובדה הזאת ששיתפתי, גרמה לצעד משמעותי מאוד בקריירה שלי.." דמי אמרה לי, מנסה לשכנע אותי. "אני גאה ברגע הזה שחשבתי לעצמי, 'למה שאני לא אשתף? מה כבר יקרה?' ."
חשבתי מעט. כדאי לי? לא כדאי לי?? אני בהחלט צריכה לחשוב על זה. אבל הן רוצות תשובה, עכשיו! ואנחנו כל כך קרובות לגמר!
"אני חושבת.." התחלתי לומר, למרות שעדיין המשכתי לחשוב. "שכן.." וויתרתי לעצמי בסוף. נו, דמי צודקת. באמת מה כבר יכול לקרות?
הבנות ישר קפצו ממקומן, מתחילות לתכנן מי תשיר מה איך ומתי. ורק אני, חשבתי אם המהלך הזה נכון.
המהלך הזה נכון?! :/

*היום שלפניי הגמר.*

"את שרה כל כך יפה.." הארי החמיא לי, אחרי שהשמעתי לו את הסולואים שלי לפחות מיליון פעמים. אני התלהבתי מהמחמאה, כמו ילדה קטנה.
"תודה הארי.." אמרתי לו, מנשקת אותו על פיו. נשיקה קצרה, שהובילה לאחת יותר רצינית ומשמעותית.
"עכשיו אנחנו צריכים לדבר, על משהו רציני.." הארי אמר לי, ואני הקשבתי לו.
"בקשר לחתונה שלנו…"
"מה בקשר לזה?" שאלתי במהירות. לא יכולתי להפסיק לחשוב על החתונה שלנו.. כבר קבענו תאריך, זה יהיה החודש. גם קבעתי תור לסלון הכלות, לקוסמטיקאית, וכבר הזמנו את כל מי שקרוב אלינו. כרגע, אנחנו נוסעים להזמין חברות שלי שגרות כאן באיזור.
אבל, מה יש כבר לדבר על החתונה שלנו? הוא מתחרט??
"פשוט.." הוא התחיל לומר, גורם לי לדאוג קצת. "רציתי לדעת מה את רוצה לירח דבש." הוא אמר, מחייך, כאילו תכנן מראש לגרום לי לדאוג.
"מה שבאלך." צחקקתי. "יואו, כבר חשבתי ש.." התחלתי לומר, אך הצחוק תפס אותי.
"באמת נראה לך?" הארי שאל אותי. "אני אוהב אותך, אפילו יותר משאני אוהב את עצמי.. ולהתחתן איתך יהיה הדבר הכי טוב בעולם."
"אני גם אוהבת אותך.." אמרתי לו, מנשקת אותו על הלחי. היה פקק בכביש, אז הרשינו לעצמנו לעשות מה שבאלנו. טוב, כמעט כלל מה שבא לנו. אני לא יודעת מה הארי מתכנן כרגע בראש הכחול שלו, אבל אני לא בטוחה שזה משהו שאפשר לעשות באמצע כביש עמוס מכוניות ואנשים.
"אתה חושב שנצליח מחר?" שאלתי את הארי. "אתה יודע.. זה הגמר."
"אני לא חושב.." הוא אמר לי, "אני יודע. אתן תצליחו."
"תודה בייב.." אמרתי לו, מחבקת אותו. "אין עליך.."
"שיהיה בהצלחה.." הארי אמר לי, מנשק אותי על הלחי. בדיוק כשעזב אותי והניח ידיו על ההגה, המכוניות מלפנינו התחילו לזוז ואנחנו יצאנו מהפקק.
חמש דקות עברו, ועברנו לגמרי מהאזור. אני צחקקתי.
"למה את מצחקקת?" הארי שאל אותי.
"עזוב… אני בעצמי לא מבינה ." אמרתי לו, "אני חושבת שאני פשוט…. מתרגשת. בגלל הגמר, או בגלל החתונה שלנו…"
"גם אני מתרגש." הארי אמר לי. "תאמיני לי, אני שיא המתרגש. אני מתחתן עם הבחורה שאני הכי אוהב בעולם.." הוא אמר לי, גורם לי להסמיק.
"תודה…" אמרתי לו, מחייכת. כבר לא יכולתי לנשק אותו, להעסיק אותו כדי שלא יראה שאני מסמיקה, כי רציתי שהוא יתרכז בנסיעה.
אני אוהבת אותו …
אני כל כך מחכה לחתונה שלנו .

*חזרות גנרליות לגמר .*

תתרכזי, תתרכזי, תתרכזי.
שרתי את השורה שלי, הכי בכאב. דמעות זלגו בעיניי, אבל לא נתתי להן להשפיע על הקול שלי. ניסיתי להישאר במיטבי, אבל תוך כדי, להראות את הכאב ואת הגעגוע לשלי.
"כל הכבוד!!" דמי אמרה לנו. "אני מקווה שתהיו מקום ראשון. אני גאה בכן ומחזיקה כן אצבעות!" דמי אמרה, מחבקת כל אחת מאיתנו בנפרד, ויצאה כדי לעשות חזרות אחרונות עם הסנוביות.
נשארנו רק אנחנו, לי בראון ו'טרי סטארס' בתחרות. קיווינו שננצח, אנחנו כל כך קרובות לזה.. אנחנו כל כך רוצות את זה . כל כך.
"בהצלחה לנו.." ג'ס אמרה , וארבעתנו התחבקנו. חיבוק קבוצתי :)
"אני מקווה שנצליח.." אמרתי להן, מחזיקה אצבעות.
"אני בטוחה שנצליח." קרול אמרה, מחייכת. "עם השיר שנתת לנו, אנחנו ננצח. על בטוח."
"תודה.." אמרתי להן, בדיוק כשנכנס אחת המפיקים לחדר.
"אתן צריכות להיות על הבמה.." הוא אמר לנו, "אתן מופיעות אחרונות, אבל לפני זה צריכים לראות אתכן על הבמה עם דמי."
הלכנו אחריו, פגשנו את דמי וחיבקנו אותה. לידנו היו 'טרי סטארס'.
"בהצלחה.." גרייס אמרה לנו, נאנחת. "אתן באמת צריכות את זה."
"או, אנחנו נראה מי ינצח בסוף…" אמרתי להן, מחייכת חיוך עוקצני.
אנחנו חייבות לנצח, רק כדי להראות להן שאנחנו יכולות.
עלינו על הבמה, רואות את הקהל העצום. היו פי שתיים אנשים משאר ההופעות.
אמאלה . :/


תגובות (4)

אמממממממממא מווושלם !!
תהני באילת ♥

14/11/2013 02:10

תהני
ותמשיכי כשאת חוזרת!!!!

14/11/2013 03:44

תהני באילת, ותמשיכי כשתוכלי!

14/11/2013 06:15

למה להרוג אותך בשבת? אנחנונהרוג אותך עכשיו מוחעחעחעחע חח סתם תהני באילת ואל תשכחי להמשיך חח

14/11/2013 10:25
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך